Afgelegen site aangedreven door zonnepanelen

Forum fotovoltaïsche zonne-energie PV en zonne-elektriciteitsopwekking uit directe straling zonne-energie.
Kastet
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 14/12/20, 19:27

Afgelegen site aangedreven door zonnepanelen




par Kastet » 14/12/20, 19:40

Hallo, ik kom hier om te proberen duidelijker te zien dat de markt wordt overspoeld door aanbiedingen, de een nog gekker dan de ander.

Ik ben gevestigd in de Var, mijn dak ligt op het zuiden en iets naar het westen, de schuur werd aangedreven door zonne-energie plus generatorpaneel HS en de batterij is verdwenen.

Dus besloot ik helemaal opnieuw te beginnen, maar ik heb nog steeds alle bedrading en de elektriciteitskast, laten we de goede kant van de dingen bekijken : Cheesy:

Vandaag zijn mijn energiebehoeften (ik zou de groep nooit nodig willen hebben, dus ik leef momenteel zonder elektriciteit)

4 LED-lampen branden zelden meer dan 2 tegelijk
2 smartphone-opladers
1 diepvrieskist Energie-efficiëntie: A++
Jaarlijks energieverbruik (in kWh): 250

Zou je een idee hebben van het vermogen in PV en batterij om zelfs in de winter mee te gaan en ook een schatting van het budget (ik ben hier voor de essentie, ik kan andere behoeften opnemen als mijn budget me een kleine koelkast voor de zomer toestaat voor voorbeeld)

Bij voorbaat dank, in de hoop u de nodige informatie te hebben gegeven.
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame energie: zonne-elektriciteit"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 226-gasten