Gespleten lip en gehemelte (gespleten lip)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

Gespleten lip en gehemelte (gespleten lip)




par Oli 80 » 07/06/22, 13:25

Hallo allemaal,

hier is een onderwerp dat ik niet echt graag besprak, ik ben geboren met een hazenlip en deze misvorming vereist verschillende operaties
Ik werd geopereerd door professor Stricker in het Universitair Ziekenhuis van Nancy (centraal ziekenhuis) op de afdeling maxillofaciale chirurgie, er zijn nogal wat mensen die deze misvorming hebben, ik had dezelfde reis als het meisje in deze video


en een baby met dezelfde misvorming
Ik dacht dat het misschien interessant zou zijn forum
2 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Gespleten lip en gehemelte (gespleten lip)




par Obamot » 08/06/22, 03:52

Hoi Oli 80...!

We moeten hier iedereen huldigen die erin is geslaagd de blik van anderen te overwinnen, te leven zoals de anderen, normaal te leven dankzij een operatie. En daarom ook om het werk van de chirurgische teams te groeten, die dankzij hun acties helpen om beter te leven en die niet ophouden te verbeteren... Bij elke moeilijkheid van het leven is er altijd de grote overwinning van het overwinnen van de beproevingen, dit is wat mensen doet groeien, paradoxaal genoeg...

Het is een pijnlijke realiteit, die net als alle pijnlijke realiteiten altijd heel moeilijk is om mee te leven (en niet gemakkelijk om commentaar op te geven, uit te leggen aan degenen die het niet hebben meegemaakt: maar er zijn goede zielen die het begrijpen). Moeilijk omdat woorden tekort schieten. En op een dag slaagt het woord erin jaren van stilte te doorbreken. En we kunnen handelen, we kunnen ondersteunen: we moeten er alles aan doen om de menselijke conditie te verbeteren.

Hulde voor dit draadje.
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

Re: Gespleten lip en gehemelte (gespleten lip)




par Oli 80 » 08/06/22, 13:21

Hallo allemaal,

Ik moest deze ontberingen zelf overwinnen, de blik van anderen, de spot, enz.
er zijn zelfhulpgroepen op facebook waarvan ik op twee ervan geregistreerd ben
en stelt ons in staat om onze ervaringen, onze ervaringen te delen, om andere mensen te helpen,
natuurlijk kunnen meerdere mensen hetzelfde hebben, maar anders

hier is een jong meisje dat je kort zag in de vorige video uit het rapport "de wonderen van kinderchirurgie"
haar naam is Leonie

u zult het resultaat zien na zijn operatie, adembenemend, proficiat aan professor Picard
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16095
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5233

Re: Gespleten lip en gehemelte (gespleten lip)




par Remundo » 08/06/22, 14:10

Bedankt voor deze getuigenis Oli80

De hazenlip is natuurlijk een zorg, maar wordt gelukkig geen ernstige handicap, zeker niet dankzij een operatie.

Motoriek van de ledematen en intelligentie blijven behouden. Het is al een goede start in het leven.

Kinderen kunnen bijzonder gemeen zijn om te spotten/discrimineren, maar als het geen echte misvorming is, vinden ze andere vaak domme excuses om iemand buiten te sluiten.

Ik geloof zelfs dat het vooral de strijdlustige persoonlijkheid en de bescherming/liefde van dierbaren is die je in staat stelt alles te overwinnen.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Gespleten lip en gehemelte (gespleten lip)




par Exnihiloest » 08/06/22, 19:25

Oli 80 schreef:Hallo allemaal,

hier is een onderwerp dat ik niet echt graag besprak, ik ben geboren met een hazenlip en deze misvorming vereist verschillende operaties
Ik werd geopereerd door professor Stricker in het Universitair Ziekenhuis van Nancy (centraal ziekenhuis) op de afdeling maxillofaciale chirurgie, er zijn nogal wat mensen die deze misvorming hebben, ik had dezelfde reis als het meisje in deze video


en een baby met dezelfde misvorming
Ik dacht dat het misschien interessant zou zijn forum

Het kan zeker interessant zijn. Je kunt ook tegen jezelf zeggen dat je geluk hebt dat je niet een eeuw of langer geleden bent geboren, toen deze misvormingen niet werden behandeld en vaak werden gezien. Het is "goedaardig" geworden, zelfs als het een delicaat chirurgisch werk is, zoals het behandelen van blindedarmontsteking waaraan men in het verleden ook zou kunnen overlijden.

