Machines op numerairs waar of intox ??

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
bengali13
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 15/12/15, 16:37

Machines op numerairs waar of intox ??




par bengali13 » 16/12/15, 12:42

hallo

Wat denk je van een machine die meer energie produceert dan verbruikt?

http://quanthomme.free.fr/qhsuite/2014N ... vation.htm


kon dit??
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 16/12/15, 12:56

Salut!

Het thema is al veel besproken in de economie, het antwoord is niet.

Alle zogenaamde machineprototypes superunitair zijn stomme trucs gemaakt door min of meer bekwame knutselaars die niets begrijpen van de wetten van de fundamentele natuurkunde.

De principes van de thermodynamica zijn duidelijk:
1) energie wordt bespaard.
2)Entropie neemt in de loop van de tijd toe.


Het is daarom niet mogelijk om meer energie te produceren dan we verbruiken zonder gebruik te maken van een externe energiebron.


Theoretisch zou het echter mogelijk zijn om energie (die behouden blijft, zie (1)) te hergebruiken (principe van de demon van Maxwell), maar om dit te bereiken zou er zoiets als een...zwart gat nodig zijn! :P
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 16/12/15, 14:25

Als gevolg hiervan worden deze machines gekwalificeerd als op contant geld lijkt mij prima geschikt :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: echte of valse geldautomaten??




par Obamot » 16/12/15, 15:54

bengali13 schreef:Wat denk je van een machine die meer energie produceert dan verbruikt?

Ik denk dat het eerst nodig zou zijn om te definiëren op welke theorie van de natuurwetten het zou reageren. En als dat niet zo is, verhelder dan eerst dat punt onweerlegbaar. En in ieder geval niet op basis van een verondersteld resultaat ‘in de maak’, noch potentieel…. (of nog duidelijker totaal ingebeeld, zolang de feiten niet hebben gesproken.)

We zouden dus een maand lang zonder ophouden publiekelijk moeten worden vervloekt en gemarteld. Al degenen die dit soort debatten voeren, als het resultaat niet bewezen is, zouden we minder behoefte hebben om altijd hetzelfde te reageren: dat is niet zo.

: Cheesy: :D : Lol: hij hé
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272




par Grelinette » 16/12/15, 18:13

Het is nog steeds het project om een ​​keuze te maken uit alle superunitaire uitvindingen die we hebben gezien RAR-Energia wat ik het leukste vind!...

Het is mooi, groot, duur en het lijkt net zo veel op een kunstwerk als de naaimachine van mijn overleden oudtante Adèle.

Zodra deze prachtige spinmachine begint te werken, koop ik een schaalmodel om op mijn haard te zetten! : Cheesy:

Beeld

https://www.econologie.com/forums/rar-energia-t12783.html

Trouwens, je zag het, ze gaan door!...

Er staan ​​nieuwe publicaties op hun site en aankondigingen voor 2016: http://www.rarenergia.com.br/

Ik kijk er naar uit...
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
bengali13
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 15/12/15, 16:37




par bengali13 » 16/12/15, 18:56

Dag

Merci de vos réponses

Dat was mijn mening, het kan niet echt werken.

Maar het bedrijf dat dit apparaat "" afkondigt, lijkt serieus en bekwaam in deze zaak. Ik kan moeilijk begrijpen waarom het zo'n risico neemt om op zo'n absurde manier voor de gek gehouden te worden.


Een plus
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 16/12/15, 18:59

Veel van deze bedrijven lijken serieus om de duif aan te trekken, het is "fake tech", hoe groter het is, hoe beter het werkt!
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970




par Ahmed » 16/12/15, 19:07

Een goede boef kan het zich niet veroorloven er zo uit te zien... 8)
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
bengali13
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 15/12/15, 16:37




par bengali13 » 16/12/15, 19:56

Goedeavond

Wat intrigeerde mij? , het is het feit dat voor de luchttoevoer een door het netwerk aangedreven compressor wordt gebruikt.

Ik ben hydraulisch technicus en in het geval dat ik zo'n machine ontwerp, zal ik direct een compressor hebben aangedreven om de tank zelfvoorzienend te laden, zonder mijn toevlucht te hoeven nemen tot elektriciteit uit het netwerk.

Behalve natuurlijk op een elektrische compressor om als eerste de luchttank vol te krijgen, waardoor het starten van het geheel een beetje lijkt op de accu/starter tandem op je auto

Een meer dan je leest
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 16/12/15, 20:37

Het refrein is elke keer hetzelfde, de zogenaamde over-unity wordt gedaan met betrekking tot meetinstrumenten, en er is strikt genomen nooit sprake van een autonome werking.
Nooit iets verifieerbaars, dat is regel nummer 1 en dat is altijd zo geweest.
Sommige charlatans beweren dat ze op deze manier energie produceren, maar zijn totaal niet in staat om hun huizen ermee van stroom te voorzien. Kortom, ze zouden wel in staat zijn de wetten van de natuurkunde te overtreden, maar niet in staat om een ​​gemeenschappelijke elektrische verbinding op CAP-niveau tot stand te brengen. : Lol:

Supereenheid = multi-millenniale fantasie van mensen die zichzelf willen emanciperen uit hun sterfelijke toestand = technologisch messianisme....
We moeten nee zeggen tegen overeenheid! :P
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 74-gasten