tender EP: range extender EV

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
netshaman
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 532
Inschrijving: 15/11/08, 12:57
x 2

tender EP: range extender EV




par netshaman » 01/08/13, 23:03

http://www.eptender.com/

Dus ?
Wie zei dat het al een slecht idee was?
Ik heb zojuist een bericht gedaan ...
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 02/08/13, 07:10

Hallo Netshaman!


Ja, het is een heel goed idee, ik had er ook over gesproken!

Ik geef de voorkeur aan het ingebedde genie dat kan worden verwijderd, omdat het idee om de machine te moeten huren me banden kost, maar voor degenen die het niet nodig hebben, kan het eenvoudig als een optie op de auto worden verkocht.

In meer!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 02/08/13, 10:07

Ben, ik ben zeker van één ding ... De elektrische auto's Peugeot Citroën 106, sax, berlingo, partner, bijl hebben niet de wettelijke mogelijkheid om een ​​aanhangwagen te trekken..Dus voor die ci .. Dit is de dood ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 02/08/13, 13:25

Hallo macro!

Het is jammer dat de regeling het trekken van een trailer van 200-kilo's die alleen een generator heeft, voorkomt, maar er is altijd de mogelijkheid van ingebed in de kofferbak met alle problemen van koeling en evacuatie van gassen. uitlaat.

Hier is een prachtige prestatie:


Beeld
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 02/08/13, 13:44

Wat betreft het plaatsen van een motor in de kofferbak van een elektrische sax ... nou het is naar mijn mening ... Nee bedankt : Cheesy: : Cheesy: Ik heb al een set ietwat luidruchtige achterbanden en dat ik de indruk heb te rijden met een vibrator onder mijn fundering ... Eerlijk gezegd Alain ... heb je ooit in een kleine Franse auto gereden ??? Zelfs de Ford T was een maatstaf qua comfort vergeleken met zo'n kruiwagen ... Nou voor info, we hebben je geëxporteerd in de 80e renault 5 "de auto" ... ik kan je garanderen dat het de grote luxe was vergeleken met heeft een sax ... : Cheesy: : Cheesy:

Ruwweg .. Het moet in staat zijn om de kofferbak van de kleinste van uw minibus te betreden : Cheesy: : Cheesy:
Kijk een beetje ... Op het oude continent kunnen we het een auto noemen : Mrgreen: : Mrgreen: de kofferbak (en nog steeds voorstellen met een achterbank is het verminderd 3 / 4)
Beeld
de voorstoelen en hun prachtige stoelen lumbago
Beeld

de pikante lijn van de sucker heeft kuikens
Beeld
Beeld

En nogmaals, het spijt me niet om over mij te klagen : Mrgreen: ) mijn collega eenvoudige werkman rolt in as..Ma saxofoon de cache op de voorlaatste foto ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 02/08/13, 14:37

Persoonlijk is het zeker niet datgene waardoor ik van gedachten zou kunnen veranderen over de elektrische auto (dat wil zeggen gereserveerd voor gebruik in de stad, bij voorkeur geïntegreerd in een wagenpark). Beste voorbeeld: het postkantoor

- Voor de stad in de stad: we hebben al problemen om een ​​eerlijke auto te parkeren 4 m ....
- Te gemakkelijk om te stelen
- Toegang tot de kofferbak moeilijker in professioneel gebruik

- trouwens, gezien de prijs van de KWh en de vernieuwing van de batterijen, kost het dat, een elektrische km? (netwerkprijs, praat niet over zonne-energie)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 02/08/13, 15:05

Hallo macro!

Ja, ik zie dat het geen ruimte is die een overschot is in je Chernomobile!

Als de Renault 5 die ik heb gekend en geprobeerd een referentie is in vergelijking met je auto, stel ik me een beetje voor hoe je moet lijden om hierin te lopen!


Wij zijn ver van de Volt en de Leaf!

We moeten de Tsjernomobiel als een ervaring beschouwen, anders is het niet met deze auto dat de elektrische stroom evenredig zal toenemen, maar toch neemt hij behoorlijk snel toe in% van de verkochte auto.

