Vacaturefunctie op okofen

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
casuette
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 14/10/16, 07:46

Vacaturefunctie op okofen




par casuette » 08/01/18, 10:22

Hallo,
Op de plank van mijn ketel heb ik een functie vacans. Ik wil de uitschakeling van mijn ketel voor een paar dagen programmeren en de start 2 dagen voordat mijn terugkeer mogelijk is? Hoe deze functie te gebruiken? Bedankt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Vacature-functie op okofen




par Did67 » 08/01/18, 10:57

Daar is deze functie voor. Uit het geheugen gaat de ketel in vorstbeveiliging tot de inleverdatum (ik weet niet meer of ik de inleverdatum of het aantal dagen afwezigheid moet "ingeven"). Controleer ook of het de temperatuurstijgingstijd "anticipeert" of dat het nodig is om te anticiperen (thuiskomen bijvoorbeeld om 7 uur om 6 uur voor een terugkeer op de avond van 7 of 8 uur 's ochtends, zodat het huis opwarmt).

Nu heb ik alleen een heel oude regeling (mijn Okofen viert vandaag zijn 10e verjaardag sinds de start).

Je moet de gebruiksaanwijzing bekijken (of rekenen op een bezitter van een Okofen die daar de nieuwe regelgeving doorneemt en uitlegt). Misschien ook een telefoontje naar je installateur die je wegwijs maakt als hij aardig is?
0 x
Avatar de l'utilisateur
1360
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 26/07/13, 07:30
Plaats: Zwitserland
x 36

Re: Vacature-functie op okofen




par 1360 » 08/01/18, 11:34

Did67 schreef:Nu heb ik alleen een heel oude regeling (mijn Okofen viert vandaag zijn 10e verjaardag sinds de start).


Je zult hem van mij een gelukkige verjaardag wensen ;)
0 x
Proberen te moeilijk te krijgen in de mal, het eindigt op zoek als een taart.
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Vacature-functie op okofen




par Did67 » 08/01/18, 11:44

Ik zal het niet missen! Ik ga het later stoppen om het eindelijk schoon te maken (ik drukte op de knop aan het begin van het seizoen en dacht bij mezelf, dat doe ik morgen... Morgen, het is al twee of drie maanden aan de gang... de as bereikt het plateau van de vulkaanbrander! Er is een noodgeval!).

[PS: Mijn boek over de "Potager du Paresseux" is in de voorverkoop in Zwitserland: https://www.fr.fnac.ch/a11113435/Didier ... earchpos=2. Ik wacht op een telefoontje van mijn uitgever om het eens te worden over de laatste details - fotoboekje, 4e omslag... Verschijnt in de boekhandel begin februari - 1 of 8 februari Het hield me bezig. Veel meer dan ik had gedacht.]
0 x
casuette
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 14/10/16, 07:46

Re: Vacature-functie op okofen




par casuette » 08/01/18, 14:19

Dank u voor deze informatie.
0 x
Pilpoill
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 12/11/17, 09:55
x 37

Re: Vacature-functie op okofen




par Pilpoill » 08/01/18, 17:42

Hallo,

Deze functie is heel gemakkelijk te gebruiken.
U kiest zelf de gewenste temperatuur tijdens uw afwezigheid
U kiest de begin- en einddatum van het vakantieprogramma (het is aan u om te anticiperen op de reactivering van de verwarming voor uw terugkeer)
U slaagt voor het Vacances sur Marche-programma en het is voorbij! 8)

20180108_173611.jpg
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 284-gasten