elektrische paarden getrokken tow !!!

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

elektrische paarden getrokken tow !!!




par Grelinette » 12/01/09, 14:40

Beeld Hallo iedereen.

Ik heb een origineel project, maar hoewel ik een klusjesman ben, ben ik niet in staat het technische aspect uit te voeren en reken ik op uw hulp. U heeft begrepen dat "elektrische paardenkoets" de auto betreft, niet het paard! :D

Dat ben ik ervaren en gepassioneerd door paarden getrokken kink in de kabel en ik woon in een kleine stad waar ik wil me bewegen op sleeptouw, eventueel met passagiers. (Taxi's kunnen beginnen zorgen te maken over de wedstrijd zal ik ze doen! : Cheesy: )

Het probleem is dat mijn stad ligt in een gebied met veel opluchting bij het remmen downhill beperkingen en tractie bergop (voor het paard!). Ik dacht dat ik kon een paardenkoets (2 4 wiel of wielen) met een elektrische hulpmotor voor beklimmingen en een oplaadsysteem bergafwaarts te passen.

Afgezien van de mechanische aspect dat nog moet worden opgelost, zijn er ook andere kwesties om te overwegen als het extra gewicht van de accu en motor: Wat is het systeem extra gewicht voor een voertuig dat kan bereiken in brutogewicht ongeveer 550 kg (auto = 200 5 kg + mensen = 350 kg.

In principe zijn er 2 kansen mogelijk apparatuur in mijn mening:

- Of verander een echt paard en wagen met een elektrisch systeem. Auto van dit type: Beeld

- Of het bouwen van een koets met een weg voertuig as tot het transmissiesysteem waarover geschikte motor en laadsysteem zijn geweest.

Zou er onder u experts in het veld of een ander type project dat inspireert? Dank u voor uw adviezen, opmerkingen en suggesties.

Dat een dergelijk probleem te vermijden:
Beeld
en voor degenen die meer willen weten over het gebruik van dierlijke kracht kennen, is hier een interessante site: http://hippotese.free.fr/blog/index.php/ ... En voor de fans: http://www.debrichy.net/video/index.html
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 12/01/09, 15:05

Het inspireert me, maar ik niet te begrijpen: wil je een elektrische 100% truc of elektrisch ondersteunde het houden van een echt paard?

Zo niet hier is een video-versie van de ezel: http://www.dailymotion.com/econologie/v ... es_animals

: Mrgreen:
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 12/01/09, 15:21

uw project is zeer interessant en naar mijn mening heel realistisch.
inderdaad, uw voertuig zou een elektrische door paarden getrokken hybride zijn : Lol:
de elektrische motor van het helpen van de belangrijkste driver (paard) in de ratings zou ook beperkt vermogen en beperkte autonomie te vragen omdat de kansen niet eeuwig duren en bovendien te komen naar beneden.

Aangezien u het paard beter kent dan ik, zou u ons ongeveer moeten vertellen welk "gewicht" u zou willen compenseren in de kansen om het paard te helpen en in welk percentage van de kansen.
Laat het me uitleggen:
je "voelt" dat het paard het goed zou doen met 1 persoon in plaats van 5 in de auto voor bijvoorbeeld een waardering van 5%
of in een rating van 2 1% minder zou volstaan.

het zal een idee van de nodige kracht te geven voor de motor en nadat we spreken van autonomie voor het beste compromis gewicht / vermogen van alle elektrische vinden

hoe snel u vooruit op het vlakke (normale snelheid) en scoren?
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 12/01/09, 16:31

Ok dus het is een hybride! Ik was niet zeker.

Ik denk dat het realistisch financieel technolgiquement ... maar het is minder over!

Je zou je kunnen inspireren circuits elektrische fietsen om te helpen ... in 10 keer groter!

Een ondersteunde fiets werkt niet als je niet pedaal: het niet maken, maar alleen RPM verhoogt het motorkoppel (of verlaagt het hangt af van het gezichtspunt)! Het is nogal wat je zou nemen ...
0 x
petromax
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 21/07/05, 22:10




par petromax » 12/01/09, 18:49

Hallo,

Het idee van de door paarden getrokken hybride / elektrische koppeling is ook al leek mij zo interessant. Hier pell mell aantal gedachten:

- Het gebruik van het wiel motor op de vooras (manager) kunnen interessant zijn. Onafgeveerde gewicht niet een grote handicap voor een voertuig (zeer) zelden meer dan 30 km / h.

