Weiger gepakt te worden door "Mijn gezondheidsruimte" niet te activeren

filosofische debatten en bedrijven.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Weiger gepakt te worden door "Mijn gezondheidsruimte" niet te activeren




par GuyGadeboisTheBack » 06/02/22, 20:02

0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Weigeren opgelicht te worden door “Mijn gezondheidsruimte” niet te activeren




par Obamot » 05/05/22, 12:53

Daar konden we nog alles deactiveren...
Na het mislukken van het Gedeeld Medisch Dossier is hier de komst op oudejaarsavond van “Mijn gezondheidsruimte” (Decreet nr. 2021-1048 van 4 augustus 2021).
In januari 10 waren er slechts 2021 miljoen gedeelde medische dossiers geopend. Verzekerden moesten moeite doen om het aan te maken.
Mijn gezondheidsruimte zal voor zichzelf zorgen, zonder dat iemand het doorheeft


Ze konden niet door de deur naar binnen, ze kwamen door het raam naar binnen:
Ethiek: medisch beroepsgeheim nog steeds in verval!


D00D2B52-E3C9-4EB4-8E5C-6D6CA4EFCE76.jpeg
https://www.usine-digitale.fr/article/v ... e.N2001062

Dus eigenlijk omdat je ertegen was “Digitale gezondheidszorgruimte” zal van geen enkel nut zijn geweest aangezien Ursula Von Der Leyen zich nog steeds in een hinderlaag verbergt en snel de meest impopulaire kwesties naar voren brengt! http://ehaction.eu/towards-the-european ... -workshop/

Ursula von der Leyen:
— "We moeten het potentieel van e-gezondheidszorg optimaal benutten om hoogwaardige gezondheidszorg te bieden en ongelijkheden te verminderen. Ik wil dat u werkt aan het creëren van een Europese ruimte voor gezondheidsgegevens om de uitwisseling van deze gegevens te bevorderen en onderzoek naar nieuwe preventiestrategieën te ondersteunen, evenals behandelingen, medicijnen, medische hulpmiddelen en uitkomsten. Als onderdeel hiervan moet je ervoor zorgen dat burgers controle hebben over hun eigen persoonlijke gegevens."
De beste manier om te garanderen Vertrouwelijke medische informatie Is het niet gewoon NIET om deze gegevens samen te groeperen? PRIVAAT... Omdat we door ze te groeperen en dan tot de hemel te bidden om “ervoor te zorgen dat we de controle hebben” in werkelijkheid belachelijk worden gemaakt!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Weigeren opgelicht te worden door “Mijn gezondheidsruimte” niet te activeren




par Obamot » 05/05/22, 13:25

PS: Omdat het doel van het samenbrengen ervan duidelijk de wens is om ONZE gezondheidsgegevens in handen te krijgen, anders is er geen reden om ze in beslag te nemen in een “gecentraliseerd ding”...! Er zijn andere manieren om statistieken te maken, we moeten ophouden onszelf voor idioten te houden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Weigeren opgelicht te worden door “Mijn gezondheidsruimte” niet te activeren




par Exnihiloest » 05/05/22, 21:58

 
We moeten verder gaan: weigeren behandeling te zoeken.

Wij winnen op alle punten. Het zet grote farmaceutische bedrijven failliet, het weerhoudt politici ervan ons te volgen, het wreekt ons op alle mandarijnen die eisten ons op te sluiten of ons onder maskers te verstikken nadat ze de schubdieren in Wuhan hadden ingeënt met hun COVID-vuiligheid, en er wordt onnodig geld verspild in ziekenhuizen of ziekenhuizen. Artsen zouden ingezet kunnen worden voor nuttiger maatregelen, bijvoorbeeld tegen de opwarming van de aarde. Wie zou er niet mee instemmen om honderden miljarden euro’s uit te geven om de temperatuur in 0,01 jaar met 40°C te verlagen? Kers op de taart is dat de voorzienbare daling van de levensverwachting en daarmee van de bevolking de druk op het milieu zal verlichten. Alleen maar geluk. Mijn complottheorie is de beste!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Weigeren opgelicht te worden door “Mijn gezondheidsruimte” niet te activeren




par Obamot » 05/05/22, 22:38

Wat je zegt is niet eens helemaal dom (voor één keer...)

