Wie is hierop ingeënt forum ?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Wie is hierop ingeënt forum ?




par ABC2019 » 03/03/21, 06:59

Ik open deze thread om de ervaringen te kennen van degenen die zijn gevaccineerd (vul deze alstublieft niet in met een bespreking van de interesse of het gevaar van het vaccin die op andere threads kan worden gedaan), maar alleen met de persoonlijke ervaringen: type vaccin, mogelijke reacties waargenomen, is het uw gedrag veranderd (bijvoorbeeld gemakkelijker vrienden zien?) ...

Persoonlijk zat ik 'bijna', alhoewel niet in de prioriteitscategorieën: een bevriende dokter belde me omdat ze aan het eind van de dag doses Astra Zeneca ongebruikt hadden liggen en die gingen ze aan de kant zetten. Ik had het waarschijnlijk geaccepteerd, maar ik moest 2 dagen later een vrij lange autorit maken en ik was een beetje bang voor koortsreacties. Maar goed, als de kans zich voordoet...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Wie is er ingeënt?




par Macro » 03/03/21, 07:02

Ik wacht ongeduldig op mijn beurt... Normaal zeiden ze dat de taxi's in de tweede golf zouden zitten... :schok:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Wie is er ingeënt?




par izentrop » 03/03/21, 08:28

Ik zit in het vergeten gedeelte
“Het gaat om de leeftijdsgroep van 65 tot 75 jaar”, klaagt een arts uit Marseille die anoniem wil blijven. “Wij doen niets voor hen, zelfs niet als er sprake is van comorbiditeit.” https://france3-regions.francetvinfo.fr ... 59817.html
0 x
Rajqawee
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1322
Inschrijving: 27/02/20, 09:21
Plaats: Occitanie
x 577

Re: Wie is er ingeënt?




par Rajqawee » 03/03/21, 08:44

Als ik in een ziekenhuis werkte, had ik het kunnen doen (ik ben 31 jaar oud), maar ik maakte plaats voor mensen die meer risico liepen. Uiteindelijk werden alle doses door anderen geconsumeerd. Ongeveer 40% van het ziekenhuispersoneel is gevaccineerd.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Wie is er ingeënt?




par Janic » 03/03/21, 09:00

Ongeveer 40% van het ziekenhuispersoneel is gevaccineerd.
en hoeveel weigerden het?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Rajqawee
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1322
Inschrijving: 27/02/20, 09:21
Plaats: Occitanie
x 577

Re: Wie is er ingeënt?




par Rajqawee » 03/03/21, 09:12

Janic schreef:
Ongeveer 40% van het ziekenhuispersoneel is gevaccineerd.
en hoeveel weigerden het?


Ik weet het niet !
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Wie is er ingeënt?




par Janic » 03/03/21, 09:21

Rajqawee »03/03/21, 10:12
Ongeveer 40% van het ziekenhuispersoneel is gevaccineerd.
Janic schreef: en hoeveel weigerden het?
Ik weet het niet
Dat is echter de vraag! Aan de andere kant moet je weten (het is de wet) dat deze vaccins niet het onderwerp zijn geweest van ENIG onderzoek naar hun mutagene, teratogene en carcinogene kracht. 8) : Cry:

deze man wil meer toevoegen om er weer een puinhoop van te maken, er bestaat al een onderwerp, niet-nominatief, met behoud van ieders anonimiteit. Dit wetende doet hij het alleen maar om het op verderfelijke wijze als toekomstig argument te gebruiken, terwijl een eenvoudig, anoniem onderzoek voldoende zou zijn geweest! :onheil:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Wie is er ingeënt?




par Macro » 03/03/21, 09:41

Janic schreef:
deze man wil meer toevoegen om er weer een puinhoop van te maken, er bestaat al een onderwerp, niet-nominatief, met behoud van ieders anonimiteit. Dit wetende doet hij het alleen maar om het op verderfelijke wijze als toekomstig argument te gebruiken, terwijl een eenvoudig, anoniem onderzoek voldoende zou zijn geweest! :onheil:


En jij, jij haast je om je gebruikelijke rommel opnieuw te verpesten, door je anti-vaccinatieproza ​​te zaaien, in een onderwerp waar degenen die gevaccineerd willen worden geacht worden te komen en hun feedback te vertellen...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Wie is er ingeënt?




par Janic » 03/03/21, 11:26

En jij, jij haast je om je gebruikelijke rommel opnieuw te verpesten, door je anti-vaccinatieproza ​​te zaaien, in een onderwerp waar degenen die gevaccineerd willen worden geacht worden te komen en hun feedback te vertellen...

Kortom, je bedoelt dat als deze vaccins een hoog risico op bijwerkingen hebben, zoals misvormingen of kanker, het niet van belang is!?
Maar niets weerhoudt hen ervan deze verbindingen te leggen.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wie is er ingeënt?




par ABC2019 » 03/03/21, 11:59

de rode draad is NIET om de voor- en nadelen van vaccins te bespreken, maar om een ​​ervaring met vaccinatie te delen... wanneer die er komt : Lol:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 218-gasten