advies over investeringen in onroerend goed in Mauritius

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Mireille90
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 08/10/14, 13:36

advies over investeringen in onroerend goed in Mauritius

par Mireille90 » 22/10/14, 13:23

Hallo, toen ik de schoonheid van de Mauritiaanse landschappen op het net zag, dacht ik dat het een kans zou zijn om daar te wonen. Bovendien gaan we met mijn vrouw tegen het einde van het jaar naar het eiland voor de feestdagen. Hiervoor zijn we al op zoek naar een verblijfplaats en we willen dat het een fijn vakantiehuis aan het strand wordt. Weet u waar ik advertenties voor dit type verhuur kan vinden?
0 x
julien12
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 10/10/14, 09:38

par julien12 » 24/10/14, 12:36

Hallo, ik ben ook van plan om volgende maand naar het eiland te vliegen. Ik ging eigenlijk op zoek naar een plek om te verblijven en vond een heel chique bungalow op -lexpressproperty.com/fr. Ben je daar ooit geweest? Anders raad ik het u aan, aangezien deze site alle advertenties van onroerend goed te huur of te koop op het eiland online plaatst.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79289
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025

par Christophe » 24/10/14, 12:45

Hé "twee" daar? hoe gaat het?
Niet de indruk misbruik te maken van de netiquette?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 78-gasten