Nieuwe verlengbare tuinslang

Organiseren en regelen uw tuin en moestuin: sier, landschap, wilde tuin, materialen, fruit en groenten, moestuin, natuurlijke meststoffen, schuilplaatsen, zwembaden of natuurlijke zwembad. levensduur planten en gewassen in uw tuin.
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Nieuwe verlengbare tuinslang




par Oli 80 » 09/08/18, 01:29

Dag iedereen,

hier is een nieuw type uitbreidbare tuinslang te zien in de winkel hier is een video die meer zegt dan duizend woorden


in tegenstelling tot de "xhose" of zakslangversies waarvan de rubberen slang is omgeven door een polyester stoffen omhulsel
deze pijp kan worden gerepareerd, met andere woorden we snijden en plaatsen een reparatiefitting zoals bij een klassieke pijp, als een fitting breekt, hoeven we niet per se naar een van het merk van de pijp te zoeken, elke fitting is voldoende

dit is het nadeel van pijpen met het polyesterweefsel eromheen, de fittingen zijn gekrompen of ze kunnen worden vervangen, maar je moet dezelfde vinden
maar in winkels is het moeilijk, je moet vaak op internet bestellen, wat niet het geval is met de pijp die in de video wordt gepresenteerd

Ik heb geen onderwerpen gevonden over dit soort nieuwigheden op de forum dus dit topic is open

Bonne soirée
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124

Re: nieuwe uitbreidbare tuinslang




par Leo Maximus » 09/08/18, 11:36

Het meisje is behoorlijk naar de klote en zeker interessanter dan de pijp... : Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79128
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Re: Nieuwe uitbreidbare tuinslang




par Christophe » 09/08/18, 12:14

Lol Leo...

Het blijft een kwestie van pijpen : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2486
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 359

Re: Nieuwe uitbreidbare tuinslang




par Forhorse » 09/08/18, 20:50

Dat alles om te zeggen dat het eigenlijk niet uitmaakt...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Nieuwe uitbreidbare tuinslang




par Adrien (voormalig nico239) » 09/08/18, 21:34

Sorry dat ik je enthousiasme temper Beeld maar het is geweldig om te gebruiken zolang je maar met je pijp moet rondlopen zoals de dame.... : Lol:

Ik had een low-end, uit nieuwsgierigheid, en het is verbluffend.
Natuurlijk deed hij maar één seizoen, maar het concept is geweldig.

Ik weet niet of de high-end betrouwbaar zijn.

Maar als je de kans hebt om het te proberen, aarzel dan niet...

Want uitbreidbare slang of niet uiteindelijk de slangen, het is het dagelijkse leven van de tuinman (als het niet regent)

Dit jaar hebben we een "automatisering" van de bewatering geïnstalleerd, dus ik weet er iets van met een paar fouten in de sleutel... maar over het algemeen een grote tevredenheid.
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124

Re: Nieuwe uitbreidbare tuinslang




par Leo Maximus » 10/08/18, 10:58

"Het kan 3 keer de oorspronkelijke grootte worden", zegt de video. : Cheesy:

Flexibel.jpg
Flexibel.jpg (5.62 KiB) 5951 keer bekeken

Wauw! Drie keer ! Ze eist het meisje... : Lol:

Maar ik kan me voorstellen dat het geweldig moet zijn om te gebruiken! Ontzeg jezelf het vooral niet! : Lol:

Maar het enthousiasme zal snel afbrokkelen omdat het product waarschijnlijk heel snel verouderd zal zijn, net als de andere. "Post coïtum, omne verdrietig dier..." zegt het spreekwoord. Het is bijvoorbeeld onverenigbaar met rozen. :schok:

En als je een slang sleept, flexibel of niet, moet je oppassen dat je de planten niet beschadigt... dat is saai...

