Meyer Plannen Lawton recente ontwikkelingen?

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
GENH2
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 30/06/07, 22:46

Meyer Plannen Lawton recente ontwikkelingen?




par GENH2 » 08/08/07, 04:02

Hallo TT wereld,

Ik lees de commentaren op deze verenigende site zeer regelmatig en ben nu 2 jaar bezig met mijn eigen ontwerp van een "waterstofketel".

Ik kom naar voren om erachter te komen of sommigen van jullie de efficiëntie van Lawton's elektronische schema's voor Stan's "pseudo-replica" (royaal online verspreid) hebben kunnen verifiëren.

Ik heb al alle plannen / video's / vertalingen die momenteel beschikbaar zijn op het net ingeslagen, maar niets heel recent sinds december 2006.

Dus ik heb een paar vragen voor degenen die nog steeds op de hoogte zijn en voor wie Stan geen bedrieger was.

type dynamo
-type cellen (identiek aan wat mij betreft)
-aantal cellen
-evolutie van de elec-kaart
- absoluut noodzakelijk om KOH op de cellen aan te brengen voor behandeling? niet gemakkelijk te vinden en gevaarlijk om te manipuleren voor welk soort uitvoerresultaat...:/
etc. ..
etc. ..
etc. ..
Nieuwe koi!

zie je snel
0 x
Heb je een grap om de stemming te verlichten? :)
Obelix
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 535
Inschrijving: 10/11/04, 09:22
Plaats: Toulon




par Obelix » 08/08/07, 08:55

Hallo,

Als u kritiek of advies wilt, geeft u ons links om te raadplegen.
LAWTON-elektronica is veel te vaag ....

Obelix
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 08/08/07, 10:11

KOH wordt in drogisterijen aangetroffen onder de naam "bijtende potas"
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 08/08/07, 10:11

Hallo GEN

Ik weet nog steeds niet of "Stan" de waarheid spreekt

Voor nu denk ik eraan mijn gedachten te richten op hoogspanningselektrolyse, om de weerstand van het water te verminderen en het zonder elektrolyt te doen... zonder vooruit te lopen op enig resultaat.
de frequentie is een ander verhaal, afgezien van de resonantiefrequentie van water of waterstof, die te hoog is voor standaard elektronica

er gaat ook een idee door mijn hoofd; Gebruik waterdamp en ioniseer het, in feite zouden de ionen niet onmiddellijk moeten recombineren en profiteren van dit geleidende gas door er een stroom doorheen te laten gaan...

Er is ook de ongelooflijke weerstand van water voor elektrische velden, en daar gok ik op:
werk met waterdamp en martel het vervolgens in een nader te bepalen elektrisch veld (frequentie en spanning) om H2 eruit te krijgen

Alsjeblieft? Hallo olifanten, ben je terug?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
GENH2
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 30/06/07, 22:46

Meyer / Lawton plant recente ontwikkelingen?




par GENH2 » 08/08/07, 22:04

Hallo,

de elektronische kaart waar ik het over heb is degene die op internet beschikbaar is, vertaald door Christophe M. die iedereen al op deze site heeft gezien.

Voor kaliloog kan ik er geen hebben omdat ik niet in Frankrijk ben om mijn tests uit te voeren. voeg gewoon een snufje natrium toe aan het water, dat is genoeg voor de tests.

Heb je de video's op Youtube bekeken over de amateur-experimenten die vaak worden gedaan om H2O (of H3) vrij te geven? Jouw mening over al deze experimenten? zijn sommige interessanter dan andere sinds de video van Lawton?

Kunnen we de cellen beschermen met een dunne film zonder al te veel signaalverlies om ze onder te dompelen?

a+
0 x
Heb je een grap om de stemming te verlichten? :)
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 08/08/07, 22:21

Capt Maloche zei:

Alsjeblieft? Hallo olifanten, ben je terug?


Nou, ik ben nooit weggegaan, maar ik denk dat we de laatste tijd geen stoom meer hebben.

