draadloze schroevendraaier motor

En als ze het repareren in plaats van het gooien en verandering? Herontdek het plezier van de reparaties zelf. Hoe een probleem te constateren of vind reserveonderdelen? Reparatie zelf is manier om geld te besparen in het algemeen!
NIRAVONG
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 11/04/22, 11:26
x 1

draadloze schroevendraaier motor




par NIRAVONG » 11/04/22, 12:05

Hallo,
Ik heb een SPIT HDI 286 lithium accuschroevendraaier, die na een oververhitting met rook niet meer draait. Wanneer de trekker wordt overgehaald, is er een schok van de motor, maar deze draait niet. Ik denk dat de motor goed is om te veranderen.
Daarom ben ik op zoek naar een en aan de andere kant, als iemand me kan vertellen waar ik er een kan vinden voor een redelijke prijs, ben ik een nemer.
Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten.
Phong NIRAVONG
toebehoren
Motor2.jpg
Zicht op de machine
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Accuschroevendraaier motor




par Flytox » 11/04/22, 19:53

Probeer het op internet door de referenties op de engine te kopiëren. Je kunt misschien vinden op "en de 40 dieven", als dat zo is, hoef je er geen 20 te kopen om je te helpen : Mrgreen: : Wink:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2212
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 504

Re: Accuschroevendraaier motor




par phil59 » 12/04/22, 17:37

Overigens zijn storingen bij het uitpakken niet te vrezen, wij worden vrij eenvoudig vergoed.

Daarna is het ingewikkeld en heb je meer verzendkosten om terug te sturen dan de prijs van het apparaat, in het algemeen...
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren? "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 94-gasten