Okofen-calorieverlies in de cumulus

En als ze het repareren in plaats van het gooien en verandering? Herontdek het plezier van de reparaties zelf. Hoe een probleem te constateren of vind reserveonderdelen? Reparatie zelf is manier om geld te besparen in het algemeen!
Lourdood
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 02/11/18, 16:12

Okofen-calorieverlies in de cumulus




par Lourdood » 04/11/18, 17:47

Dag
Ik woon in de Pyreneeën. Ik heb een Okofen Pellematic 20 kW pelletketel.
Ik merkte dat mijn boiler calorieën uit de warmwatertank verbruikte. Ik heb de productie van warm water geprogrammeerd van 6 uur tot 30 uur, zodat ik er wat van kan hebben als ik wakker word, maar om 7 uur heeft de tank van 30 al zijn calorieën verloren en moeten we de productie van warm water opnieuw opstarten, hetzelfde bij de einde van de dag. Tot nu toe heb ik drie warmwaterproductiebereiken geprogrammeerd, waarbij ik mezelf voorhield dat de calorieën niet verloren gaan als de ketel ze hergebruikt, maar ik heb nog steeds mijn twijfels. Ik wil erop wijzen dat dit zojuist is gebeurd met de komst van de kou en het inschakelen van de verwarming.
Denkt u dat dit een normale werking is?
Voor mij zou de circulatiepomp moeten uitschakelen aan het einde van de warmwaterproductie, wat niet het geval lijkt te zijn. of is dit een probleem met het afstellen van de 3V-klep?
Wat denk jij?
Bij voorbaat dank voor uw mening.
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren? "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : MSNbot-media en 104 gasten