Geen afval interne organisatie en verbetering

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
ACC
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 20/09/21, 16:18
x 1

Geen afval interne organisatie en verbetering




par ACC » 24/09/21, 17:43

Hallo,

Ik heb me hierop geregistreerd forum omdat ik erg gevoelig ben voor het milieu, ecologie, natuur en het behoud ervan, heb ik een paar maanden geleden een activiteit gelanceerd in de organisatie en verbetering van interieurs door middel van zero waste.
Enerzijds is het een kwestie van verlichten, sorteren, opruimen van het interieur om terug te keren naar de essentie, naar het nuttige thuis en op de werkplek. Het is ook een kwestie van ruimtes opwaarderen en verfraaien met wat er al is en/of desnoods door een beroep te doen op kringloopcentra en hulpbronnencentra.
De doelstellingen van mijn concept zijn zowel om mensen bewust te maken van zero waste, tot deconsumptie, om de juiste harmonie te vinden tussen het mooie en het nuttige in interieurs, maar ook om diensten aan te bieden die bijdragen aan het welzijn in zijn persoonlijke en professionele omgeving , die voor iedereen toegankelijk zijn.
Voor de meer nieuwsgierigen, mijn website: http://www.harmony-organisationdinterieur.com of op Google door Harmony te typen.

Tot zover het delen van mijn activiteit.
Aarzel niet om mij uw mening, uw suggesties te geven!

Fijn weekend allemaal,


Anne-Claire, oprichter van HarmÔny
1 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 318-gasten