Het einde van de thermische trailer komt helder elektrisch.

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
Avatar de l'utilisateur
RV45
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 89
Inschrijving: 05/03/06, 09:10
Plaats: 45 Orleans FRANKRIJK
x 1

Het einde van de thermische trailer komt helder elektrisch.




par RV45 » 12/04/14, 18:58

Onvoorstelbaar voor bijna iedereen van ons. Maar wanneer het Osamu Masuko zegt dat we niet langer lachen


De CEO van Mitsubishi Motors Corporation, Osamu Masuko, heeft niet de gewoonte van verrassende onthullingen over elektromobiliteit, dus je kon het nieuws niet negeren.

Hij zei dat elektrische auto's zullen zo betaalbaar zijn en een lange levensduur van de batterij tussen de kosten dan benzine-auto's zullen niet in staat zijn om te concurreren in de volgende generatie van de auto's.

Hij zei dat de auto en de batterij fabrikanten momenteel werken aan een zeven-voudige toename van de capaciteit van de batterij, het verhogen van het potentieel bereik van meer dan 1000 km, en een belangrijke vermindering van de kosten van de batterij, 1 / 20 van prijs 2009, die de groei zal stimuleren voor elektrische auto's.

"Zodra deze doelstellingen zijn bereikt, zal de benzinemotor niet meer kunnen concurreren", zei hij, eraan toevoegend: "Over 10 jaar zouden we een drastische verandering kunnen zien." Hij vergeleek de toename van elektrische voertuigen met die van mobiele telefoons, die had een grote impact op vaste telefoons. "De wereld verandert, en de batterijtechnologie blijft vooruitgaan", zei hij.

Mr. Matsuko zei dat de lithium-ion batterijen voor een elektrische auto 2009 kost zoveel als een Toyota Yaris, maar de prijs was sinds gehalveerd.

De heer Masuko zei het feit dat China - met Bolivia en Chili - zeggenschap heeft over een van de weinige pure lithium bronnen voor de productie van de huidige accu's was een punt van zorg, wat betekent dat het product was vaak gebruikt als een politieke onderhandelingen tool. Echter nieuwe afzettingen gevonden in Kazakstan, om het risico van instabiliteit in het aanbod. Op de langere termijn kan het gebruik van nieuwe stoffen voor de productie van batterijen verder vermindert het gebruik van Chinese lithium. : Cheesy:
0 x
Met vriendelijke groet RV45 : Lol:
Mijn Zonne-installatie
Mijn PAC faciliteit
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 12/04/14, 22:55

gedoemd gedoemd ten dode opgeschreven ...

Nou ... Ik zie het Ik denk dat in 10 jaar, zal de warmte altijd de beste in autonomie.

Maar als de batterijen zijn dergelijke technologische sprongen in zo weinig tijd, en hoewel ik ben erg blij toch.

Je hebt nog steeds gematigd blijven ... Als we kijken naar de trend van massa-energie van de batterij aandrijving op 30 jaar, maar het is vermenigvuldigd met 10 10 per jaar, verre van dat ... We gingen moeizaam de Lead Nickel Cadmium en NiMH naar NiCd en Lithium ...

En toch is de Lithium is niet zo betrouwbaar als het Nicad ...

Rust, rust ... :P
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 13/04/14, 01:32

in 1899 is een elektrische auto die was de snelste en sloeg een record heeft 100km / h

aangezien de voortgang van de accu is erg traag

de elektromotor kan geen vooruitgang boeken, want het is bijna perfect: geweldige prestaties lichtgewicht ... er is de batterij die te beperken

door tegen de motor explosie regelmatig gestegen, is er geen reden dat het voorbij is ... de genade berekenbaar Carnot limiet is nog ver
0 x
Avatar de l'utilisateur
RV45
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 89
Inschrijving: 05/03/06, 09:10
Plaats: 45 Orleans FRANKRIJK
x 1




par RV45 » 13/04/14, 08:28

Reeds 300 km met een BMW en i3 500km met de Tesla Model S.

