Tryba Solar peletti paradigma ketel

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
berg1976
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 21/02/21, 23:47

Tryba Solar peletti paradigma ketel




par berg1976 » 21/02/21, 23:52

Dag

Ik heb al een paar dagen een waterlek, er staat water in mijn kelder maar we weten niet waar het vandaan lekt, misschien is er een instelling die ik per ongeluk heb aangeraakt, misschien een afvoersysteem omdat de ketel normaal werkt, maar kun je alsjeblieft alsjeblieft? Help me
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Tryba Solar peletti paradigma ketel




par Obamot » 21/02/21, 23:58

Ja, er is sprake van geplande veroudering van de ketels. Zo zit er een klep om af te tappen bij te hoge druk in het condensatieketelcircuit (of zoiets).
Sommige kleppen kunnen na een tijdje gaan plassen.

Ik spreek niet voor dit merk dat ik niet ken. Foto's kunnen helpen om te begrijpen?
0 x
laten we sparen
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 24/09/20, 15:51

Re: Tryba Solar peletti paradigma ketel




par laten we sparen » 24/02/21, 11:24

Hallo,
kan het komen door de leiding waarin het water circuleert? mijn ouders hadden ook een probleem met de boiler, maar het water kwam niet uit het apparaat maar uit een van hun kachels. Ze moesten het veranderen. Als je ketel niet te oud is, is er dan een manier om snel een verwarmingsmonteur te halen en te kijken of het een riem-, pomp- of drukprobleem is? Succes
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 312-gasten