De drama's van ecologische domheid

filosofische debatten en bedrijven.
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

De drama's van ecologische domheid




par Exnihiloest » 27/12/22, 15:58

 



Heeft deze imbeciel van ecologisch fundamentalisme de ecologische voetafdruk van de interventie noodzakelijk gemaakt voor zijn "start"? We hadden het daar moeten laten, een soort hymne aan de menselijke domheid, die als voorbeeld had kunnen dienen.

"lDe 38-jarige zat zo stevig vast dat hij niet gemakkelijk los te krijgen was. Hiervoor moesten de medewerkers van de afdeling wegverkeer het asfalt eerst met een slijpmachine en een drilboor doorhakken en daarna verwijderen".
https://www.ladepeche.fr/2022/12/12/vid ... 863941.php
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De drama's van ecologische domheid




par Janic » 28/12/22, 20:18

dom
27/12/22, 16:58
Heeft deze imbeciel van ecologisch fundamentalisme de ecologische voetafdruk van de interventie noodzakelijk gemaakt voor zijn "start"? We hadden het daar moeten laten, een soort hymne aan de menselijke domheid, die als voorbeeld had kunnen dienen.
een "fundamentalistische" imbeciel, imbeciel en een half!
Dit is slechts een test van de betrouwbaarheid en duurzaamheid van een nieuwe "technische" lijm! : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: De drama's van ecologische domheid




par Christophe » 28/12/22, 21:20

Geen drama een zegen!!

Je zou blij moeten zijn exnidebilos: een rukker ecolo geëlimineerd!

In het slechtste geval zal het van eigenaar moeten veranderen... : Cheesy:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De drama's van ecologische domheid




par Janic » 29/12/22, 08:16

in ieder geval, als hij nu de sukkel slaat, zal het hem pijn doen! : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: De drama's van ecologische domheid




par Christophe » 29/12/22, 10:27

Het zit er niet in… exdebilos blijft warm achter zijn pc…
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De drama's van ecologische domheid




par Exnihiloest » 29/12/22, 19:07

Christophe schreef:Het zit er niet in… exdebilos blijft warm achter zijn pc…

Natuurlijk niet dom, ex nihilo, niet het type dat vast komt te zitten in het asfalt en dan om hulp roept en bevrijd wordt met een drilboor! : Roll: : Lol:

De boodschapper vertelt het verhaal van een eikel, en de eikels gaan achter de boodschapper aan. Normaal, de grote idioten met hun handen in het asfalt, daar dromen ze van, de gewone kleine idioten, ook zij halen liever de krantenkoppen van de eco-militante bullshit dan warm te blijven achter hun pc, wat vooral hun leven is thuis een webmaster (hallo angst en dit gevoel van nutteloosheid). Maar waar wachten ze op? Wat een gebrek aan ambitie! : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: De drama's van ecologische domheid




par Macro » 29/12/22, 19:49

Exnihiloest schreef:
Christophe schreef:Het zit er niet in… exdebilos blijft warm achter zijn pc…

Natuurlijk niet dom, ex nihilo, niet het type dat vast komt te zitten in het asfalt en dan om hulp roept en bevrijd wordt met een drilboor! : Roll: : Lol:

De boodschapper vertelt het verhaal van een eikel, en de eikels gaan achter de boodschapper aan. Normaal, de grote idioten met hun handen in het asfalt, daar dromen ze van, de gewone kleine idioten, ook zij halen liever de krantenkoppen van de eco-militante bullshit dan warm te blijven achter hun pc, wat vooral hun leven is thuis een webmaster (hallo angst en dit gevoel van nutteloosheid). Maar waar wachten ze op? Wat een gebrek aan ambitie! : Lol:


Je hebt het voorrecht om dat soort dingen te kunnen schrijven en het blijft... Als ik het opzet, is het regelrechte rommel zonder waarschuwing...
2 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: De drama's van ecologische domheid




par Christophe » 29/12/22, 20:21

Macromeer?

onrechtvaardig-calimero.gif
unjust-calimero.gif (1.72 miljoen) 1481 keer bekeken


Exni heeft hier niets meer te bewijzen...dus...we laten het gaan...
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: De drama's van ecologische domheid




par izentrop » 30/12/22, 03:19

Ik denk dat dit verhaal hier op zijn plaats is tussen een klimatosceptische man die ermee wilde pronken aan Gretta (die op 20-jarige leeftijd geen tiener meer is) en als een blauwe plek werd opgenomen om in plaatstaal te belanden om andere, veel serieuzere redenen ...

"Greta Thunberg heeft een reactie. Op Twitter aarzelde de milieuactivist, icoon van de 'klimaatgeneratie' niet om Andrew Tate, een voormalige Brits-Amerikaanse bokser die hem op het sociale netwerk had uitgedaagd, in zijn plaats te zetten. .
"Hallo Greta. Ik heb 33 auto's. Mijn Bugatti heeft een 8 liter motor. Mijn twee Ferrari 812 competities hebben een 6,5L v12. Dit is nog maar het begin. Geef me alsjeblieft zo je e-mailadres, ik kan je de volledige lijst sturen van mijn verzameling auto's en hun respectieve enorme (CO2-)uitstoot', schreef hij terwijl hij een foto van zichzelf naast zijn Bugatti plaatste.
https://www.bfmtv.com/tech/twitter/ache ... 90041.html

0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: De drama's van ecologische domheid




par Macro » 30/12/22, 08:32

Janic schreef:in ieder geval, als hij nu de sukkel slaat, zal het hem pijn doen! : Cheesy:


De echte waarde van een klap, zowel voor degene die hem geeft als voor degene die hem ontvangt ... is dat het met blote handen wordt gegeven (en ontvangen) ...

Het lijkt mij (maar ik weet het niet zeker) dat in het verleden het slaan van een persoon met een gehandschoende hand niet dezelfde "legale" gevolgen had als blote handen...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 247-gasten