Het bouwen van een 2 pk sterke elektromotor

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
Buga
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 24/02/05, 11:53

Het bouwen van een 2 pk sterke elektromotor




par Buga » 30/09/05, 13:57

in een tijdschrift genaamd "planet 2cv", transformeerde een nederlands bedrijf een simpele deuche in een hybride voertuig ...
door het toevoegen van een kleine motor voor parallelle of the box heeft vitesses..et met accu's in de kofferbak ... want dit bedrijf produceert elektronische orgels, koos ze een hybride elektronische management systeem, dat niet essentieel is. ..
en dit werkt perfect mooie auto heeft gas en elektriciteit ...
Ik weet niet de kosten van transformatie, maar het kost waarschijnlijk minder tiende van de prijs van de Prius of een ander vliegtuig zonder vleugels, moderne auto-elektronica ingepakt, en betaalbaar voor de gemiddelde inkomens nauwelijks ...
het uitzicht vanaf Cete enkele auto kwam bij mij het idee van de elektrische Deuche .... dat déja..en zijn een aantal best ...
Immers, de transformatie van een conventionele Deuche elektrische auto is niet erg ingewikkeld ...
kan men veel stukken te verwijderen, gooi ze in de prullenbak ...
het is "genoeg" om de goede motor te vinden, van ongeveer 18 kw, in 72 of 84 volt ongeveer ... veelvoud van 12, het is gemakkelijker ...
naar voren te brengen, accollé een doos ...
en gevoed door een stapel van auto-accu's ... door een grote regelweerstand versneller ...
een grote lader zal nuttig zijn als ...
apart of moeilijk ???
machtigingen, gewoon !!!
Ik heb geschreven aan het ministerie van transport (België) ... dus ik verwacht een antwoord ...
uitkeringen en rente:
niemand is het kopen van elektrische auto's, omdat dat te duur is, zo niet meer, dan een normale auto ... met stress-range beperking big ...
door oplichters als deze auto een kans om niet te chere kan zijn, het zal zeker interessant als een tweede auto beschouwd !!!!
nu ben ik nog in de onderzoeksfase;
Ik moet te vinden, om deze een motor kw over 18 te realiseren, en ongeveer 70 / 80 volt ....
en een regelbare weerstand kunnen doorstaan ​​die macht ....
waar kan ik vind het ?????
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 30/09/05, 15:22

Om de grootmachten, doet de DIMMER LIGHT niet geschikt lijkt me (het zal opwarmen, energie te verliezen en zijn moeilijk te vinden), zou het beter zijn om een ​​helikopter te gebruiken, het principe is een elektronisch systeem dat wordt uitgeschakeld verlichting en zeer binnenkort de motor volgens het vereiste vermogen. Hetzelfde probleem voor grote vermogens als dat ik niet sai s of zoek (voor een robot die we gebruikten een 42 qqs volt ampères werd reeds gebonden om te vinden wat nodig was), zal het zeker gaan naar leveranciers voor proffessionnel en het kan vrij duur zijn.
0 x
rpsantina
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 175
Inschrijving: 17/12/04, 16:11
Plaats: 81 - Zuid-Tarn
x 10




par rpsantina » 30/09/05, 22:04

De theorie van de choppers is relatief eenvoudig ...

wat zijn de onderdelen die duur (maar geweldig perf laag inkoopvolume) zijn
Bovendien, beseffen dat u een nummer branden de betrouwbaarheid van het systeem
(En gloups factuur)
0 x
RPS (Dpt Tarn Zuid 81)
i-Alleen degenen die niets te doen zijn nooit verkeerd
ii-Alles is mogelijk zolang er een beetje tijd er wordt besteed
charette stad
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 18/09/05, 00:05




par charette stad » 01/10/05, 01:46

Hallo, er is een Engels bedrijf dat tractiemotoren en de elektronica die ermee gepaard gaat distribueert. website: http://www.gravitron.co.uk/html/electronic_products.htm