Heb je je slag gemist? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Weigeren opgelicht te worden door “Mijn gezondheidsruimte” niet te activeren




par izentrop » 06/05/22, 02:07

Laat je niet meeslepen, het is nog niet klaar https://www.totalbug.com/mon-espace-sante/
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Weigeren opgelicht te worden door “Mijn gezondheidsruimte” niet te activeren




par Janic » 06/05/22, 08:31

nullard » 05/05/22, 21:58
We moeten verder gaan: weigeren behandeling te zoeken.
Wij winnen op alle punten. Dit zorgt ervoor dat grote farmaceutische bedrijven failliet gaan,
Nullard zei nog iets stoms door farma en BIG farma met elkaar te verwarren.
Perfecte gezondheid is slechts een idee, net zo min als een machine dat zou kunnen zijn.
Maar er is een verschil tussen het hebben van kleine operationele problemen, die gemakkelijk kunnen worden verminderd door eenvoudige maatregelen (die we de jongere generaties hebben laten vergeten) en wachten tot het te laat is om ermee om te gaan, met vaker geweld tegen de betrokken organismen. Het idee van een gezonde levensstijl, die kleine verslaafden beperkt, maakt juist geen deel uit van de bedoelingen van grote farmaceutische bedrijven die hun omzet en winst alleen maar zien worden herverdeeld onder hun aandeelhouders.
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Weigeren opgelicht te worden door “Mijn gezondheidsruimte” niet te activeren




par Exnihiloest » 06/05/22, 21:51

obscurantistnic 06/05/22, 07:31
...Maar er is een verschil tussen het hebben van kleine operationele problemen, die gemakkelijk kunnen worden verminderd door eenvoudige maatregelen (die de jongere generaties zijn vergeten) en wachten tot het te laat is om te moeten behandelen...

Er is geen verschil. Een beetje gezonde levensstijl, en geen behoefte aan pharma of BIG pharma. Met wortelsap, dat voor alles werkt, weet obscurantistnic het goed, geen problemen meer. Overdrijf het echter niet, anders riskeren we het leven van Methusalah terwijl we snel moeten sterven om de druk op het milieu te verminderen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Weigeren opgelicht te worden door “Mijn gezondheidsruimte” niet te activeren




par Obamot » 06/05/22, 22:59

Ik dacht ook...
Exnihiloest schreef:obscurantistnic 06/05/22, 07:31
...Maar er is een verschil tussen het hebben van kleine operationele problemen, die gemakkelijk kunnen worden verminderd door eenvoudige maatregelen (die de jongere generaties zijn vergeten) en wachten tot het te laat is om te moeten behandelen...

Er is geen verschil. Een beetje gezonde levensstijl, en geen behoefte aan pharma of BIG pharma. Met wortelsap, dat voor alles werkt, weet obscurantistnic het goed, geen problemen meer. Overdrijf het echter niet, anders riskeren we het leven van Methusalah terwijl we snel moeten sterven om de druk op het milieu te verminderen.
Nou, probeer maar eens de hele dag voor je scherm te zitten en alleen maar hamburgers en gebak te eten, doorspekt met frisdrank en/of te drinken (of zelfs te roken) en je zult zien of het een tussendoortje is.”hygiëne van het leven'...

(En nu wachten we niet langer tot je pirouette terugkaatst op de zoveelste stommiteit die vlekken maakt...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Weigeren opgelicht te worden door “Mijn gezondheidsruimte” niet te activeren




par Exnihiloest » 08/05/22, 18:33

Obamot schreef:Ik dacht ook...
Nou, probeer maar eens de hele dag voor je scherm te zitten en alleen maar hamburgers en gebak te eten, doorspekt met frisdrank en/of te drinken (of zelfs te roken) en je zult zien of het een tussendoortje is.”hygiëne van het leven'...

(En nu wachten we niet langer tot je pirouette terugkaatst op de zoveelste stommiteit die vlekken maakt...)


Geen vervolg. Wat stom! : Roll: : Roll: : Roll:
0 x

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 244-gasten