De Mercedes B-Klasse zal kwh batterij 30.
http://www.moteurnature.com/actu/uneact ... s_id=27332

De Kia Soul EV heeft een batterij 200 Wh / kg met ingesloten 27kwh.
http://www.moteurnature.com/actu/2014/K ... trique.php

Maar met name batterijonderzoek is over de hele wereld zo strategisch dat goede technologie aanzienlijk is.

Batterijen niet alleen voor auto's, maar ook voor het opslaan van duurzame energie.

Terwijl technologieën op de elektroden naar het grafeen, waar lithium lucht waar anders is dit niet wat er nog ontbreekt.

Voorbeeld BMW had al laten gaan van de verdubbeling van de capaciteit van de batterij in drie jaar. We weten heel goed dat dit een moeilijk informatie vrij te geven. Resultaat alle BMW zal hybidé en oplaadbaar.
De eerste zal de X5 zijn.
http://www.moteurnature.com/actu/2014/B ... edrive.php


Dit is de WW torens die vertraagd was om aan te kondigen tussen een verdubbeling en een verdrievoudiging van de capaciteit voor toekomstige modellen nog een fabrikanten die voet sleept op de VE.
http://www.moteurnature.com/actu/2014/v ... um-air.php

Dus nu dat fabrikanten niet langer de elektromotor te koop tipping kan ontsnappen omdat in sommige landen met meer dan 20% van de omzet als in Noorwegen, waar een aantal Amerikaanse staat als Californië op de grote sport sedans met de overweldigende dominantie Tesla. Het vinden van alle fabrikanten spelen hun voortbestaan.
http://www.lavoiturehybride.com/actu/ve ... r-europeen

Zelfs Porsche geeft de elektrische baan met oplaadbare Panarema, maar ook op je andere modellen.
En dit is niet de enige
http://www.lavoiturehybride.com/actu/vo ... n-de-pekin

Een zeer goede motor heeft een rendement van 35% toekomstige engine kan een 38% bereiken altijd tien keer duurdere elektromotor met een opbrengst van 98% :!:

Wat stoort fabrikanten en is algemeen bekend dat de productiekosten van een elektrische auto is veel lager dan de thermische voertuig en deze overmacht zal vroeg of laat in het voertuig verkoopprijs. : Mrgreen:
0 x
Met vriendelijke groet RV45 : Lol:

Mijn Zonne-installatie

Mijn PAC faciliteit
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 13/04/14, 10:34

RV45 schreef:Een zeer goede motor heeft een rendement van 35% toekomstige engine kan een 38% bereiken altijd tien keer duurdere elektromotor met een opbrengst van 98% :!:

Het was al herhaaldelijk uitgelegd dat we een thermomechanische prestaties en elektromechanische prestaties niet kunnen vergelijken ...

Voor een warmte-motor werken met energie wanordelijk om te zetten in energie ordelijk Ze is onderworpen aan de beperkingen van Carnot, terwijl een elektrische baan is in principe mechanisch werk rechtstreeks uitgezonden elektronen, is slechts een energieomzetting bestelde vorm een ander.

Maar hoe dan ook, dit soort debat "we gaan geweldige batterijen hebben, zul je zien", moeten we zo'n 10 jaar geleden, 20 jaar enz ... kunnen vinden. Elektrochemie is hyper-gevoeligVooral als we willen ontwikkelen een betrouwbare, doeltreffende en niet te duur op industriële schaal.

Als je kijkt electrochemistries die echt ontwikkeld voor tractieEr zijn niet veel ...
1) Lood,
2) Nikkel,
3) Lithium.

En zelfs de autonomie van Lithium km / kg aan boord zijn nog steeds belachelijk in vergelijking met vloeibare koolwaterstoffen, ook veel gemakkelijker om de elektronen (35 L SP95 om 500 5 km in minuten gegoten giet, hoeveel uren te vullen 85 kWh van Tesla, zelfs snel opladen? ...

Et batterijen "in de lucht" , Verleidelijk door hun energiedichtheid, waren vol Interne corrosieproblemen op lange termijn, vanwege de zuurstof ... die, zoals de naam suggereert, bijna alles "oxideert" ... Er is nauwelijks dat fluor en edelgassen eruit worden afgeleid ... : Idee:

Mijn idee is dat het de hybride de beste keuze voor een lange tijd: een voornamelijk elektrische auto uitgerust met een kleine generator 10 of 20 kW.