- Een soortgelijke set met die van de fiets elektrificatie (en groter) voorgestelde zouden effectief worden aangepast.

- Een functie Start Assist (bestuurd door een pedaal) zou nuttig zijn om de paarden te redden, grote koppel voor de motor.

- Het opladen van de batterij-functie kan worden bediend door een rempedaal, 1 tijdperk van de elektrische retarder ras 2 e van de oorspronkelijke hydraulische remmen race.

- Compatibiliteit tussen een wiel motor en lage rijsnelheden niet (5 / 6 km / h) moet worden gecontroleerd, is het mogelijk dat we moeten gaan door middel van een versnellingsbak.

- De elektrische ondersteuning zou ook nuttig zijn om eventueel te monteren een stoeprand of het uitvoeren van een ingewikkelde manoeuvre terug.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 12/01/09, 19:05

Grappig als project!

[Humor / we]
de mest kan worden teruggevorderd om energie te produceren uit biomassa ...
[Humor / off]
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272




par Grelinette » 13/01/09, 15:15

Hallo en bedankt voor alle antwoorden.

Gewoon om Gregconstruct ontmoeten op zijn idee van het herstellen van de mest om energie te produceren: er zijn tassen die achter de Shit van het paard vast om te voorkomen dat het vallen van de aarde, vooral bij het rijden op de wegen. Maar buiten te herstellen in een machine die de energie omzet !!! ... beter dan pakken grote vee methaan gasproducenten en direct opvragen van gas via een pijp geplaatst waar je je voorstellen ... dat zou een soort zijn natuurlijke turbo! : Cheesy:

Anders zal ik eigenlijk dichter bij de fabrikanten van ondersteunende elektrische systemen aan de fiets of golfkar en of een of meer van deze meest krachtige systemen zijn geschikt voor een paard en wagen.

Kent u een fabrikant of handelaar serieus? (Ik woon in de Bouches du Rhône).


Wil eindigen, een kleine kwestie van algemene cultuur als ik kan zeggen dat ik heb gezien over andere onderwerpen wordt vaak verwezen naar HP (pk) in eerste instantie op basis van de trekkracht van een echt paard. Ter gelegenheid van een manege partij, spanden we een werkpaard van ongeveer 800 kg en probeerde hem vast te houden in zijn vooruitgang. In uw mening, hoe we moesten mannen zijn om hem vast te houden om te voorkomen dat het bevorderen van?

Tig ... Tig Tig ... ... je nog 30 seconden te beantwoorden ... (een mest verse en natuurlijke zak van de winnaar). :D
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 13/01/09, 15:47

Ik weet niet hoe veel mannen, maar het is niet echt informatie over de kracht van het paard. 24h gemiddeld een paard uitgegeven 736W is algemeen bekend, maar het lijkt erop dat hij kan doen 5kw voor een paar uur en zelfs 10kw piek.

voor wielmotoren van fiets kit, aandacht besteden aan de snelheid die zal worden in mijn mening te hoog in vergelijking met de snelheid van het paard.
0 x
Beeld

Klik op mijn handtekening
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 13/01/09, 18:13

Grelinette schreef:beter dan pakken grote vee methaangas producenten en het gas direct te herstellen via een slang geplaatst waar je je voorstellen ... dat zou een soort van natuurlijke turbo zijn! : Cheesy:


Niet dom dat!Beeld : Mrgreen:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272




par Grelinette » 13/01/09, 19:59

Het antwoord op mijn vraag: waren we meer dan 35 volwassenen om het paard (ik heb geen kinderen, die ook werden toegevoegd aan het touw te trekken tellen) te stoppen.

Het is een heilige kracht en het was niet de grootste werkpaarden.

Daarnaast wordt een trekpaard, niet alleen aanpast aan de belasting pull (kar, boomstammen, slee, wagen, ...), maar daarnaast heeft de techniek. Bijvoorbeeld in het geval van deze test, de formidabele techniek ervaren paard dat we proberen te onthouden op te starten: hij zet al zijn gewicht op zijn schouders ... en hop een beetje hulp schouder meer en we waren een sprong een meter vooruit!
Het is niet vrachtwagens of tractoren die in staat zijn die ...

Nou, ik ben gul, ik het punt toe te kennen u te allen. Geef me je adres, zodat ik u de zak van verse mest te sturen.
0 x

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 182-gasten