Pellet pellet probleem Ponast kp11

En als ze het repareren in plaats van het gooien en verandering? Herontdek het plezier van de reparaties zelf. Hoe een probleem te constateren of vind reserveonderdelen? Reparatie zelf is manier om geld te besparen in het algemeen!
thierry22160
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 10/12/18, 16:35
x 1

Pellet pellet probleem Ponast kp11




par thierry22160 » 19/12/18, 11:07

Hallo . Ik heb een ketel ponast kp11, soms wordt de grannulé niet volledig verbruikt en valt in de asbak. Ik heb de indruk dat de grannulé in draf in de verbrandingskamer komt, .. Het bedrijf dat het installeerde ging failliet en ik vind geen PST-reparateur in mijn regio. J woont in Bretagne in de 22. om te citeren van carhaix..bedankt voor diegenen die me konden helpen
0 x
max22
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 12/05/19, 17:16
x 3

Re: Probleem pelletkorrel Ponast kp11




par max22 » 12/05/19, 17:24

Thierry bonjour,

Ik had een ketel geïnstalleerd door hetzelfde bedrijf als jij en hetzelfde model. Heb je de informatie gevonden waarnaar je op zoek was? Anders heb ik sinds 3 jaren veel aan de mijne gewerkt, en niemand wil er zelf voor zorgen. Bij jouw huis is er het bedrijf Qualibreizh dat kan komen. Anders vallen ze voor je pellets uit verbrand bij ontsteking of is het de hele tijd?

Ik hoop dat je je probleem hebt opgelost, anders neem ik contact met ons op dat we kunnen ruilen. Daar moet ik de twee ontstekingsweerstanden en de brander veranderen ... :onheil: :onheil: :onheil:
En zorg voor het volledig reinigen ...
2 x
thierry22160
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 10/12/18, 16:35
x 1

Re: Probleem pelletkorrel Ponast kp11




par thierry22160 » 14/05/19, 13:09

Hallo max 22. Bedankt voor je bericht, ja ik heb nog steeds problemen met deze ketel, ze heeft deze winter niet gekraaid. Ik vind een bedrijf dat deze ketel goed kent, ze moet heel snel terugkomen om het werk af te maken. "Het bedrijf Qualibreizh ik wil me niet verplaatsen. Als je wilt dat de coördinaten van het bedrijf dat ik heb, me opnieuw hebben laten ondertekenen
0 x
thierry22160
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 10/12/18, 16:35
x 1

Re: Probleem pelletkorrel Ponast kp11




par thierry22160 » 14/05/19, 13:11

max22 schreef:Thierry bonjour,

Ik had een ketel geïnstalleerd door hetzelfde bedrijf als jij en hetzelfde model. Heb je de informatie gevonden waarnaar je op zoek was? Anders heb ik sinds 3 jaren veel aan de mijne gewerkt, en niemand wil er zelf voor zorgen. Bij jouw huis is er het bedrijf Qualibreizh dat kan komen. Anders vallen ze voor je pellets uit verbrand bij ontsteking of is het de hele tijd?

Ik hoop dat je je probleem hebt opgelost, anders neem ik contact met ons op dat we kunnen ruilen. Daar moet ik de twee ontstekingsweerstanden en de brander veranderen ... :onheil: :onheil: :onheil:
En zorg voor het volledig reinigen ...



Hallo max 22. Bedankt voor je bericht, ja ik heb nog steeds problemen met deze ketel, ze heeft deze winter niet gekraaid. Ik vind een bedrijf dat deze ketel goed kent, ze moet heel snel terugkomen om het werk af te maken. "Het bedrijf Qualibreizh ik wil me niet verplaatsen. Als je wilt dat de coördinaten van het bedrijf dat ik heb, me opnieuw hebben laten ondertekenen
1 x
max22
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 12/05/19, 17:16
x 3

Re: Probleem pelletkorrel Ponast kp11




par max22 » 14/05/19, 13:59

Hallo Thierry Ik wil dat je me de naam van het bedrijf en de coördinaten vertelt Ik heb zojuist een offerte voor de brander gemaakt en voor weerstand bewaar ik je het bedrag.

Ik wil vooral weten of de programmeerinstellingen goed zijn.
1 x
max22
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 12/05/19, 17:16
x 3

Re: Probleem pelletkorrel Ponast kp11




par max22 » 14/05/19, 14:47

en als je toevallig de instellingenbouwer voor je ketel had, programmeer dan de groothandel. Waar als het bedrijf ze aan u kon overbrengen zou het geweldig zijn.
0 x
Andrea4321
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 26/02/20, 17:32

Re: Probleem pelletkorrel Ponast kp11




par Andrea4321 » 26/02/20, 17:45

Hallo. Ik kom naar jou omdat ook ik dezelfde ketel heb als de jouwe, een ponast kp11 die me een blinde kostte die was geïnstalleerd door het bedrijf granubretagne dat failliet ging en op het moment dat het kapot gaat. Tot nu toe kon ik rekenen op savelys maar het herstelt ze niet meer. Ik heb contact opgenomen met verschillende bedrijven, maar dat repareert dit merk ketel niet, dus ik zou graag willen weten of u een bedrijf voor reparatie had gevonden. Jij bent mijn laatste hoop. Met vriendelijke groeten
0 x
Arnaudbzj
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 29/02/20, 16:13
x 1

Re: Probleem pelletkorrel Ponast kp11




par Arnaudbzj » 29/02/20, 17:02

Dag
U heeft de inzinking al gehad
Schroef 1 geblokkeerd
Ik heb de condensator veranderd, maar deze is zoals
0 x
claudius56
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 31/05/20, 15:00

Re: Probleem pelletkorrel Ponast kp11




par claudius56 » 15/06/20, 20:43

hallo thierry
Ik zou graag willen weten welk bedrijf u kwam helpen voor uw ketel.
Ik heb een PONAST-ketel en ik kan niemand vinden om hem te repareren.
merci
0 x
Arnaudbzj
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 29/02/20, 16:13
x 1

Re: Probleem pelletkorrel Ponast kp11




par Arnaudbzj » 15/06/20, 20:54

claudius56 schrijft:hallo thierry
Ik zou graag willen weten welk bedrijf u kwam helpen voor uw ketel.
Ik heb een PONAST-ketel en ik kan niemand vinden om hem te repareren.
merci

Dat ben ik
Niemand wil komen
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren? "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 78-gasten