Het kiezen van een thermische ontwerpbureau voor RT 2012

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
micka971
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 16/06/14, 11:29

Het kiezen van een thermische ontwerpbureau voor RT 2012




par micka971 » 08/10/14, 13:02

Hallo,

Ik kom hier om je om hulp te vragen met mijn huis. Ik werd inderdaad gevraagd om een ​​studiebureau in te schakelen zodat de experts een energie-audit konden uitvoeren en een certificaat van de thermische voorschriften van 2012 konden krijgen.

Ik heb verschillende offertes gemaakt en ik heb er twee behouden, maar ik weet niet welke ik moet kiezen. Het is hier ipeb-bedrijf en de maatschappij bouwtechniek

Kunt u mij helpen bij het nemen van mijn beslissingen?
dank u
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 122-gasten