In meer!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 02/08/13, 15:08

elephant schreef:Persoonlijk is het zeker niet de reden waarom ik van gedachten zou veranderen over de elektrische auto (dwz gereserveerd voor gebruik in de stad,

Ben zelfs ik die geen Taliban van elektropropulsie is, ik zou zeggen dat het zelfs in de buitenwijken erg goed is als je niet gehaast bent ...
elephant schreef:- trouwens, gezien de prijs van de KWh en de vernieuwing van de batterijen, kost het dat, een elektrische km? (netwerkprijs, praat niet over zonne-energie)

Onze Citro zal waarschijnlijk geven u meer precieze kosten dan ik ... Maar zelfs ik, die in 4 10 Batterries 000km farted bedekt (maar ze waren verre van nieuw) op de piek uurtarief EDF met vol water gedemineraliseerd alle 3 heeft 4000km..je lager was dan de € 2 / 100kmmais bon..Ce is slechts een zeepkist sax 20cv : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
BobFuck
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 04/10/12, 16:12
x 2




par BobFuck » 02/08/13, 16:32

Dit idee van een trailer lijkt bijzonder stom ...

De elektrische auto is goed voor iemand die uitstapjes maakt naar werk, een lengte die overeenkomt met de autonomie. Anders is het nutteloos.

De trailer kost waarschijnlijk de prijs van een gebruikte sedan en de combinatie elektrische auto + oplegger verbruikt meer, terwijl deze duurder, minder efficiënt en zwaarder is. De klas !

Macro schreef:Alain Eerlijk gezegd ... je bent al in een kleine Franse auto gemonteerd ??? Zelfs de Ford was een referentie in termen van comfort in vergelijking met zo'n kruiwagen ...


Ja, maar hey, je moet weten wat je wilt:

Citroën AX 1.0i (een auto die meer dan 20-jaren heeft):
Prijs 1 € (al op het moment dat het niet duur was)
Gewicht 630 kg
Vermogensgewichtsverhouding 13.9 kg / p
Verbruik 5-6 l / 100

Prius nu:
Prijs 28-35 k € (te duur)
Gewicht 1370 kg
Vermogensgewichtsverhouding 10 kg / p
Verbruik 5-6 l / 100 (echt, geen reclame)

We hebben eindelijk vrij vergelijkbare kenmerken. De Prius is zeker veel comfortabeler (maar het is ook niet de top), maar in 20 jaar "vooruitgang" is de prijs vermenigvuldigd met 3 of 4, het gewicht met 2, en het verbruik ... Nou, in feite is het hetzelfde.

Er zijn veel kleine auto's die echt minder verbruiken dan een bobo prius (en voor 3x goedkoper) ...

Moraal: als het alleen maar om 1 WE te gebruiken op 2, koop dan beter een gebruikte auto.

En om naar het werk te gaan, beginnen we elektrische voertuigen te hebben:

- goedkoop (<3000 €)
- licht
- belachelijke consumptie
- sneller dan een auto (behalve op het platteland)

Bijvoorbeeld:
http://www.scooter-system.fr/dossiers/1 ... acity.html

Of de tweezy. Of beide (voor de prijs van één prius kunnen we ook veel kopen ...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 02/08/13, 16:56

een hittemotor in een aanhangwagen om een ​​elektrische auto te helpen?

waarom niet het tegenovergestelde? een elektrische aanhangwagen om een ​​thermische auto te duwen?

omdat er een kleine thermische auto niet erg beschikbaar is

met een elektrische aanhangwagen slepen we het gewicht van de batterij niet wanneer het nuttig is, wanneer we snelwegen willen maken of hoe dan ook de batterijen niet genoeg zijn, laten we de elektrische aanhangwagen thuis

is het verboden om een ​​aanhangwagen achter de 106 en AX Electric gezegd, dit is niet een Generalitat op elektrische auto's, maar een fout van meer dan Peugeot Citroën alsof ze niet willen dat hun elektrische auto is ook goed

er is geen probleem met de regelgeving om batterijen in een aanhangwagen achter een auto te plaatsen

het elektrische aandrijfwiel van de aanhanger kan in de meeste gevallen volstaan, en als het niet genoeg is aan de sterke kant, ontsteekt de motor!

het is vrij complementair aan het project van citro om zijn auto-motor te laten knippen: het zal ook werken door de elektrische aanhanger

dezelfde elektrische aanhanger kan worden gebruikt met verschillende auto's
0 x

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 168-gasten