Hier is een mechanisme om een ​​autonome beweging te produceren

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
fredenergie71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 06/07/15, 10:26

Hier is een mechanisme om een ​​autonome beweging te produceren




par fredenergie71 » 06/07/15, 14:09

hallo allemaal, ik stel mezelf voor, ik ben gepassioneerd door het systeem, dus ik denk dat ik iets interessants vond dat een heel eenvoudig mechanisme om te begrijpen is dat volledig autonoom zal zijn in zijn werking, ik leg het hier uit met het plan waarbij je aan elk uiteinde een buis ziet, binnenin heb je twee massa's van elk 10 kg die ertussen zijn verbonden door een staaf die de twee massa's in de buis solidariseert en je hebt ook twee watertanks de10 liters elk soort ballonnen intrekbaar elastomeer materiaal zou het idee zijn dat zijn twee massa's de 10 liters water uit de onderste ballon in de bovenste terugbrengen, waarom ik dat wil, en het zou goed zijn om meer gewicht aan de bovenkant te krijgen in de buis aan de onderkant van de buis, is dus vanwege de zwaartekracht van meer gewicht aan de bovenkant van de buis, het zal minstens 180 ° schommelen op de as waar het is bevestigd, is daarom noodzakelijkerwijs de buis zal vet naar beneden schommelen dit volume water is hersteld bovenkant van de buis, ook grasse heeft een vergrendelingsmechanisme om de buisachtige poortklep te blokkeren met veer om te openen bij een bepaalde krachtdruk uitgeoefend door de buis op de as, zodat er tijd is dat al het water teruggaat in de bovenste ballon is op dit moment het mechanisme de buis zal loslaten die een rotatie van minstens 180 ° zal maken en het mechanisme zal opnieuw blokkeren de buis is zo, dank je voor je aandacht en geef me alsjeblieft al je meningen goed of slecht dank je

Beeld

hier is ook nog een link die je een ander mogelijk mechanisme laat zien, neem alsjeblieft de tijd om goed te lezen om dit allemaal goed te begrijpen, om je snel te bedanken

http://www.magnetosynergie.com/forum/vi ... =11&t=2048
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 06/07/15, 15:04

Je enthousiasme is heel bemoedigend, maar het is niet genoeg om de regels van de natuurkunde te verslaan!
Je apparaat kan vergeleken worden met een complex systeem van hefboomarmen met massa's die bewegen en die daardoor de acterende krachten wijzigen.

Dit komt erop neer dat de kracht die wordt uitgeoefend door het gewicht van het water dat aan de bovenkant van de inrichting wordt toegevoegd, precies wordt gecompenseerd door de verplaatsing van de twee massa's 10 kg (het is niet nodig om in massa te redeneren, maar in massa par de relatieve positie op de hendelarm: vergeet niet dat we in het geval van een zwenkinrichting zijn).
Met andere woorden, na een beweging van de massa naar beneden en de opkomst van het water in de bovenste blaas, verkrijgt u een evenwichtssysteem dat zo eeuwig in de staat blijft ...

Het is het equivalent van sofisterij op het gebied van de natuurkunde: een zeer overtuigende demonstratie qua uiterlijk, maar die zondigt door een detail waardoor het verouderd is.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
fredenergie71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 06/07/15, 10:26




par fredenergie71 » 06/07/15, 16:12

hallo Ahmed, ik ben helemaal bij je thuis dat mijn apparaat kan worden vergeleken met een systeem van hefboomarmen met massa's die bewegen en die daarmee de acterende krachten wijzigen.
maar helemaal geen accenten op wat je zegt, en hier is ...... Dit komt erop neer dat de kracht uitgeoefend door het gewicht van het water dat aan de bovenkant van het apparaat wordt toegevoegd precies is gecompenseerd door de verplaatsing van de twee massa's 10 kg (het is niet nodig om in massa te redeneren, maar in massa door de relatieve positie op de arm van de hefboom: vergeet niet dat we in het geval van een zwenkinrichting zijn).
Met andere woorden, na een beweging van de massa's naar beneden en de opkomst van het water in de bovenste blaas, krijg je een gebalanceerd systeem dat voor altijd in de staat zal blijven ........ NEE Ahmed voor mij niet helemaal !!!!! voor wat !!!!, omdat je niet alleen het water in de bovenkant van de buis hebt maar ook de massa die grotendeels boven de as van de buis zal blijven, dus noodzakelijkerwijs meer gewicht dan beneden Ik ben niet verkeerd niet, de massa van de top zal blijven en zal altijd boven de as blijven, de hele tijd dat de buis is of zal worden gevonden op de aslijn, niet !!!!!, dat in zei je alsjeblieft dank je : Cry: : Cry: : Cry:
Dernière édition par fredenergie71 de 06 / 07 / 15, 16: 24, 3 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79124
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 06/07/15, 16:14

En hoe zou in hemelsnaam water tegen de zwaartekracht oprijzen? Door verdamping?

