Automatische omschakeling naar zonne-energie

Presenteer uw doe-het-zelf-projecten, uw nieuwe technische ideeën, uw innovaties om te testen of uw zelfbouwwerk. Want zelf doen is vaak voordeliger en efficiënter.
darwenn
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 510
Inschrijving: 16/07/09, 17:43
x 9

Automatische omschakeling naar zonne-energie




par darwenn » 24/02/21, 08:20

Goedemorgen allemaal. Aan de uitgang van mijn zuivere sinusomvormer zou ik graag een automatische omschakeling van de uitgang bij zon en een uitschakeling van deze bij afnemende zon willen gebruiken. Momenteel gebruik ik een wifi-aangesloten stopcontact geprogrammeerd in schema's of een activering / deactivering op afstand via mijn smartphone. Hiervoor dacht ik een schemerschakelaar in omgekeerd gebruik te gebruiken (afhankelijk van de beschikbare contacten). Dat wil zeggen: bedien mijn schakelaar bij het stopcontact als de zon sterk genoeg schijnt en schakel hem uit als er onvoldoende licht is. Welke automatische schakelaar kan ik hiervoor gebruiken met aanpassing van de helderheidsdrempel? Voor de NO / NC-schakelaar heb ik al, dus geen zorgen voor het omgekeerde gebruik, maar het is echt een gevoelig model schemerschakelaar waar ik naar op zoek ben, in staat om te activeren / deactiveren volgens de intensiteit van de zon gedurende de dag .
0 x

Terug naar “Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: een object of een installatie maken”

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 81 gasten