Nieuw project onderweg

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Lilieth78
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 20/05/18, 15:17

Nieuw project onderweg

par Lilieth78 » 20/05/18, 15:26

Hallo, ik kwam je het volgende vertellen:
De beroemde zakenman Fernándo Martínez Gómez-Tejedor heeft met zijn bedrijf besloten een nieuw project te lanceren waarbij ze gratis gebruik zullen maken van Tesla-energiemachines.
Dit is een hele interessante vraag en op dit moment zijn ze op zoek naar mensen met ervaring en kennis op deze gebieden, energie, technologie en Tesla.
Dit non-profitproject heeft tot doel mensen te helpen en zichzelf te verbeteren. Als u geïnteresseerd bent en deel wilt uitmaken van dit project of meer wilt weten over dit onderwerp, neem dan contact op met: Teslaprojectt@gmail.com
Dan laat ik de patenten voor dit project over aan iedereen die wordt aangemoedigd om mee te doen!

Moderatie Flytox Valse links verwijderd
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Nieuw project onderweg

par moinsdewatt » 21/05/18, 12:04

Ik stel dit voor aan de moderators forum om de bovenstaande links te verwijderen.

Het stinkt naar oplichting, pishing, reclame, nepprojecten of virusinstallatie.
Dernière édition par moinsdewatt de 21 / 05 / 18, 12: 13, 3 keer bewerkt.
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Nieuw project onderweg

par moinsdewatt » 21/05/18, 12:05

Liliet78 schreef:Hallo, ik kwam je het volgende vertellen:
De beroemde zakenman Fernándo Martínez Gómez-Tejedor heeft samen met zijn bedrijf besloten een nieuw project te lanceren waarbij ze gratis gebruik zullen maken van Tesla-energiemachines.l


Hmm, en waar gaat het over in een paar zinnen?
0 x
Lilieth78
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 20/05/18, 15:17

Re: Nieuw project onderweg

par Lilieth78 » 28/05/18, 16:14

Het is geen oplichterij. Waarom zou je mensen voor de gek houden die niet gaan bijdragen? Als ze goed lezen, staat er in de tekst dat iemand het project al financiert. Wat zou het voordeel zijn als we anderen zouden misleiden? Als u het er niet mee eens bent, is dat prima, maar laster niet en vraag anderen niet om van gedachten te veranderen. Ik nodig u uit om contact op te nemen met de projectmedewerkers om te verifiëren of dit oplichting is. Groeten
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Nieuw project onderweg

par Christophe » 28/05/18, 16:19

Ja ja, dat zeggen ze allemaal!

Ga naar de prullenbak en je account is gedeactiveerd!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 108-gasten