Er gaat dus niets boven een vaste installatie, indien mogelijk begraven.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Nieuwe uitbreidbare tuinslang




par Adrien (voormalig nico239) » 10/08/18, 16:02

Leo Maximus schreef:"Het kan 3 keer de oorspronkelijke grootte worden", zegt de video. : Cheesy:

Flexibel.jpg
Wauw! Drie keer ! Ze eist het meisje... : Lol:

Maar ik kan me voorstellen dat het geweldig moet zijn om te gebruiken! Ontzeg jezelf het vooral niet! : Lol:

Maar het enthousiasme zal snel afbrokkelen omdat het product waarschijnlijk heel snel verouderd zal zijn, net als de andere. "Post coïtum, omne verdrietig dier..." zegt het spreekwoord. Het is bijvoorbeeld onverenigbaar met rozen. :schok:

En als je een slang sleept, flexibel of niet, moet je oppassen dat je de planten niet beschadigt... dat is saai...

Er gaat dus niets boven een vaste installatie, indien mogelijk begraven.


Het is duidelijk: 80% vast... allemaal hetzelfde MAAR 10% mobiel in strekkende meters wat ons betreft.

5 waterpunten: 4 uitlaten bij elk waterpunt en van de 4 telkens is er één aangesloten op een mobiel wat altijd handig is voor het een of ander.
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Re: Nieuwe uitbreidbare tuinslang




par Oli 80 » 10/08/18, 21:53

Goedenavond, ik had al twee slangen met de polyester stof eromheen (zakslang) de eerste barstte omdat de stof was afgebroken de rubberen slang kwam uit de huls en zwol op totdat hij een scheet liet, hetzelfde voor de tweede maar die in de video van mijn eerste bericht lijkt het te houden, ik vond het bij het koningsding, om spammen te voorkomen, kennen jullie allemaal dit grote doe-het-zelf-gebied

daarnaast is het van Italiaans design, daarnaast zijn ze sterk om een ​​product te presenteren, een mooie meid die het demonstreert en presto
een ander voorbeeld
opgedragen aan Maximus Leo : Mrgreen:

Bonne soirée
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Re: Nieuwe uitbreidbare tuinslang




par Oli 80 » 08/09/18, 18:53

nico239 schreef:Sorry dat ik je enthousiasme temper Beeld maar het is geweldig om te gebruiken zolang je maar met je pijp moet rondlopen zoals de dame.... : Lol:

Ik had een low-end, uit nieuwsgierigheid, en het is verbluffend.
Natuurlijk deed hij maar één seizoen, maar het concept is geweldig.

Ik weet niet of de high-end betrouwbaar zijn.

Maar als je de kans hebt om het te proberen, aarzel dan niet...

Want uitbreidbare slang of niet uiteindelijk de slangen, het is het dagelijkse leven van de tuinman (als het niet regent)

Dit jaar hebben we een "automatisering" van de bewatering geïnstalleerd, dus ik weet er iets van met een paar fouten in de sleutel... maar over het algemeen een grote tevredenheid.


Hallo, het model van de video van mijn eerste bericht heeft een capaciteit die de andere uittrekbare slangen (type xhose, zakslang) niet hebben,
het kan gebruikt worden op een hogedrukreiniger zoals een klassieke tuinslang terwijl de modellen met de stof er omheen breken door de druk/depressie veroorzaakt door de HP reiniger, deze slimme mensen die deze producten op de markt brengen geven bepaalde contra-indicaties niet op, zelfs in de gebruiksaanwijzing van mijn slang stond niet eens gespecificeerd om het niet te gebruiken op een HP reiniger, de mijne was een ultra 2 pocket slang, zogenaamd duurder dan de eerste 2 versies, maar hey die belandde bij de prullenbak

het is geldig met andere apparaten en andere producten, sommige contra-indicaties zijn niet gespecificeerd

Bonne soirée
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2486
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 359

Re: Nieuwe uitbreidbare tuinslang




par Forhorse » 09/09/18, 09:59

Wat is deze bevestiging op de leidingen? heb je iets goed te maken?
0 x

Terug naar "Garden: landscaping, planten, tuin, vijvers en zwembaden"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 109-gasten