Mono- en poly-paneelbedrading

Forum fotovoltaïsche zonne-energie PV en zonne-elektriciteitsopwekking uit directe straling zonne-energie.
sadikh
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 25/07/18, 14:59

Mono- en poly-paneelbedrading




par sadikh » 25/07/18, 16:01

Hallo, ik heb 2 fotovoltaïsche panelen poly en 2 mono 2 eerste 250watts en 2 andere 300watts.
1 omvormer victron 800va
2 200ah-batterijen.
Een 40A-laadcontroller die 12v en 24v gebruikt.
Hoe te verbinden.
MOCIE !!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: bedrading mono- en poly-panelen




par Gaston » 25/07/18, 16:05

U hoeft het bericht niet te herhalen, ik heb u al beantwoord. : Cheesy:
0 x
sadikh
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 25/07/18, 14:59

Re: bedrading mono- en poly-panelen




par sadikh » 27/07/18, 00:13

dit artikel
Conditie
Gloednieuw Een gloednieuw, ongebruikt, ongeopend, onbeschadigd item in de originele verpakking (wanneer verpakking van toepassing is). De verpakking moet dezelfde zijn als die in een winkel, tenzij het artikel door de fabrikant is verpakt in een niet-detailverpakking, zoals een onbedrukte doos of tas plastic. Zie het blad van de verkoper voor meer informatie. Zie alle voorwaarden
Hoeveelheid
3 verkocht
7 beschikbaar
Merk
WHC
MPN
Is niet van toepassing
product type
regelgevers
Snelle uitvoering
JA
garantie
3 jaar
Beschrijving van het artikel
"Dit apparaat heeft een garantie van 3 jaar! Koop niet elke 6 maanden een goedkopere, koop iets dat lang meegaat, maar zijn specialiteit is eigenlijk de 32-bits interne processor (boven de 8-bits standaard) Hierdoor kunnen controllers. Bovendien maken onze grote (10 mm) zwarte en rode terminals het gemakkelijker om grotere maten kabels aan te sluiten dan andere merken regelaars KENMERKEN * 32-bits CPU, veel hogere bemonsteringsnauwkeurigheid, werksnelheid sneller * 12V / 24VDC spanning auto-identificatiesysteem * 3 PWM-laadfasen: Bulk, Boost, Float * Sealed, Gel, Flooded-accu selectieprocedure * Gehumaniseerd LCD-scherm, dynamische weergave bedrijfsgegevens en werkende staat. "Lees meer
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame energie: zonne-elektriciteit"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 208-gasten