Elektrische fiets: de vaststelling van een hond trailer?

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
Avatar de l'utilisateur
martine-toffee
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 14/08/15, 13:18
Plaats: Montbouy 45

Elektrische fiets: de vaststelling van een hond trailer?




par martine-toffee » 14/08/15, 14:21

hallo, ik heb net een elektrische fiets gekocht en ik wil er graag mijn aanhanger aan koppelen voor mijn honden, maar waar moet ik hem ophangen want voorheen had ik een normale fiets en hij zat op het tandwiel, maar op deze kan ik niet nee dank u voor uw antwoord

Beeld

Beeld

Beeld
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 14/08/15, 14:34

Welkom hier.

Oké, ik zie het probleem.

Ik zou de bevestigingsbout van je nieuwe e-bike gebruiken.

Of het gat in het frame met een nieuwe bout. We zien het op de laatste afbeelding (einde van het frame dat omhoog gaat naar links / richting het zadel)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 14/08/15, 14:56

Ik zou eerder willen voorstellen dat je de honden voor de fiets inspant : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
martine-toffee
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 14/08/15, 13:18
Plaats: Montbouy 45




par martine-toffee » 14/08/15, 14:59

Christophe schreef:Welkom hier.

Oké, ik zie het probleem.

Ik zou de bevestigingsbout van je nieuwe e-bike gebruiken.

Of het gat in het frame met een nieuwe bout. We zien het op de laatste afbeelding (einde van het frame dat omhoog gaat naar links / richting het zadel)


bedankt maar het gat is niet gemaakt mijn man heeft net gekeken en zal het voor me doen bedankt voor je antwoord
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 14/08/15, 15:39

Lol Macro cpafo! Altijd het woord om te lachen :)

Uh het gat niet gedaan wat betekent dat? Dat hij blind is?

Een snelle oefening en het is klaar!

Wees voorzichtig, vergeet niet te zetten een anti-losloop ring of moer omdat het behoorlijk zal werken / trillen bij de bout.
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 14/08/15, 15:40

de standaard lijkt vast te zitten aan de as van het wiel, ook al zit er iets elektrisch in de as

zodat u uw trekhaak kunt bevestigen in plaats van de standaard, of als aanvulling op de standaard als de schroefdraad lang genoeg is

hoe is het aan de andere kant? de y-as kan eenvoudiger zijn zonder elektrische rommel, en het kan mogelijk zijn om de aanhangwagen anders te monteren om aan de andere kant aan te koppelen
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 14/08/15, 18:59

Het heeft me altijd een beetje vreemd geleken om een ​​asymmetrische koppeling te maken, vooral aan de kant van het achterwiel, wat de manoeuvres van de aanhanger bemoeilijkt...
Een klassieke centrale dissel gebogen in een verticaal vlak, boven het uiteinde van het bagagerek geplaatst en bevestigd aan een kogelgewricht, zelf gelast aan een plat geschroefd op een ander overeenkomstig plat en ingeklemd in het bagagerek, lijkt mij een eenvoudig en robuust oplossing...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
dede2002
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1111
Inschrijving: 10/10/13, 16:30
Plaats: platteland Genève
x 189




par dede2002 » 14/08/15, 19:37

Idealiter zou het koppelingspunt zich op het contactpunt van de band met de grond moeten bevinden, wat niet mogelijk is. De naafas is het dichtst bij.
Door aan de achterkant van de bagagedrager te koppelen, zal de fiets moeilijk rijden met de aanhanger beladen.

Er zijn trekhaken die aan de zitbuis worden bevestigd, iets voor de wielas, die goed werken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 14/08/15, 20:04

hoe lager het aankoppelpunt, hoe minder de aanhanger het evenwicht van de fiets verstoort

aankoppelen aan de wielnaaf is dus beter dan achter het zadel: het voordeel van minder hoogte is belangrijker dan het nadeel van een beetje scheef staan

Ik denk dat een goed aankoppelpunt achter het stuur zou zitten, onder de as van het wiel, maar symmetrisch ... het zou de aanhanger eenvoudiger maken
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 14/08/15, 22:04

Ik ben het ermee eens dat een hoog aansluitpunt het zwaartepunt vergroot, maar dat is een klein ongemak zolang de belasting laag blijft, zoals hier het geval lijkt te zijn.

Een aanhangwagenbevestigingspunt achter het stuur, in het onderste gedeelte, zou het nadeel hebben dat het algemene evenwicht naar het achterwiel verschuift, wat echter onschadelijk zou zijn voor minimale ladingen...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 132-gasten