Als dat zo is, is het het principe van minto wiel : https://www.econologie.com/forums/un-moteur- ... t1444.html die werkt met een koelmiddel met een laag verdampingspunt (dus veel beter rendement dan water)
0 x
fredenergie71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 06/07/15, 10:26




par fredenergie71 » 06/07/15, 16:40

Christophe schreef:En hoe zou in hemelsnaam water tegen de zwaartekracht oprijzen? Door verdamping?

Als dat zo is, is het het principe van minto wiel : https://www.econologie.com/forums/un-moteur- ... t1444.html die werkt met een koelmiddel met een laag verdampingspunt (dus veel beter rendement dan water)
hallo het zal goed stijgen door de ondersteuning van de twee massa's 20 kg ondersteuningen die op de ballon van de onderbak zullen komen en dus de 10 liters water verhogen (dus 10 kg in gewicht meer) en dus de toevoeging van water + gewicht van een massa die groter is dan het zwaartepunt ten opzichte van de as en dus een asymmetrische positie van de buis op zijn as + gewicht naar boven zal roteren tenzij je me vertelt dat ik minder gewicht zal hebben boven dat beneden of ik mis dingen die je bedenken, ontwikkel je :frons: :frons: :frons:
Dernière édition par fredenergie71 de 06 / 07 / 15, 17: 18, 1 keer bewerkt.
0 x
fredenergie71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 06/07/15, 10:26




par fredenergie71 » 06/07/15, 17:09

klein eenvoudig voorbeeld van uitleg om u een beetje te overtuigen, een buis in de verticale lijn te nemen of een eenvoudige bezemsteel, bijvoorbeeld, houd hem vast met uw twee moet in zijn midden is meester het handvat of de buis heeft de verticale, u zult zien hij zal in evenwicht blijven op zijn verticaal, hem een ​​minimum aan gewicht toevoegen met iets dat je bij de hand hebt en het zal ongetwijfeld rocken! mijn water is het extra gewicht aan de bovenkant van de buis, dus het zal noodzakelijkerwijs schakelen :schok: :schok: :schok:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79124
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 06/07/15, 17:15

En? Het is met deze observatie (ik heb niet alles begrepen ...) dat je denkt een motor te bouwen?

:schok:
0 x
fredenergie71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 06/07/15, 10:26




par fredenergie71 » 06/07/15, 17:38

Christophe schreef:En? Het is met deze observatie (ik heb niet alles begrepen ...) dat je denkt een motor te bouwen?

:schok:
spot met nee ik maak maar een grapje !!!! en waarom niet Christophe! het zou voor mij zijn om elektriciteit te produceren met !!!, maar voor nu moet ik de werking ervan bevestigen door een prototype en als het niet slecht gaat en bewijzen dat met een eenvoudig Mechanisme autonome zelfdragende beweging zonder brandstof kan denkbaar zijn, en alles primer "" zou mogelijk zijn !!!!! ,, zelfs een medaille voor mij !!!!! hallo bise : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
Dernière édition par fredenergie71 de 06 / 07 / 15, 17: 44, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 06/07/15, 17:41

U presenteert uw systeem in een verticale positie, die onstabiel is.

Maar in alle andere posities verkrijgen we het tegenovergestelde resultaat:
- horizontaal is er geen beweging, geen koppel om het geheel te roteren.
- Als het systeem aan één zijde gekanteld is, heeft het water de neiging naar de hogere kant te stijgen, waardoor het systeem weer horizontaal komt te staan.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 06/07/15, 17:59

Ik geef u graag toe dat uw systeem slim is ontworpen, waardoor het ook niet werkt, want "the devil is in the details" !: P
Het is verkeerd om te geloven dat al het water van de bodem zal worden verdreven naar de bovenste blaas, aan de andere kant, als je je systeem in zijn twee toestanden tekent, zul je merken dat de massa van de bovenkant van je tekening naar beneden gaat. niet slecht naar de as toe (in de exacte maat van die van de bodem) en dat dit uitstel de creatie van een onbalans belemmert; als er een onbalans zou zijn (hypothese), zou het geheel echter verticaal in evenwicht blijven, omdat de wrijving grotendeels het nulkoppel op deze positie zou compenseren (het is alsof je op het pedaal van een fiets drukt wanneer het verticaal staat : het koppel is nul, het zal maximaal zijn wanneer de krukpennen horizontaal zijn).

Een andere reden is dat energie niet kan worden gecreëerd of vernietigd: het is geen "dogma", zoals bevestigd door de site in kwestie, maar een wet die voortdurend wordt geverifieerd door al degenen die de werking van functionele apparaten berekenen. .
Je energie zou uit het niets komen en kan niet worden verklaard ... zwaartekracht is een kracht en geen energie en alle gesloten zwaartekrachtsystemen zijn gedoemd te mislukken.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 140-gasten