Gratis en oneindige elektriciteitsvideo? PC-fan die "vanzelf" draait, uitleg!

Verschillende ervaringen gemaakt door leden van de forums met name wat betreft kleine huishoudelijke apparaten en energiebeheer.
Avatar de l'utilisateur
Amandamaya
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 11/04/16, 15:34

Gratis en oneindige elektriciteitsvideo? PC-fan die "vanzelf" draait, uitleg!




par Amandamaya » 11/04/16, 15:41

Hallo,

Ik ben nieuw in de forum, Ik ben Amandah, 28 jaar oud, altijd gepassioneerd door technologie en elektronica. Bedankt dat je je deur voor me hebt geopend. Ik zag laatst dit filmpje,

https://www.youtube.com/watch?v=72Nzq4fNSWM

Is het waar, is het mogelijk om er zo een te maken? Ik wil graag uw mening hebben. hartelijk bedankt
Amanda
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79318
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040

Re: Video gratis en oneindige stroom?




par Christophe » 11/04/16, 16:02

Om een ​​elektromotor te laten draaien, heb je een VARIATIE van het magnetische veld nodig!
Het is onmogelijk dat deze video echt is en dat zo'n montage werkt, tenzij de auteur magneten met variabele velden heeft ontdekt (je kunt altijd dromen :) )

Voor bedrog: we kunnen zo'n ventilator heel goed laten draaien als hij in een voldoende groot variabel magnetisch veld wordt geplaatst (en noodzakelijkerwijs onzichtbaar op een video).

Dus vrije energie kan bestaan... maar niet op zo'n naïeve manier...

Hier is een tegenvideo die echt en wetenschappelijk is en deze valse montages ontmantelt:

https://www.youtube.com/watch?v=jCugmUhhFDY&nohtml5
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968

Re: Video gratis en oneindige stroom?




par Ahmed » 11/04/16, 18:30

...is altijd al gepassioneerd geweest door technologie en elektronica...

De religie van de 'vooruitgang' heeft haar toeschouwers zo kunnen verblinden dat ze niet langer weten hoe ze onderscheidingsvermogen moeten tonen* en 'passie' is nauwelijks geschikt om alle verschijnselen die het met zich meebrengt te begrijpen.
Enkele elementaire noties van de thermodynamica zouden niet overbodig zijn, of bij gebrek daaraan gewoon gezond verstand**.
De verbazing tegenover zoveel wonderkinderen doet ons de menselijke prijs vergeten en de schade die deze ideologie met zich meebrengt. Er is al veel te veel energie beschikbaar, als dit soort onbeperkte bron eraan zou worden toegevoegd, zou dit resulteren in versnelde vernietiging.

*Het vervalsen van video's stamt uit de uitvinding van de cinema, met Meliès...
**De samenzweringstheorie, zo praktisch om de absurditeit van de verdedigde stelling te rechtvaardigen, kan niet verklaren dat de elektriciteitsbedrijven een veel groter belang zouden hebben bij het gebruik van deze rokerige technologie dan eenvoudige individuen...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13694
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Video gratis en oneindige stroom?




par izentrop » 11/04/16, 18:51

Hallo,
Hij heeft gelijk, de Canadees met zijn grappige accent, het kan niet werken
Hij praat niet in het bijzonder over deze video waar we duidelijk kunnen zien dat de ventilator nergens op is aangesloten.

Een kleine ventilator van 5V / 0.2 W kan heel goed werken in 3 v met een lager vermogen en verbruik. Het maakt niet uit, omdat het niet op een video te zien is.
Een knoopcel is makkelijk te verstoppen en kan er een tijdje mee doorgaan.

Hoeveel verdienen 418 views op you*tube?? : Twisted:
0 x
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9

Re: Video gratis en oneindige stroom?




par raymon » 11/04/16, 19:48

Ja, het lijkt nep. Ik geef de voorkeur aan deze tientallen experimenten die serieuzer lijken:
http://peswiki.com/index.php/Directory: ... _Left_Over
Er zijn er veel met een soortgelijk principe.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968

Re: Video gratis en oneindige stroom?




par Ahmed » 11/04/16, 20:01

Ik denk graag dat je een grapje maakt raymon!
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9

Re: Video gratis en oneindige stroom?




par raymon » 11/04/16, 20:43

Nee, waarom zijn er zovelen die dezelfde vergadering presenteren? Op youtube ook tientallen! Vraag me niet om de fysieke verklaringen, ik ken ze niet en jij ook niet.
Aan de andere kant weet ik heel goed dat we in een wereld leven waar veel leugens en manipulaties zijn en waarom niet gezien de problemen?
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968

Re: Video gratis en oneindige stroom?




par Ahmed » 11/04/16, 21:04

En waarom zijn er niet een paar van deze "experimenten" die de accommodaties van deze "experimenteerders" voeden?
Je laatste regel geeft het antwoord... 8)
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Video gratis en oneindige stroom?




par moinsdewatt » 11/04/16, 21:09

amandamaya schreef:Hallo,

Ik ben nieuw in de forum, Ik ben Amandah, 28 jaar oud, altijd gepassioneerd door technologie en elektronica. Bedankt dat je je deur voor me hebt geopend. Ik zag laatst dit filmpje,

https://www.youtube.com/watch?v=72Nzq4fNSWM

Is het waar, is het mogelijk om er zo een te maken? Ik wil graag uw mening hebben. hartelijk bedankt
Amanda


Leuke truc.

Ik zou het proberen met een krachtige ventilator zoals een föhn die lucht in de ventilator stuurt om hem te laten draaien, zonder dat hij zich in het veld van de camera bevindt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79318
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040

Re: Video gratis en oneindige stroom?




par Christophe » 11/04/16, 21:23

moinsdewatt schreef:Ik zou het proberen met een krachtige ventilator zoals een föhn die lucht in de ventilator stuurt om hem te laten draaien, zonder dat hij zich in het veld van de camera bevindt.


Ja, het is ook een manier om dit soort video's te krijgen... en een volledig nep-soundtrack opnieuw te maken, zodat je niet de adem in de microfoon hebt...
0 x

Terug naar "Econological Laboratory: verschillende ervaringen voor econologic"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 44-gasten