Waarom zeg ik dit? Omdat er hier onvoorwaardelijke afgodendienaars van de natuur zijn die ons systematisch vertellen dat alles wat van de mens komt moet worden bestreden (behalve ecologische ideologie natuurlijk) terwijl de natuur het model über alles zou zijn, de godin die voor alles zorgt en die moet worden gerespecteerd .
Natuurlijk zouden we in het algemeen de natuur niet moeten respecteren, want als we dat zouden moeten, dan zouden we niet aan een hazenlip moeten opereren of de minste ziekte behandelen, aangezien het de natuur is die het gewild zou hebben en dat ze zeker haar redenen zou hebben .

Oli 80 schreef:Hallo allemaal,
Ik moest deze ontberingen zelf overwinnen, de blik van anderen, de spot, enz.
...

Vroeger zou het nog erger zijn geweest. Mensen waren niet alleen lager opgeleid, lomper, werden nooit geminacht in het aangezicht van gehandicapten, maar bovendien had je het argument van de onverdraagzame: "maar wat heeft God gedaan om hem zo lelijk te maken? Maar ja, dat hebben we in het verleden gehoord, een verleden waarnaar sommigen willen dat we terugkeren, waarbij alle vooruitgang die eeuwenlang is geboekt, inclusief die van de mentaliteit, wordt ontkend.
0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2214
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 505

Re: Gespleten lip en gehemelte (gespleten lip)




par phil59 » 08/06/22, 20:02

Deze reactie is geweldig.

De man staat centraal, maar het individu heeft geen plaats.

Ik die dacht dat het een niet zonder het ander ging....

Exo, ik wil graag dat je je idee uitwerkt, zodat je weet waar je vandaan komt!

Voor mij, als de mens centraal staat, heeft hij recht op alles, inclusief niet "verbijsterd" worden door het leven.

Of de mens is de parasiet van de aarde en hij slaagt erin zo goed mogelijk te leven.

Maar wat betekent compassie voor jou?

Moet de man gevoelens hebben of niet?

Verre zij het van mij enig religieus idee ....
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Gespleten lip en gehemelte (gespleten lip)




par Exnihiloest » 08/06/22, 21:30

@ phil59

"De mens staat centraal, het individu heeft zijn plaats, hij heeft recht op alles, ook niet om 'verbijsterd' te worden door het leven." : Mee eens en dat zeg ik ook.
En de man moet natuurlijk gevoelens hebben.
Dus ik begrijp niet wat je me wilt vertellen, omdat je hetzelfde lijkt te denken. Is er onduidelijkheid in wat ik schreef?

Mijn enige punt is deze observatie dat tegenwoordig het "natuurlijke" tegenover het kunstmatige staat, en dat we bovendien beweren dat "het goed is omdat het natuurlijk is".
Dan gaan we terug naar het verleden waar het kunstmatige minder aanwezig was, om alles wat industrieel is te veroordelen, om alle "erfgoed" koste wat kost te willen behouden en om angst voor de toekomst te ontwikkelen ten koste van de vooruitgang. daarom van de voortgang van ideeën (mijn vermelding aan de dweper voor wie de hazelip een goddelijke straf zou kunnen zijn, had betrekking op dit laatste punt).

Het is alleen deze ideologische boodschap waar ik tegen vecht. Met de snavel van de haas, een van de vele voorbeelden, zien we dat de natuur nooit "klaar" is geweest. Het zit vol met schadelijke gevaren die we moeten corrigeren. En hoe meer technische vooruitgang er is, hoe beter we de fouten van de natuur kunnen corrigeren.
De natuur vergoddelijken heeft geen zin. Maar dit is wat we vandaag zien: zie de toespraken van Janic waarvoor elke ziekte te wijten zou zijn aan onze manier van leven, en dat we kanker kunnen genezen met remedies van goede vrouwen, zie het antivaccinatie-activisme, zie de promotie van hernieuwbare energie tot nu toe duur, intermitterend en zelfs niet ecologisch, de bevordering van biologische landbouw die geen gezondheidsvoordelen heeft, enz

De natuur is onverschillig voor ons. Als we uit de natuur komen, komen alle gevaren voor ons ook daaruit voort. De natuur moet niet als referentie worden genomen, het natuurlijke is helemaal niet het wondermiddel.
De mens overstijgt de natuur, de natuur heeft geen andere rechten dan die de mens hem, in zijn eigen belang, mens wil geven. De natuur is niet bedoeld om onveranderlijk of "duurzaam" te blijven, de mens kan het vormgeven, en wanneer hij een hazenlip corrigeert, is dat wat hij doet. Zou hij het DNA corrigeren, dat zou even prijzenswaardig zijn.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Gespleten lip en gehemelte (gespleten lip)




