Expression of Interest haalbaarheidsstudie kalkoven

Thermische zonne-energie in al zijn vormen: zonne-energie, warm water, het kiezen van een zonnecollector, zonne-concentratie, ovens en zonne-fornuizen, zonne-energie-opslag door warmtebuffer, zonne-energie zwembad, airconditioning en zonne-koud ..
Hulp, begeleiding, programma's en voorbeelden van de prestaties ...
Sourdois
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 11/03/12, 20:19
Plaats: Ouagadougou

Expression of Interest haalbaarheidsstudie kalkoven




par Sourdois » 26/02/13, 12:12

Land: BURKINA FASO


Projectnaam: Ondersteuningsproject concurrentievermogen en bedrijfsontwikkeling (PACDE II)

Financieringsbronnen: 637 DONOR Overeenkomst Nr. H21-BF Februari 2011

OPLOSSING VAN RENTEVERMINDERINGEN N ° 001 / 01 / 2013 / COVEMI

Aanwerving van een individuele consultant voor het uitvoeren van een haalbaarheidsstudie voor de installatie van een ecologische kalkproductieoven ten behoeve van de Village Company of Mining Exploitation (COVEMI) van Burkina Faso.

Burkina Faso heeft financiering ontvangen van de International Development Association (IDA) voor de financiering van het ondersteuningsproject voor concurrentievermogen en bedrijfsontwikkeling (CRDP) en is van plan een deel van dit financiering ter ondersteuning van de begunstigden van het Fonds voor gemeenschappelijke kostensteun. Als onderdeel van het project vroeg een begunstigde financiering aan bij het FSCP om een ​​haalbaarheidsstudie uit te voeren voor de installatie van een ecologische kalkoven.

De beheerder van COVEMI nodigt consultants uit met bewezen ervaring op het gebied van engineering gericht op de productie van materialen die zijn aangepast voor kleinschalige productie of kleine eenheden die warmte gebruiken als productiemiddel (kookkalk, keramiek, bakstenen, enz.) om hun interesse te tonen. De geïnteresseerde consultant moet beschikken over expertise en ervaring in systemen voor productie van hernieuwbare energie (productie van zonne-, thermische en / of economische houtskool)

Consultants moeten informatie verstrekken die aangeeft dat zij gekwalificeerd zijn om de services uit te voeren: gedetailleerd curriculum vitae van facilitators waarin kwalificaties en ervaringen worden beschreven bij het uitvoeren van soortgelijke opdrachten
Een consultant zal worden geselecteerd volgens de procedure voor de selectie van kosteneffectiviteit, in overeenstemming met de richtlijnen: selectie en inzet van consultants door Wereldbankleners, mei 2010-versie.

Geïnteresseerde consultants kunnen aanvullende informatie over de referentiedocumenten verkrijgen op het onderstaande adres:
COVEMI Headquarters Bobo Dioulasso 01 611 BP - CEO van COVEMI / Robert OUEDRAOGO - Tel: 00226 70 20 42 37 / 00226 78 80 68 16 - E-mail: robertouaga@mail.com

De blijken van belangstelling moet worden geschreven in het Frans en vermenigvuldigd met (04) en vier exemplaren moeten worden ingediend onder dichtklappen uiterlijk in maart 14 2013 om 9 30 minuten uur lokale tijd aan het onderstaande adres:

COVEMI Headquarters Bobo - Dioulasso 01 611 BP - CEO van COVEMI / Robert OUEDRAOGO - Tel: 00226 70 20 42 37 / 00226 78 80 68 16 - E-mail: robertouaga@gmail.com

Op de buitenste enveloppe van de aanbesteding moet de volgende verklaring staan: "Aanbieden van blijk van belangstelling voor de uitvoering van een haalbaarheidsstudie voor de installatie van een ecologische kalkproductieoven" ten gunste van COVEMI .

Inschrijvingen per e-mail moeten 12 maart 2013 bereiken op het volgende adres: robertouaga@gmail.com

De plooien moeten worden gedeponeerd bij het secretariaat van de COVEMI. In geval van verzending per post zijn de verzendkosten voor rekening van de kandidaat en is COVEMI niet verantwoordelijk voor niet-ontvangst of vertraging bij het ontvangen van blijken van belangstelling.

De consultants die voor deze fase van interesse zijn geselecteerd, zullen worden uitgenodigd, in overeenstemming met de taakomschrijving die aan hen zal worden doorgegeven, om het COVEMI Management een technisch en financieel aanbod voor te leggen en in te dienen dat hun begrip van de missie, de technische aanpak beschrijft. methodologie en de gedetailleerde begroting van hun interventie.

De Managing Director van COVEMI


Robert OUEDRAOGO
0 x
gus
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 15/11/17, 22:01

Re: Demonstratie van rente haalbaarheidsstudie kalkoven




par gus » 15/11/17, 23:07

Hallo,
het is met een paar jaar vertraging dat ik deze boodschap beantwoord omdat ik het toevallig tegenkwam. Deze essqge is eigenlijk een kopie van een antwoord op een andere vraag die ook al enkele jaren oud is.

De zonne-oven van Mont Louis (https://www.pyrenees-cerdagne.com/sites ... -louis.pdf) bestudeerde een zonneoven voor het koken van keramiek in Marokko. Als demonstratie brachten ze Marokkaanse pottenbakkers mee die aardewerk maakten met behulp van de experimentele oven. Het project is blijkbaar niet geslaagd, Marokko heeft ervoor gekozen om een ​​gigantische zonne-energiecentrale te bouwen (https://fr.wikipedia.org/wiki/Centrale_solaire_Noor)

Ik besprak 4 jaren geleden met ambtenaren die mij bevestigden dat het mogelijk was hun project aan te passen aan de productie van kalk.


(Is het nu iets te laat?)
0 x

Terug naar "Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 170-gasten