Nieuwe EgyptAir vliegtuigcrash: hoe ver zal chanteren?

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Nieuwe EgyptAir vliegtuigcrash: hoe ver zal chanteren?




par Obamot » 20/05/16, 16:33

Relevant sinds de komst van het nieuwe Amerikaanse paradigma van "oorlog tegen terreur".

Worden rampen die om ideologische redenen zijn gestart gewoon en vermenigvuldigen zich?

Nieuwe crash van Egypt Air
vlucht Parijs-Cairo, stortte neer op zee met 66-passagiers aan boord.

Grote crash van burgerluchtvaartuigen of lijnvliegtuigen sinds 2011 (vroeg zogenaamd "Arab Spring") vanwege dit conflict of vermoedt:
(in het vooruitzicht van sommige aanvallen)

Maart 8 2014: Een Boeing-777 200 370ER zorgen Malaysia Airlines vlucht van Kuala Lumpur naar Beijing verdwenen uit de radarschermen een uur na het opstijgen met 227 12 passagiers en bemanning personeel. Tot op heden is het vliegtuig dat waarschijnlijk is beschadigd in de wateren van de Zuid-Indische Oceaan nog steeds niet gevonden, waardoor alle geruchten vrij spel krijgen. [Verdachte]

[De 24 mei 2014: Vlag van België België. Een schietpartij in het Joods Museum van België in Brussel, toegeschreven aan een Franse islamitische militant die de dood van 4-mensen veroorzaakte]

17 2014 Juli: Een Boeing-777 200, 17 zorgen vlucht Malaysia Airlines tussen Amsterdam en Kuala Lumpur, crashte in de Oekraïne, in de buurt van de stad Sjachtarsk in de afgescheiden republiek van Donetsk aan boord, 298 mensen. Onderzoekers zeggen dat het vliegtuig werd neergehaald door een oppervlak aan de lucht raket Buk SA17 afgevuurd door pro-Russisch, wat wordt bevestigd door de Amerikaanse regering en vertegenwoordigers van de EU geschoten.

[Oktober 2 2014: Canada: opnamen maken in Ottawa tijdens het oorlogsmonument om te eindigen in het parlement van Canada, 2 dood (inclusief shooter, islamitische Michael Zehaf-Bibeau) en 3 gewond].

[The december 15 2014: Australië: gijzeling in een cafe in Sydney, het doden van 3 mensen van wie de gijzelnemer Man Haron Monis, islamitische activist van Iraanse afkomst.]

December 28 2014, 320-A200 een geregistreerd PK-AXC operationele Flight 8501 AirAsia crashte in de Java Zee naar 06h16L (0016Z) met aan boord 162 mensen, 155 passagiers, waaronder Indonesiërs 150 en 7 leden équipage1 . Op dit moment kan geen enkele hypothese worden bevoordeeld. Officiële hypothese: een probleem van massa en balans, maar niets ondersteunt deze veronderstelling. Het eindrapport belicht een aantal oorzaken waaronder ontoereikend onderhoud. [Mogelijk verdacht]

[Van 3 naar 7 januari 2015: Nigeria: Baga-massamoord door Boko Haram Group 150 maken meer dan 2'000 dood.]

[De 7 9 januari 2015, 4 valt aan tegen Charlie Hebdo en een koosjere supermarkt in Parijs, 17 is dood en 21 is gewond waaronder 3-rechtshandhaving; de 3-terroristen werden neergeschoten. Terroristen hebben verantwoordelijkheid opgeëist voor AQAP en de Islamitische Staat]

The March 24 2015, een A320 Airbus zorgen 9525 vlucht Germanwings, een dochteronderneming van de Lufthansa luchtvaartmaatschappij, crashte tussen Digne en Barcelonnette, in het departement Alpes-de-Haute-Provence, Frankrijk. Het toestel had 144-passagiers aan boord en 6-bemanningsleden, allemaal died108. De eerste officier, die leed aan een ernstige psychische stoornis, crashte het vliegtuig en zijn passagiers nadat hij zichzelf had opgesloten in de cockpit, met de kapitein naar buiten. Dit incident stelde internationale maatregelen op het gebied van veiligheid en luchtveiligheid ter discussie. [Pilot zelfmoord: officiële scriptie]

[De 19 april 2015: Frankrijk. Poging om te voorkomen in Villejuif, zie zaak Sid Ahmed Ghlam, 1 dood.]

