Een veranda maken met gerecycled glas?

Organiseren en regelen uw tuin en moestuin: sier, landschap, wilde tuin, materialen, fruit en groenten, moestuin, natuurlijke meststoffen, schuilplaatsen, zwembaden of natuurlijke zwembad. levensduur planten en gewassen in uw tuin.
Mae-thurine-04
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 03/03/22, 09:44

Een veranda maken met gerecycled glas?




par Mae-thurine-04 » 03/03/22, 10:14

Hallo, al een tijdje liggen er glasplaten in mijn garage en ik weet niet wat ik ermee moet, denken jullie dat het mogelijk is om een ​​veranda te maken met gerecycled glas? Als je het eerder hebt gedaan, heb je dan enig advies voordat ik begin? dank u bij voorbaat
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Een veranda maken met gerecycled glas?




par Christophe » 03/03/22, 11:36

Het hangt af van de afmetingen en is het dubbele beglazing omdat een veranda thermische isolatie vereist...

Heb je foto's ? Zijn de kaders erbij?

Ik recycle ze liever in de kas...dat heb ik meer dan 10 jaar geleden gedaan en het werkt fantastisch!

Zien: renovatie-vastgoed-werken/renovatie-van-een-kas-met-pvc-golfplaten-worden-ondoorzichtig-t7461.html

Voor:

Beeld

Na:

Beeld
0 x
Mae-thurine-04
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 03/03/22, 09:44

Re: Een veranda maken met gerecycled glas?




par Mae-thurine-04 » 03/03/22, 11:58

Hallo, echt mooi wat je hebt weten te doen! Ik heb momenteel geen foto's bij me, maar nee, het is geen dubbele beglazing, het lijkt mij dat het heldere of extra heldere beglazing is, ik weet het niet zeker! Het is waar dat ik niet aan isolatie heb gedacht en dat zou een probleem kunnen zijn :// Ik denk nu alleen aan een project, maar misschien moet ik mijn veranda-project effectief in een serre veranderen! Ik zal over dit alles nadenken! Of anders kan ik het misschien schilderen en een bekleding of meerdere wandbekledingen maken... Denk je dat het geschilderd kan worden?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Een veranda maken met gerecycled glas?




par Christophe » 03/03/22, 12:07

Natuurlijk is het op glas geschilderd, het is zelfs al eeuwenlang een artistieke techniek! 8)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Een veranda maken met gerecycled glas?




par Obamot » 03/03/22, 23:43

Christophe schreef:Het hangt af van de afmetingen en is het dubbele beglazing omdat een veranda thermische isolatie vereist...

Heb je foto's ? Zijn de kaders erbij?

Ik recycle ze liever in de kas...dat heb ik meer dan 10 jaar geleden gedaan en het werkt fantastisch!

Zien: renovatie-vastgoed-werken/renovatie-van-een-kas-met-pvc-golfplaten-worden-ondoorzichtig-t7461.html

Voor:

Beeld

Na:

Beeld
Het is echt zo gaaf om dat te zien! 8)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Een veranda maken met gerecycled glas?




par Macro » 04/03/22, 10:15

Pas op voor het gebruik van eenvoudig glas op het verandadak... De dag dat je een flinke hagelbui of hevige sneeuwval hebt: GEVAAR
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Garden: landscaping, planten, tuin, vijvers en zwembaden"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 127-gasten