Wij vervaardigen een elektrische vrachtwagen in Normandië (Renault Trucks, Blainville-sur-Orne)

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Wij vervaardigen een elektrische vrachtwagen in Normandië (Renault Trucks, Blainville-sur-Orne)




par thibr » 05/06/21, 16:38



Dank aan @Renault Trucks Official voor het openen van de deuren van de fabriek in Blainville-sur-Orne in Normandië, zodat ik meer te weten kwam over de productie van elektrische vrachtwagens.
De ecologische transitie in het goederenvervoer over de weg interesseert mij enorm, want in 2025 is het doel om de uitstoot van kooldioxide met 15% te verminderen en daarna met 30% in 2030! (voor vrachtwagens).

IN SAMENVATTING:
00: 00 Intro
00:34 Geschiedenis van Blainville en Renault Trucks
02:59 De vergadering
05:32 Gebouw X
06:57 De organen van een elektrische vrachtwagen
08:08 De ecologische impact van een elektrische vrachtwagen
12:10 Batterijaansluiting
14:28 Ontsteking en test
16:44 Conclusie

De dag werd begeleid om de veiligheid van iedereen te garanderen en bepaalde toegangen aan de rand van de lijn of bepaalde scènes werden bij uitzondering toegestaan ​​binnen een specifiek kader.
1 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 188-gasten