GO RIDE 80PRO elektrische scooter die niet meer oplaadt

En als ze het repareren in plaats van het gooien en verandering? Herontdek het plezier van de reparaties zelf. Hoe een probleem te constateren of vind reserveonderdelen? Reparatie zelf is manier om geld te besparen in het algemeen!
Vautrin
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 08/08/20, 08:23

GO RIDE 80PRO elektrische scooter die niet meer oplaadt




par Vautrin » 08/08/20, 08:28

hallo ik wil graag wat informatie voor een GO RIDE 80PRO Night Edition - Elektrische scooter 8 "- 350 W - 6.6 Ah Ik heb zojuist de oplaadconnectorkabel vervangen toen ik de oplader inplugde om de oplader op te laden de kabel is dichtgeslagen Ik wil weten of hij komt van de kabel of de oplader Ik denk niet dat dit de batterij kwart de scooter salueert mijn ik kan het niet opladen waarvan men me kan vertellen of het probleem komt
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16178
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: elektrische scooter




par Remundo » 08/08/20, 08:56

u kunt een ohmmeter gebruiken om de continuïteit van de draden te testen, de weerstand moet bijna nul zijn.

De kans is klein dat de kabel defect is, zeker als je deze hebt vervangen.

de sloten zijn waarschijnlijk elektronisch, en daar staan ​​we als een kip voor een mes ... : Roll:
0 x
Beeld
Vautrin
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 08/08/20, 08:23

Re: elektrische scooter




par Vautrin » 08/08/20, 09:10

ok maar zolang ik de nieuwe kabel heb en de stekker in het stopcontact heb gestoken en aangezien de oplader rood blijft knipperen, kan ik de scooter niet opladen
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: GO RIDE 80PRO elektrische scooter KO oplader




par Christophe » 08/08/20, 10:23

Je accu lijkt kortsluiting te hebben (interne BMS te controleren) en / of je oplader is defect.

Controleert de spanning over de oplader (aan, huh) en de batterij. Houd er rekening mee dat sommige lithiumladers geen spanning leveren zolang ze niet op een batterij zijn aangesloten (feedbacklus).

Meet niet de weerstand aan de polen van de batterijen, het zou alles roken ... laat staan ​​de versterkers.

Doe ook je best om te schrijven, want het is erg pijnlijk om je te begrijpen. Dankjewel.
0 x
Vautrin
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 08/08/20, 08:23

Re: GO RIDE 80PRO elektrische scooter die niet meer oplaadt




par Vautrin » 08/08/20, 10:47

OK bedankt voor het antwoord en sorry voor het schrijven
0 x

Terug naar "mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren? "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 161-gasten