@+
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 13/04/14, 11:26

Kom op, ik samenvatten in 3 punt ???

1) Op voorwaarde dat hij gelijk heeft! Mits !!!

2) Anderen vóór hem was het keerpunt [Ik denk dat Carlos Ghosn van Renault-Nissan aangekondigd; maar het is nu ver van de aangekondigde doelstellingen; Renault om de verdienste te erkennen om verder te gaan - zie de huidige reclamecampagne voor Zoe]!

3) Vraag batterijen, is het nog geen uitgemaakte zaak. De trend curve vooruitgang, tot dan toe, was niet die van de Intel-processors met een verdubbeling van elk jaar ...

4) Kom op, ik zet je 4 3 voor de prijs! Blijft de fundamentele vraag dieniet gescheiden is van die van de opslag van elektriciteit: productie ! Het zal nodig zijn om al deze elektriciteit op te wekken, naast de elektriciteit die elders wordt verbruikt! Pas op voor "morgen scheren we gratis!" Vergeet niet dat alle energie die wordt verbruikt in brandstoffen, dat maakt een geweldige stok van GWh! Proglio moet ook dromen van "op voorwaarde dat ..."

Maar ik herhaal: op voorwaarde!
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Het einde van de thermische voertuig aankomt helder elektrisch.




par moinsdewatt » 13/04/14, 11:58

RV45 schreef:....
Hij zei dat elektrische auto's zullen zo betaalbaar zijn en een lange levensduur van de batterij tussen de kosten dan benzine-auto's zullen niet in staat zijn om te concurreren in de volgende generatie van de auto's.

Hij zei dat de auto en de batterij fabrikanten momenteel werken aan een zeven-voudige toename van de capaciteit van de batterij, het verhogen van het potentieel bereik van meer dan 1000 km, en een belangrijke vermindering van de kosten van de batterij, 1 / 20 van prijs 2009, die de groei zal stimuleren voor elektrische auto's .....


en als mijn tante had ca zijn .......

Lange tijd onderzoekers de ideale batterij.
Dit alles is niet om de volgende generatie van de auto.
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 13/04/14, 13:33

de belofte van wonderbaarlijke elektrische auto, ik laat degenen die willen geloven

door tegen een motor met een rendement van 47% is niet een belofte voor de toekomst: Did67 is goed geplaatst om te weten, met zijn vergister Schnell groep!

omzetting van wat werkt en wholesale vaste heeft een kleinere motor mogelijk om goed af te zijn

als Peugeot en Renault echt had willen doen zou het al gedaan
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 13/04/14, 18:25

wat overblijft is om een ​​efficiënt belastingstelsel uitvinden! Het zou niet zo PV eigenaren runnen bijna blackjack!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
RV45
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 89
Inschrijving: 05/03/06, 09:10
Plaats: 45 Orleans FRANKRIJK
x 1




par RV45 » 13/04/14, 21:49

Remundo schreef:
En zelfs de autonomie van Lithium km / kg aan boord zijn nog steeds belachelijk in vergelijking met vloeibare koolwaterstoffen, ook veel gemakkelijker om de elektronen (35 L SP95 om 500 5 km in minuten gegoten giet, hoeveel uren te vullen 85 kWh van Tesla, zelfs snel opladen? ...

@+


Te makkelijk antwoord, de demonstratie is al gemaakt of liever de thermische voertuig heeft opnieuw belachelijk gemaakt : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

http://www.turbo.fr/videos-voiture/4353 ... ondes.html

Je hebt andere uitspraken als deze :P

Om het te zien in het echt moet gaan tussen de botten Angeles en San Francisco de eerste uitvoering te zien.

Me mijn test van de Tesla in Californië was het afgelopen zomer.

De realiteit is de eerste elektrische auto merk in Japan de grootste mars hebt in de wereld op dit moment.

Zou het niet geloofwaardig

http://ev-sales.blogspot.fr/search/label/Japan
0 x
Met vriendelijke groet RV45 : Lol:

Mijn Zonne-installatie

Mijn PAC faciliteit

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 168-gasten