De juli 31 2015 om 1409Z (15h09L), een Embraer Phenom 300 crashte op de parkeerplaats van een veiling dealer na het missen van de landingsbaan op de luchthaven van Blackbushe in Zuid-Londen (Groot-Brittannië) . De vier inzittenden van het vliegtuig stierven. Het vliegtuig, eigendom van Salem Aviation in Jeddah (Saoedi-Arabië), wordt gebruikt door de familie Bin Laden. De zuster en stiefmoeder van Osama bin Laden zou een van de vier slachtoffers zijn.

[De 26 June 2015: Frankrijk. Aanval van Saint-Quentin-Fallavier, 1 dood, 2 gewond.]

[De augustus 17 2015: Vlag van Thailand Thailand. Aanval in Bangkok in een toeristisch district, tenminste 21 dood]

[De 21 Augustus 2015, Frankrijk bombardeert Thalys-trein]

De 31 2015 oktober een Airbus A321 zorgen Vol Kogalymavia 9268 een Russisch chartermaatschappij aansluiten van Sharm el-Sheikh in Egypte in St. Petersburg in Rusland met 224 mensen aan boord uit elkaar brak tijdens de vlucht, als gevolg van de een bomaanslag in de Egyptische Sinaï. Alle passagiers kwamen om.

[De 13 2015 in november, bomaanslagen in Parijs]

De februari 2 2016, een A321 Airbus met 74 7 passagiers en bemanningsleden zorgen Daallo Airlines Flight 3159 koppelen Mogadishu naar Djibouti geleden 5 minuten na het opstijgen, een explosie in de cabine maken 1 2 doden en gewonden, de na een bomaanslag, maar het vliegtuig wist zich om te draaien en in Mogadishu te landen.

The March 19 2016, een B737 van Flydubai, fz981 de vlucht, die van start ging uit Dubai (Verenigde Arabische Emiraten) crashte tijdens de landing op de luchthaven van Rostov-on-Don. Van de 55-passagiers en 7-bemanningsleden heeft niemand het overleefd. Het ongeval was te wijten aan fouten van de piloot en slecht weer, maar voorafgaat 2 maanden dag tot dag een andere verdachte crash.

[De 22 maart 2016, bomaanslagen in Brussel. Twee explosies op Brussels International Airport en een explosie in het metrostation Maalbeek waardoor 35 dood en meer dan 300 gewond is.]

De 19 May 2016, een Airbus A320 die ervoor zorgt dat de 804 EgyptAir-vlucht tussen Parijs in Cairo vanaf het Griekse eiland Karpathos crasht, met 66-mensen aan boord. [Mogelijk verdacht vanwege vlucht en luchthaven van bestemming]


Zie de gruwelijke lijst met aanvallen in de wereld: https://fr.wikipedia.org/wiki/Liste_d'attentats_meurtriers#2010
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: EgyptAir vliegtuigcrash: hoe ver zal chanteren?




par Christophe » 20/05/16, 18:13

Eh, we weten nog niet zeker of dit een aanval is op de crash van EgyptAir (hoewel er enkele aanwijzingen zijn die in deze richting gaan ...)
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: EgyptAir vliegtuigcrash: hoe ver zal chanteren?




par Christophe » 20/05/16, 22:26

0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: EgyptAir vliegtuigcrash: hoe ver zal chanteren?




par Obamot » 20/05/16, 22:45

Zolang je de inhoud van mijn eerste bericht hebt gewijzigd (tegen mijn wil, v / mijn weigering door MP). Ik denk dat deze niet meer van mij is.

Niet verplicht om deel te nemen, laat staan "om uitleg te geven over woorden waarvan ik niet langer de auteur in hun geheel of intentionaliteit ben".
► Show text
: Roll: (de armen vallen voor mij)
Dernière édition par Obamot de 20 / 05 / 16, 22: 51, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: EgyptAir vliegtuigcrash: hoe ver zal chanteren?




par Christophe » 20/05/16, 22:50

Ik heb het oorspronkelijke bericht niet gewijzigd, ik heb zojuist EgyptAir in de titel toegevoegd ...
Je hebt het goed gedaan groots jezelf.

Dat is alles!
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: EgyptAir vliegtuigcrash: hoe ver zal chanteren?




par Obamot » 20/05/16, 23:12

Ja, je kunt je net zo goed terugtrekken "EgyptAir"van de titel (of niet), zolang je de foto van de speelkameraad van de maand maar plaatst, de vetgedrukte delen verwijdert, de tekst doorstreept, je eigen opmerkingen plaatst of wat dan ook. Het kan me niet schelen: j 'voelt dat dit niet langer "mijn" post / thread is.