par Janic » 09/06/22, 09:18

Nihilo schreef
De natuur vergoddelijken heeft geen zin. Maar dit is wat we vandaag zien: zie de toespraken van Janic waarvoor elke ziekte te wijten zou zijn aan onze manier van leven, en dat we kanker kunnen genezen met remedies van goede vrouwen, zie het antivaccinatie-activisme, zie de promotie van hernieuwbare energie tot nu toe duur, intermitterend en zelfs niet ecologisch, de bevordering van biologische landbouw die geen gezondheidsvoordelen heeft, enz
et Nihilo die zijn onzin daar aan de anderen toevoegt.
a) links Nihilo verwart het vergoddelijken en respecteren van de complexiteit van deze natuur die hem al liet bestaan, en zonder welke hij niet zoveel absurditeiten zou kunnen afstemmen.
b) alle ziekten zijn slechts gevolgen van slechte persoonlijke keuzes, geërfd, cultureel en daarom (vorige generaties die de genen bepalen) ouders drinken en kinderen drinken. Anders is het alsof je bedenkt dat auto-ongelukken te wijten zijn aan de wegen, aan de voertuigen en niet aan de chauffeurs, ook al weten we dat het gedrag van de chauffeurs het vaakst ter discussie wordt gesteld, zelfs als het stuur al een hele opgave is. risico, vandaar de regelgeving, de wetten (min of meer goed en effectief) die er zijn om deze ongevallen te vermijden, verminderen deze ongevallen. Hé, ja! De manier van leven, zoals de manier van rijden, dient om zoveel mogelijk ongelukken te voorkomen, niet om ze te voorkomen.
en dat we kanker kunnen genezen met remedies van goede vrouwen,
Nog een nihilisme, nog een!
Kanker en vele andere pathologieën zijn slechts een effect waarvan de oorzaken steeds meer bekend worden en die de producten ter discussie stellen die zijn uitgevonden door industriëlen waarvan de gevolgen kankers en andere worden.
De goede vrouwen spelen daarin geen rol, behalve dat onderzoekers steeds meer ontdekken dat hoe ingewikkelder de ziekten en hoe meer de remedies "van goede vrouwen" een angstaanjagende effectiviteit waren en zijn voor iedereen die erin geïnteresseerd is, uiteraard, niet de grappenmakers die niet op onderdelen oordelen.
zie antivaccinatieactivisme
en nog een onzin om aan de rest toe te voegen!
Angst en bijgeloof, geërfd van eerdere religies, verschoven van angst voor spirituele dood naar angst voor fysieke dood en geloof in een toekomstige en eeuwige hemelse toekomst verschoof naar een technocratische toekomst waar alle kwaad en ellende zou worden uitgewist door dezelfde technologie... ook illusoir!
Er is dus activisme, zogenaamd antivax, alleen als reactie op een ander eerder provax-activisme, zoals in de politiek of de economie.Bovendien, hoewel het al meer dan een eeuw wordt toegepast, heeft geen enkele vaccinatie ooit zijn effectiviteit bewezen in het echte leven, in het veld, onder alle de populaties van de aarde, want anders: waar zijn de historische bewijzen, (momenteel afwezig), onbetwistbaar?
de bevordering van biologische landbouw die geen gezondheidsvoordelen heeft
Dit is een promotie van fans van landbouw- en sanitaire chemie die beweren dat deze producten onschadelijk zijn, hoewel ze wetenschappelijk en medisch steeds meer in twijfel worden getrokken sinds het gebruik ervan, wat een heilzame reactie heeft uitgelokt. consumenten van hun gewassen.
Dus: Je gezondheid niet aantasten met al deze kunstmatige producten is daar al een enorm voordeel voor. Je moet echt IDIOT zijn om het niet te beseffen, behalve onder idioten juist.
Het probleem van Nihilo het is hun koppigheid om dat te willen blijven!


Bewerkt door Remundo: geen beledigingen alstublieft in deze thread die echt respect verdient
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16095
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5233

Re: Gespleten lip en gehemelte (gespleten lip)




par Remundo » 10/06/22, 11:26

Hallo vrienden

Ik heb dit onderwerp ontdaan van de verschillende smerige berichten van elkaar.

We hebben het hier over ziekte, over fysieke en psychologische reconstructies.

Dus een kleine outfit, dankjewel

Remundo voor matiging
1 x
Beeld
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Gespleten lip en gehemelte (gespleten lip)




par Janic » 10/06/22, 13:09

als iedereen hier komt om ellende te huilen over al het kwaad dat iedereen kan treffen, zijn we de herberg niet uit!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot], sicetaitsimple en 207 gasten