Reparatie lekkende PVC opblaasbare matras (stront in China)

En als ze het repareren in plaats van het gooien en verandering? Herontdek het plezier van de reparaties zelf. Hoe een probleem te constateren of vind reserveonderdelen? Reparatie zelf is manier om geld te besparen in het algemeen!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Reparatie lekkende PVC opblaasbare matras (stront in China)




par Christophe » 08/03/11, 23:12

Raah, ik heb mijn klap, het is de Nieme opblaasmatras die ik matrasbooster gebruik (binnenin specificeer ik) en die alleen 2 of 3 gebruikt voordat ze een lek hebben ...

Aan de ene kant heb ik een fietspatch geprobeerd maar de polymerisatie is niet correct uitgevoerd (zie helemaal niet, normaal is hetzelfde materiaal als een buis) ... dus als het lek is afgenomen, is er nog steeds ...

In het kort: zou iemand een betrouwbare methode kennen om dit soort matras (PVC) te repareren?

Opblaasbare matras 1 of 2 plaatsen met of zonder "velours" coating aan één kant, materiaal niet zeker, maar a priori zou het PVC zijn, bruikbaar in water voor sommige ...

ps: op de site decatlhon vond ik dat 3 € maar het lijkt een beetje licht voor mij niet?

Beeld

Als het maar PVC-lijm is: PVC-pijplijm (druk, evacuatie ...) die de neus prikt met oplosmiddelen (+ of - sterk na het merkteken) zou het niet werken?

reps: a priori deze matrassen zijn niet gebruikt voor seksuele prestaties .... (nou ik denk niet ...) ...
Dernière édition par Christophe de 09 / 03 / 11, 11: 22, 2 keer bewerkt.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 09/03/11, 01:13

En om te zeggen dat ik oude opblaasbare matrassen heb 50ans nog steeds goed !!
Niet Chinees ten tijde van Mao !!
Probeer de neopreenlijm, niet gegarandeerd ?????
Dit soort plastic blijft ook warm hangen ????
Normaal moet je gaten maken met doornen ??
Tenzij de collages slecht zijn ???
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 09/03/11, 08:56

De bommen doorboren. Om opnieuw te gebruiken bij elke inflatie. Zal eerder terugkomen dan de matras zelf! : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 09/03/11, 09:01

Over het algemeen vluchten ze naar de lassen. En daar is hij dood. Anders heeft de geruite lijm de pijplijm die het doet .. Ook een neopreen ... Maar het wordt altijd rood ...

Ik slaap het liefst op de top en zelfs op de klei of gras heb ik niet gebarsten ...

http://www.decathlon.fr/matelas-gonflab ... 29334.html
0 x
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202




par phil53 » 09/03/11, 09:22

Ik heb dit type matras nooit op betrouwbare wijze kunnen repareren.

Het moet gezegd dat ze praktisch, comfortabel en compact zijn.
Als we ze moesten doen met dezelfde techniek als de oude, zouden ze zwaar wegen en minstens 3 maal het volume innemen dat ze hebben.

Wat betreft de lijmbaden, heb ik nooit op matras geprobeerd, maar het is een goed idee omdat ik het op een zwembad heb geprobeerd en zelfs een lek op het niveau van een las, het was een beetje, het was nodig om tijd te geven op tijd omdat onder druk de lijm wordt opgezwollen en de las blijft snijden.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 09/03/11, 11:21

Oké, bedankt voor de winst ... dus dat was wat ik vreesde: het is niet gewonnen !!

Om te beginnen, zal ik de oplossingspleister + PVC-lijm proberen ... omdat ik de uitrusting bij de hand heb.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 09/03/11, 11:28

Neem ook een PVC-pleister
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 09/03/11, 11:36

Eh, dat is wat ik dacht ... Ik moet dan een van de andere matrassen opofferen? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 09/03/11, 11:43

Of de faux lederen onderkleding van Madame ... : Cheesy: Of een stukje biker-regenkleding ....
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 09/03/11, 11:45

Christophe, je moet een draad maken op je "Merde in China", dat is nodig. We kopen Chinees omdat het de goedkoopste is, maar we willen ook dat het van kwaliteit is .... :schok:

Als we een normale matras maken, gemaakt door mensen die normaal betaald worden, dan krijgen we een product dat "luxe" is geworden, met een zeer hoge prijs, voor de rijken. En wat zeggen rechtvaardige mensen? Ze zeggen dat het diefstal is en dat deze producten niet zouden moeten bestaan, we willen ze niet ... Je moet het weten.

Voorbeeld: zijn schoenen bij diefstal met 600 €?

ML
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren? "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 145-gasten