Uh ...

filosofische debatten en bedrijven.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Uh ...

par GuyGadeboisTheBack » 23/05/21, 22:48

Hé, heb je niet al een tijdje het gevoel dat je je "zacht" voelt? : Mrgreen:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13699
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Ehm...

par izentrop » 24/05/21, 01:49

Waarom heb je uienbrand? : Mrgreen:
Nou, er is al één onruststoker minder en dan genieten de anderen van het lange weekend :P
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Ehm...

par ABC2019 » 24/05/21, 08:37

Guy besteedt zijn tijd aan het uitschelden van anderen clowns, zonder verder iets te zeggen, met de zegen van de moderators die verklaren dat zij er de voorkeur aan geven dat er alleen maar idioten op hun forum; en is dan verrast dat niemand meer met hem wil praten... : Roll:
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16130
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241

Re: Ehm...

par Remundo » 24/05/21, 08:45

er is geen zegen van de moderators

Guy is al meerdere malen gewaarschuwd en zelfs verbannen. Hij kwam terug.

Maar wat doe jij hier, GillaABC2019? jij de intellectuele verhevenheid te midden van ‘tegens’ en incapabele moderators?
2 x
Beeld
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Ehm...

par ABC2019 » 24/05/21, 10:59

Remundo schreef:er is geen zegen van de moderators

Guy is al meerdere malen gewaarschuwd en zelfs verbannen. Hij kwam terug.

Maar wat doe jij hier, GillaABC2019? jij de intellectuele verhevenheid te midden van ‘tegens’ en incapabele moderators?

voor zover ik kan beoordelen wordt Guy gewaarschuwd als hij de moderators rechtstreeks begint aan te vallen (nou ja, bij Christophe aangezien je heel weinig aan de discussies deelneemt), maar we laten hem rustig een reeks berichten plaatsen die alleen maar beledigingen en agressieve oordelen bevatten, zonder iets over hem te zeggen. Je hoeft alleen maar de lijst met zijn berichten opnieuw te lezen om te zien dat dit een grote meerderheid van hen vertegenwoordigt. Als je bijvoorbeeld al zijn berichten met persoonlijke aanvallen zou modereren, zou er niet veel meer over zijn...

Ik blijf komen zolang er nog een paar mensen over zijn met wie we normaal kunnen discussiëren, met argumenten waar we het niet altijd mee eens zijn, maar we maken tenminste ruzie, we geven referenties en we blijven beleefd. Maar ik zie dat ze steeds minder gewicht in de schaal leggen forum, en dat degenen die ik de "JOGER" noemde steeds belangrijker worden (met de opmerkelijke uitzondering van de week van gedwongen vakantie die Christophe aan drie van hen tegelijkertijd aanbood) en elke dag verrotten. discussies met oninteressante berichten, meestal zonder enige logica, en alleen bestaande uit aanvallen, beledigingen en ongefundeerde of zelfs tegenstrijdige beweringen van de ene post naar de andere - maar als het hun stijl is die je verkiest, verklaart dat naar mijn mening waarom anderen steeds minder posten.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Ehm...

par Janic » 24/05/21, 11:18

en alle discussies verpesten met oninteressante berichten, meestal zonder enige logica, en alleen bestaande uit aanvallen, beledigingen en ongefundeerde of zelfs tegenstrijdige beweringen van de ene post naar de andere - maar als het hun stijl is die je verkiest, dan wordt dat uitgelegd in mijn mening waarom anderen steeds minder posten.
wederom het ziekenhuis dat de liefdadigheid belachelijk maakt en hen precies verwijt wat het zelf doet. Kenmerkend voor pathologische narcisten.
2 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Ehm...

par GuyGadeboisTheBack » 24/05/21, 12:11

ABC2019 schreef:Voor zover ik weet, Guy...

Voor zover ik kan beoordelen, na het bekijken van meer dan vier pagina's van Bozo's berichten (nadat ik stopte, begon ik te geeuwen): Bijna niets, het is hol en plat (een prestatie!), minachtend, beleefd beledigend, waardeloos, zielig, zeurderig en nooit grappig.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: Ehm...

par Christophe » 24/05/21, 12:20

GuyGadeboisLeRetour schreef:Bijna niets, het is hol en vlak (een voorstelling!), minachtend, beleefd beledigend, waardeloos, zielig, zeurderig en nooit grappig.


Het is waar: jij bent vaak veel grappiger dan hij!!

Is je ui verder in orde? Kleine boef gaat! : Cheesy: : Cheesy:

Beeld
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Ehm...

par ABC2019 » 24/05/21, 12:26

geen probleem, ik leg Guy alleen maar uit waarom steeds minder "normale" mensen met hem willen chatten, maar als je met elkaar wilt chatten door alles te zeggen en elkaar clowns te noemen, hoef je je wat mij betreft geen zorgen te maken ...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Ehm...

par GuyGadeboisTheBack » 24/05/21, 12:29

En als Bozo, als een goede narcistische viezerik, denkt dat hij normaal is en dat de anderen dat niet zijn, zou hij dan bunion-problemen hebben? : Mrgreen:
0 x

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Macro en 231 gasten