Het spijt me, maar ik had nooit de middelen of de tijd om de tests uit te voeren. 75 mm gescheiden door gedestilleerd water zou zich moeten gedragen als een condensator en bovendien zou het moeten trillen, een beetje zoals een piëzo-elektrisch kristal

en onder 1 tot 10 MHz heeft het slechts een paar ohm reactantie.

wat we niet weten:

het gaat zo elektrolyseren

en als de bellen zullen opstijgen of, integendeel, als het vreselijk zal trillen onder invloed van de aantrekking van de 2 platen van de condensor.

het signaal mag geen alternerende sinus zijn, maar rechthoekig van 0 tot X volt. Hoe meer er zijn, hoe meer het zal trillen!

(en dat moet nog worden gecontroleerd, pcq, misschien zullen bij echte wisselstroom de elektroden depolariseren)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
GENH2
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 30/06/07, 22:46




par GENH2 » 09/08/07, 02:49

Hallo allemaal

Ik had veel problemen met het vinden van een 1mf 16v-condensator tot het punt dat ik in plaats daarvan 1mf 50v moest plaatsen! als je een goede site hebt om voorraden te krijgen en die internationaal levert...

aan de andere kant heb ik enkele gedachten over mijn visie van 100% hydro-werking in constante creatie met een kleine tank die de ontsteking dient. als panton en ruimdenkende mensen klaar zijn om mij te lezen ... altijd door mijn H2-ketelsysteem ...

voila, voila, anders heb ik altijd heel veel concrete vragen gehad om het efficiënte en winstgevende prototype van Stanley Meyer te vragen.

Maar ik zou graag willen dat BCP weet of iemand hier in Frankrijk en op deze site Lawton nog beter zou hebben gereproduceerd of niet en wat zijn zijn resultaten! Alvast bedankt en laat niemand opgeven, ik ken er een paar die erin geïnteresseerd zijn en die helaas geen Fransman zijn! of Europees! :onheil: :schok:

met behulp van 9 naadloze buizen en het Lawton elektronische bord met het alternator-diagram. Ik wil graag de verkregen resultaten weten ...
Ik ben mijn tank aan het afmaken en ik zal binnenkort 316L roestvrijstalen buizen kopen met een dikte van 1.2 mm. Ik ben van plan om ze in serie te schakelen via een kabelwartel. de weerstandscapaciteit van mijn transparante tank is 30 Bars.
De waterstofuitlaat is identiek aan Meyer gereproduceerd met materialen van betere kwaliteit. Ik wacht op uw suggesties voor de opbrengst van 1700% van een klassieke elektrolyse aangekondigd in zijn video...

wat zijn de specifieke kenmerken van de rotor en transformator die ook worden gebruikt?

heb je ideale diktes voor buizen van 50 cm lang? Ik heb het over dikte ...
0 x
Heb je een grap om de stemming te verlichten? :)
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 09/08/07, 09:29

elephant schreef:Nou, ik ben nooit weggegaan, maar ik denk dat we de laatste tijd geen stoom meer hebben.


Yeah,

er is werk, kinderen, werk en weinig vrije tijd,
Ik ben het ermee eens, het zal nog iets langer duren ...
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 09/08/07, 23:05

GenH2:

we houden van je maar we volgen je niet in je ontwikkelingen.

Het internet is zo uitgebreid dat we onze weg niet kunnen vinden in uw referenties, uw kennis... en uw verwachtingen! U spreekt alsof iedereen dezelfde documenten heeft geraadpleegd als u.

Als je links wilt plaatsen om aan te geven waar je het over hebt, kunnen we je gradaties geven tussen:

"Ah, hoe weet je dat? We weten het niet, het is geweldig!"

et

"Verspil geen tijd, het is vla, we hebben het al geprobeerd!"

Ik herinner je eraan dat je schetsen en foto's op econologie.com kunt publiceren en links naar de video's van YouTube kunt plaatsen
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6991
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914




par gegyx » 09/08/07, 23:43

elephant schreef:Ik herinner je eraan dat je schetsen en foto's op econologie.com kunt publiceren en links naar de video's van YouTube kunt plaatsen

Fantastisch ! Ik zie dat je goed advies hebt.

:pijl: Na uw bericht stuurde ik u op 28 juli een parlementslid ... : Lol:
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 183 gasten