Gecombineerde houten baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter

En als ze het repareren in plaats van het gooien en verandering? Herontdek het plezier van de reparaties zelf. Hoe een probleem te constateren of vind reserveonderdelen? Reparatie zelf is manier om geld te besparen in het algemeen!
pascaldubord
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 20
Inschrijving: 26/03/21, 17:44
x 3

Gecombineerde houten baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter




par pascaldubord » 26/03/21, 17:58

hallo allemaal ik heb een baby && "houtcombinatie die ik al een aantal maanden gebruik. Gisteren toen ik de motor aanzette begon hij te starten en de snoeren sprongen. Ik probeerde opnieuw hetzelfde resultaat. vanmorgen probeerde ik de elektrische draden schoon te maken iets voor dan herstart en de gewichten sprongen direct.Ik zal proberen een foto van de elektriciteitskast te plaatsen, maar ik ben niet meer begaafd in computers dan in elektriciteit, dus het kan even duren!
merci pour votre aide
0 x
pascaldubord
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 20
Inschrijving: 26/03/21, 17:44
x 3

Re: combineer hout baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter




par pascaldubord » 26/03/21, 18:14

20210326_162500.jpg
8
20210326_162510.jpg
20210326_162528.jpg
chement]
toebehoren
20210326_162703.jpg
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: combineer hout baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter




par GuyGadeboisTheBack » 26/03/21, 18:22

Dag. Ik denk dat we alles al moeten loskoppelen, de verbindingen moeten ontrafelen en opnieuw moeten maken zonder de draden te verdraaien. Achteraf is het misschien niet genoeg, maar het zou al een goed begin zijn. De condensator is mogelijk dood. Een ander nummer. Vervuilde kolen kunnen ook bepaalde "storingen" veroorzaken.
http://www.vft47.fr/medias/files/m2s5s5 ... moteur.pdf
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: combineer hout baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter




par Macro » 26/03/21, 19:35

deze motor is een asynchrone motor ... hij heeft geen koolstof ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: combineer hout baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter




par Exnihiloest » 26/03/21, 19:45

Als het inderdaad de pellets zijn die springen en niet het differentieel, dan is er sprake van kortsluiting. In het ergste geval is het de wikkeling die is doorgebrand (normaal laat het een geur achter). Een mild geval is een kortsluiting in de condensator, die gemakkelijk te vervangen is. Het meest goedaardige zou een kort sap tussen de draden zijn, maar het moet worden gezien, misschien vanwege de corrosie. De mogelijkheid blijft bestaan ​​dat de motor om de een of andere reden mechanisch blokkeert, een fenomeen dat een overstroom veroorzaakt.
Je moet de stekker uit het stopcontact halen en alles zien met een ohm-meter.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: combineer hout baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter




par GuyGadeboisTheBack » 26/03/21, 19:48

Macro schreef:deze motor is een asynchrone motor ... hij heeft geen koolstof ...

Nou, dat is al een probleem opgelost.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15994
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5189

Re: combineer hout baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter




par Remundo » 26/03/21, 19:56

een elektriciteitskastje niet erg leuk.

maar als je een aardlek hebt ... is 30mA genoeg om op te blazen.

eerlijk gezegd verdient deze zaak het om opnieuw gedaan te worden, vol roest en draden in slechte staat.

Ik weet niet zeker of het probleem bij de motor ligt.
2 x
Beeld
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: combineer hout baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter




par sicetaitsimple » 26/03/21, 20:05

Wat bedoel je met "de pellets opblazen"?
Is uw algemene stroomonderbreker geopend?
Of een differentieelschakelaar van 30 mA stroomopwaarts van uw machine?
Of echt "leads", of een stroomonderbreker die specifiek is voor de stroomvoorziening van uw machine?
0 x
pascaldubord
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 20
Inschrijving: 26/03/21, 17:44
x 3

Re: combineer hout baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter




par pascaldubord » 26/03/21, 20:28

Exnihiloest schreef:Als het inderdaad de pellets zijn die springen en niet het differentieel, dan is er sprake van kortsluiting. In het ergste geval is het de wikkeling die is doorgebrand (normaal laat het een geur achter). Een mild geval is een kortsluiting in de condensator, die gemakkelijk te vervangen is. Het meest goedaardige zou een kort sap tussen de draden zijn, maar het moet worden gezien, misschien vanwege de corrosie. De mogelijkheid blijft bestaan ​​dat de motor om de een of andere reden mechanisch blokkeert, een fenomeen dat een overstroom veroorzaakt.
Je moet de stekker uit het stopcontact halen en alles zien met een ohm-meter.





Sorry, maar het is het differentieel dat springt! Oeps
0 x
pascaldubord
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 20
Inschrijving: 26/03/21, 17:44
x 3

Re: combineer hout baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter




par pascaldubord » 26/03/21, 20:34

Remundo schreef:een elektriciteitskastje niet erg leuk.

maar als je een aardlek hebt ... is 30mA genoeg om op te blazen.

eerlijk gezegd verdient deze zaak het om opnieuw gedaan te worden, vol roest en draden in slechte staat.

Ik weet niet zeker of het probleem bij de motor ligt.



Ja, het lijkt mij dat het probleem uit deze doos komt, maar ik weet niet echt hoe ik het probleem moet aanpakken.
Bang om domme dingen te doen!
0 x

Terug naar "mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren? "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 138-gasten