De aerovoltaic, een revolutie

Forum fotovoltaïsche zonne-energie PV en zonne-elektriciteitsopwekking uit directe straling zonne-energie.
ElliottB
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 10/03/18, 15:12

De aerovoltaic, een revolutie




par ElliottB » 12/03/18, 20:13

Hallo allemaal, ik kom hierheen forum om u over aervoltaïsche energie te vertellen.

Ik heb het thuis gedaan en je kunt het huis niet alleen verwarmen, maar ook elektriciteit produceren, in tegenstelling tot gewone fotovoltaïsche energie. Ik verkoop zelfs overtollige energie aan EDF. Fotovoltaïsche energie is minder efficiënt omdat het niet mogelijk is om het huis alleen te verwarmen om elektriciteit te produceren. Ik adviseer jullie daarom allemaal hierover forum, Aerovoltaïsche energie dankzij Sibel Énergie.

Sibel Energie is een geweldig bedrijf waarmee u energieonafhankelijk kunt zijn en zelfs geld kunt verdienen. Het zijn professionals die u voorzien van zonnepanelen en u ondersteunen. Zij waren degenen die de installatie voor mij hebben gedaan, ik raad het je aan!
0 x
yves35
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 221
Inschrijving: 27/09/15, 23:22
Plaats: rendier
x 60

Re: Aerovoltaïsche energie, een revolutie




par yves35 » 12/03/18, 22:14

bonsoir,

Sibel Energie is een geweldig bedrijf waarmee u energieonafhankelijk kunt zijn en zelfs geld kunt verdienen. Het zijn professionals die u voorzien van zonnepanelen en u ondersteunen. Zij waren degenen die de installatie voor mij hebben gedaan, ik raad het je aan!



Bedelaars, wervingsbureaus, bedelaars, Jehova's Getuigen, verkopers van levensverzekeringen, encyclopedieën, herniaverbanden etc. zijn verboden in de gemeenschappelijke ruimtes van het gebouw. We tolereren de brandweerlieden en de postbode één keer per jaar voor de kalenders

yves
1 x
genegeerd: obamot, janic, guygadebois... lucht, lucht. We zijn (nog) niet op Qanon Ben, als in feite
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Aerovoltaïsche energie, een revolutie




par Did67 » 13/03/18, 09:20

De titel is duidelijk: “een revolutie”! We weten hoe revoluties eindigen: met goelags! Als er kandidaten waren, laat ze dan gewoon het verhaal onthouden.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Aerovoltaïsche energie, een revolutie




par Christophe » 13/03/18, 10:15

Qua marketing is het in ieder geval niet revolutionair...

We begrepen de gratis reclame, we begrepen minder waar het technisch gezien uit bestond! Maar is het belangrijk voor de auteur? Ik geloof niet in het einde...
0 x
Regismu
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 349
Inschrijving: 26/03/10, 17:11
Plaats: 13
x 6

Re: Aerovoltaïsche energie, een revolutie




par Regismu » 22/05/18, 07:13

het is gewoon valse reclame: je kunt met dit systeem niets verwarmen en in de zomer moet je elektriciteit verbruiken om deze warmte af te voeren, wat schadelijk is voor de productie van PV-modules. :onheil:
0 x
PVresistif
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 169
Inschrijving: 26/02/18, 12:44
x 40

Re: Aerovoltaïsche energie, een revolutie




par PVresistif » 25/05/18, 11:35

in alles wat op het gebied van de fotovoltaïsche energie betrekking heeft, lijkt het erop dat één feit helaas duidelijk is: het bestaat uit verschillende en meervoudige oneerlijkheden, allemaal om het treurige energiebeleid te verbergen...
Degenen die het geluk hebben een niet al te slechte installatie te hebben, kunnen hopen niet al te veel geld te verliezen, maar dit is alleen te danken aan de subsidies, dit zijn belastingen op elektriciteit die door iedereen worden betaald (25% van onze rekening, wat jammer, een duidelijke diefstal in mijn mening)
Voor de anderen die zijn opgelicht (misschien wel de meest talrijke), produceren ze veel minder dan verwacht en dus minder belastingen (omdat er minder aflossing is) om voor ons allemaal Fransen te betalen......die ons troosten!
Als zonne-energie een goede deal zou zijn, zou het dan voldoende zijn om hun dak aan particulieren te verhuren en hen een vaste prijs te betalen over een periode van twintig jaar? heeft iemand erover nagedacht?
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Aerovoltaïsche energie, een revolutie




par Janic » 25/05/18, 16:17

Het zou te veel kosten om te installeren. Op dezelfde manier is het niet de moeite waard om het dak van een huis te bedekken met schoorstenen (naar het zuiden, als het geluk het toelaat), kozijnen en andere hoeken. Daarentegen is een grote, onbelaste schuuroverkapping een fluitje van een cent! :D
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13692
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1515
Neem contact op met:

Re: Aerovoltaïsche energie, een revolutie




par izentrop » 25/05/18, 17:54

Christophe schreef:Qua marketing is het in ieder geval niet revolutionair...

We begrepen de gratis reclame, we begrepen minder waar het technisch gezien uit bestond! Maar is het belangrijk voor de auteur? Ik geloof niet in het einde...
Het is hybride fotovoltaïsche / aerothermische PV https://www.les-energies-renouvelables. ... voltaique/
https://www.insunwetrust.solar/blog/con ... e-solaire/

We hebben echte voorbeelden van dienstverlening nodig om te weten of deze effectief is, want beloften zijn op dit gebied niet genoeg. : Mrgreen:

Foto- en aerovoltaïsche zonne-energie: trap er niet in!
Pas op voor ongevraagde oproepen waarin de luchtvaart wordt geprezen! De verstrekte informatie is vaak “foutief of zelfs misleidend”, waarschuwt Adil. https://www.estrepublicain.fr/edition-d ... le-panneau
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame energie: zonne-elektriciteit"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 146-gasten