Gemaakt als thuis!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: EgyptAir vliegtuigcrash: hoe ver zal chanteren?




par Christophe » 20/05/16, 23:23

Ik plaatste het 1-woord in de titel om het meer gerelateerd te maken aan het nieuws ... dat is het!

En meneer Obamot maakt een nerveuze gril waardig voor een tiener die is opgegroeid met facebook-saus?
Nee, maar ...?!?

Hoe dan ook, dit onderwerp is geen econologie, het is nog steeds een onderwerp met een potentiële polemist meer ... :frons:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: EgyptAir vliegtuigcrash: hoe ver zal chanteren?




par Obamot » 20/05/16, 23:32

Als je dat niet begrijpt voor een kwestie van netiquette, hebben we niet het recht om de posts van de auteurs aan te raken, het is jouw probleem. Ik ben niet verantwoordelijk voor het feit dat jij de oorzaak bentMaar merk op dat dit uiteindelijk een vorm van censuur was, 5 / 5 ontvangen.
► Show text
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: EgyptAir vliegtuigcrash: hoe ver zal chanteren?




par Christophe » 21/05/16, 00:05

Vertel me alsjeblieft niet over netiquette: voordat ik het verbood na X minuten, was jij de nummer één hierover forum om je eigen berichten tot tien keer te wijzigen ... gewoon om te laten zien "oh ik had gelijk" of om je (oneerlijk) aan te passen aan de evolutie van het debat ... doe me dan alsjeblieft niet netiquette praat er niet over :)

Eindelijk is deze titel heel goed gekozen: er is veel chantage in de lucht : Cheesy:

Ga in plaats daarvan en lees wat ik zojuist hier heb geschreven: https://www.econologie.com/loi-travail-e ... e-massive/ in plaats van een nerveuze kak te maken voor 1-woord in een titel ... woord dat je duidelijk naar voren hebt gebracht in je bericht !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: EgyptAir vliegtuigcrash: hoe ver zal chanteren?




par Obamot » 21/05/16, 00:36

Dat is het probleem, je begreep de betekenis van mijn draad niet!

er was 2 crash van Egypt Air in zeven maanden van interval (en niet alleen één ... die de laatste zeer verdachte maakt na de recente aanvallen van Parijs en Brussel op zijn luchthaven)

En er waren 2 crashes van Malaysian Airlines [...] (een als gevolg van een raketlancering en de andere werd zogenaamd nooit gevonden)

Dit zijn niet de enige verontrustende elementen ... Er was ook deze crash (weggelaten uit mijn lijst):


Tegen het 20 2014 oktober 20h00Z (00h10 MSK), een geregistreerd 50 Falcon F-GLSA [88] Unijet geëxploiteerd door het bedrijf wordt geconfronteerd met een start deze sneeuwschuiver op de startbaan op de internationale luchthaven Vnukovo de buurt van Moskou. De horizontale zichtbaarheid is dan 350 meters vanwege een mist van ontspanning op de grond. De linker hoofdtrein raakt een sneeuwploeg en maakt een houten paard terwijl hij zijn poortvleugel verliest. Het karkas glijdt over de baan en ontsteekt. Het ongeluk heeft vier mensen gedood: Christophe de Margerie, Chief Executive Officer van Total en enige passagier, plus drie Franse bemanningsleden

... die recht had op een complete thread van jou en je zou graag willen beweren dat ik zou proberen te "argumenteren", en dan grieven op persoonlijk niveau zou opvolgen!

Als je de link aan het einde van het bericht leest, die het aantal aanvallen vermeldt dat er momenteel in de wereld zijn, is het gewoonweg verbluffend:

image.jpeg

En toch mist het de 2 ergste jaren: 2015 en dit vroege 2016 [...]
Bron: http://tempsreel.nouvelobs.com/monde/20160121.OBS3133/infographie-le-nombre-d-attentats-flambe-t-il-dans-le-monde-depuis-2015.html

> 35 doden tussen 000 en 2012, het is geen controverse Christophe, het is een verklaring van de feiten.

Als je het aantal slachtoffers wilt vergelijken bij 9 / 11 en waar we nu zijn, is 3 afgelopen jaar 9 / 11 x10! Jij die een veilige drift vreesde, we zijn er, maar waar gaan we heen?
0 x

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 133-gasten