Compacte TL-lampen of LED?

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
selenafroisade
x 17

Compacte TL-lampen of LED?




par selenafroisade » 21/04/16, 20:42

Hallo. Ik heb een kleine vraag. Moet ik mijn spaarlampen vervangen door ledlampen? Waar vinden we bollen van goede kwaliteit en voor een goede prijs op internet?
0 x
maurrellucas
x 17

Re: spaarlampen of LED?




par maurrellucas » 21/04/16, 20:47

Het is een kwestie van keuze. Ik in mijn huis, we zijn 4 en een half jaar geleden overgestapt op led-lampen en het is zonder spijt. Omdat we erg begaan zijn met het milieu, wilden we ook dit gebaar maken voor de planeet om vooral energieverspilling tegen te gaan. U moet naar de SPAM-site gaan, ik weet niet of u het weet?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: spaarlampen of LED?




par Christophe » 21/04/16, 21:15

selenafroisade schreef:Hallo. Ik heb een kleine vraag. Moet ik mijn spaarlampen vervangen door ledlampen? Waar vinden we bollen van goede kwaliteit en voor een goede prijs op internet?


Zolang de tl-lampen nog werken...hoeft u ze niet te vervangen...

Om kwaliteitslampen tegen een goede prijs te vinden, is het niet ver: https://www.econologie.com/shop/eclaira ... ique-c-100 : Cheesy:
0 x

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 297-gasten