Tot ziens.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 24/11/05, 01:52

Hallo,
zelf als een van mijn vrienden hadden gereden daar vele jaren
toyota het gewoon verwijderd de benzinemotor hield de transmissie en plantte een wagen motor meeneemheftrucks en later nog een sterkere 120volts werkt in DC, dus 9 Batterries zelf in serie, de reden is de stekker direct in de sector met een enkele gelijkrichter zonder transformanteur voor het opladen.
Nu om te beginnen wordt variëren van de snelheid, het maakt gebruik van slechts een paar Batterries met schakelaars sulfide is een maatregel die wordt gevraagd van de snelheid voegen we batteterie het pedaal met een (gas) dat ze piloot relais,
Brake zodra je het rempedaal gegenereerde motor aan te raken in batterijen die hebben gediend om te beginnen
Als je harder op de rem drukt actione we trouw hydraulisch remsysteem van de auto.
Ik was verbaasd over de versnelling van het voertuig, vooral omdat we hadden een keuze van mechanische snelheid, hoewel snelheid 2 aurrait deed de truc. barauder naar de stad is perfect, er zijn eigen vermogen Current ergens buiten de huizen aan het motorblok te warmen, maar in de winter is er geen verwarming of ontdooien, doe Electric is een vooral de kleine consomant Batterries koude snel veren verliezen.
een andere default zou ook moeten worden vermeden neer Batterries en af ​​en toe afwisselen Batterries becaufe degene gebruikt bij het opstarten zijn in meer vraag dan die worden gebruikt om goed werk te versnellen.
Een ander voordeel is de mogelijkheid om verbinding Accessoir dat marchr op Huidige sector (niet degenen die de AC stroom nodig hebben)
Dit alles werd gedaan in het begin van de 70 dus geen inverter geen variteur frequentie van grote en zeldzame diode, nu dat we alle lijkt het erop dat de wil ontbrak enkele klusjesman om te bouwen.
Dus voor uw 2cv c, is zeer haalbaar, afhankelijk van de beschikbare apparatuur, AC c, is meer geavanceerde, maar in DC is het makkelijker voor een klusjesman voor regeneratie en meer als je het graven sleept veel van het materiaal voor dit motortype, als alleen de oude machines roterende las het maakt prachtige motoren als ze in DC worden gevoed, is het voldoende om de spanning te verhogen om de snelheid niet verhogen en het maximum toegestaan ​​door de rotor die Het verbreekt.
Deze motor heeft een hoge efficiëntie macht ontwikkeling en rechtstreeks verband houden met de spanning en de stroomsterkte, lage belasting is consome bijna niets in een afdaling genereert helemaal alleen in de batterij,
Wanneer de motor sneller draait alleen het aantal Batterries verminderen en dit genereert sneller door het remmen van het voertuig koers.

Andre
0 x
Silenus
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 16
Inschrijving: 01/09/05, 09:56
Plaats: 06/13




par Silenus » 24/11/05, 08:51

hi Andrew

Het ontbreekt aan een detail in uw beschrijving bovendien super interessant is, is de autonomie had je vriend met zijn toyota!
Het concept vertakken me, meer voor een scooter, maar het grote probleem is de tijd!
0 x
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 24/11/05, 12:40

Dag
Voor elektrische voertuigen Ik heb lang gedacht, maar in plaats van zorgen voor een goedgekeurd en ik dacht dat, gezien de belachelijke prijs van 106 Peugeot (bv) elektrische geveild door gebieden (in Frankrijk) met vaak in 25 000 km op ofwel een prijs van minder dan 500 euro (zonder batterijen natuurlijk), het is niet de moeite waard compliceren het leven ... En op deze prijs kun je zelfs kopen voor onderdelen. Rest batterijen te kopen tegen de beste prijs / kwaliteit verhouding door het aanvaarden van een lagere autonomie stedelijke routes. Nadat we kunnen ons voorstellen het toevoegen van een kleine groep (gedoteerd met water!) Om de actieradius te vergroten ....
Hij moet resubscribes me bulletin veilingen domeinen someday!
Michel
0 x
Avatar de l'utilisateur
rezut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 191
Inschrijving: 01/12/04, 14:58
Plaats: Chalon sur Saône
x 2




par rezut » 24/11/05, 12:42

hallo

als we praten over het hier
http://www.moteurnature.com/actu/2003/monaco_2003.php

Ik had het al gezien op een ander forum een kerel die zijn deuch had uitgerust met een elektromotor in 48 volt maar ik kan het niet vinden, het lijkt mij dat het op een forum van 2 CV maar ik weet het niet helemaal zeker

rezut
0 x
bioman14
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 51
Inschrijving: 26/11/05, 01:24




par bioman14 » 26/11/05, 02:05

nice dit bericht.

Ik zou mijn overpeinzen fiesta hybride "leger" turn /
-1 startmotor op elk achterwiel, 2 accu's in de kofferbak, 1 knop op het dashboard. en dat maakt een goedkope "stop & go".
c is een goede delirium, want ik weet niet de fix starters ar wielen. maar c was een idee.

en dan, hoe we gaan na de CT ???

goed als er enkele die ideeën of tips hebben, nee ... niet esitez

Door nadelen voor de fiets, c is veel eenvoudiger, zal ik erover nadenken.

a+
0 x
als ik zeg een domheid, vertel me, maar vriendelijk en beleefd.
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 26/11/05, 19:14

Wat stoort me in het omzetten van een voertuig om elektrische te gaan, de hele massa die moet slepen, met name in steden en voorsteden ...

Ik zou eerder voor een trike of een VAE die lichter zijn en vereisen minder stroom:

- Dus kleinere elektromotoren.
- Minder batterijen.

Na niets belet om een ​​kleine generator aan boord (met Pantone) om de batterijen op te laden tussen de 2 Natuurlijk hebben ...

Het is waar dat de passage blijft mine - onbruikbaar bij VAE (dwz 250W maxi, geactiveerd door trappen uit te 25km / h).
0 x

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 177-gasten