Wie hier een blog?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16097
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5233




par Remundo » 09/05/13, 11:31

Voor wie het nog niet weet...

De Sycamorean-aankondigingen

Hernieuwbare energieën, uitvindingen, innovaties, technologieën, wereldwijde CO2-uitstoot, politieke en maatschappelijke aspecten van energie...

Index van alle aankondigingen
1 x
Beeld
tessa
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 22/07/13, 19:47

Re: Wie hier een blog?




par tessa » 07/02/16, 14:36

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: Wie hier een blog?




par Christophe » 07/02/16, 14:46

Ah ah nog een phpBB3.1 of 3.0?

Welk portaal gebruik je? Omdat het voor ons interessant zou kunnen zijn...Bedankt
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

Re: Wie hier een blog?




par olifant » 07/02/16, 19:02

Beter dan een blog: www.caroloo.beAangevuld met de FB pagina: caroloo.be.

Bedoeld om de "kleine" culturele evenementen in mijn omgeving (6000 Charleroi, België) onder de aandacht te brengen, zonder te praten over mensen die genoeg geld hebben om te adverteren ... : Roll:
2 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 205 gasten