China verkocht aan Bigpharma?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Slapeloosheid
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 13/11/20, 18:02
x 4

China verkocht aan Bigpharma?




par Slapeloosheid » 13/01/21, 16:02

Kort verhaal, dat van een Chinese vrouw die al twee jaar in Frankrijk woont en moeder is van een meisje van elf maanden dat haar familie in China wil bezoeken om haar kind voor te stellen. Hun reis: serologie en PCR vóór het vliegtuig en zodra ze aankomen, totale isolatie in een hotel gedurende twee weken, gevolgd door twee weken thuisisolatie met vertrek indien om uitzonderlijke redenen voordat ze vrij zijn om te verhuizen. Omdat ik hun pragmatisme ken, ben ik verrast door al deze voorzorgsmaatregelen! Zouden ze niet overtuigd zijn van de effectiviteit van HCQ, ivermectine, povidon, enz.?
Er is maar één verklaring: Bigpharma heeft de Chinese Communistische Partij gecorrumpeerd!
Eén ding is zeker: als wij in een dictatuur verkeren, bevinden zij zich in een gigadictatuur : Cheesy:
0 x
Slapeloosheid
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 13/11/20, 18:02
x 4

Re: China verkocht aan Bigpharma?




par Slapeloosheid » 16/06/21, 15:28

Geen mening ?
Er zijn hier zoveel experts :?:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14913
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4338

Re: China verkocht aan Bigpharma?




par GuyGadeboisTheBack » 16/06/21, 15:38

China heeft drastische maatregelen genomen om de pandemie in te dammen. In tegenstelling tot thuis werkte het. Achteraf kunnen we altijd nog commentaar geven, maar ik zie niet wat Big Pharma hierin doet.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: China verkocht aan Bigpharma?




par Exnihiloest » 17/06/21, 19:48

Insomniax schreef:...
Eén ding is zeker: als wij in een dictatuur verkeren, bevinden zij zich in een gigadictatuur : Cheesy:

Natuurlijk. Het is niet omdat het Chinese communisme het kapitalisme heeft hersteld dat het niet langer communisme is. Het communisme is altijd een gigadictatuur geweest, behalve de nomenklatura, waar deze Chinese vrouw geen deel van had mogen uitmaken... Bigpharma heeft er dus zeker niets mee te maken.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: China verkocht aan Bigpharma?




par ABC2019 » 17/06/21, 20:12

GuyGadeboisLeRetour schreef:China heeft drastische maatregelen genomen om de pandemie in te dammen. In tegenstelling tot thuis werkte het. Achteraf kunnen we altijd nog commentaar geven, maar ik zie niet wat Big Pharma hierin doet.


de vraag van slapeloosheid: waarom al deze voorzorgsmaatregelen als een kleine behandeling met HCQ of ivermectine de sterfte tot bijna nul kan terugbrengen?

persoonlijk heb ik geen idee.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: China verkocht aan Bigpharma?




par Exnihiloest » 17/06/21, 21:08

ABC2019 schreef:...
de vraag van slapeloosheid: waarom al deze voorzorgsmaatregelen als een kleine behandeling met HCQ of ivermectine de sterfte tot bijna nul kan terugbrengen?

persoonlijk heb ik geen idee.


Het idee van Amha is dat voorkomen beter is dan behandeling, dat HCQ of Ivermectine niet 100% effectief zijn en alleen ernstige vormen beperken, en dat het aantal behandelingen in de duizenden kan lopen als we opnieuw in kettingbesmettingen terechtkomen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14913
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4338

Re: China verkocht aan Bigpharma?




par GuyGadeboisTheBack » 17/06/21, 21:25

ABC2019 schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:China heeft drastische maatregelen genomen om de pandemie in te dammen. In tegenstelling tot thuis werkte het. Achteraf kunnen we altijd nog commentaar geven, maar ik zie niet wat Big Pharma hierin doet.


de vraag van slapeloosheid: waarom al deze voorzorgsmaatregelen als een kleine behandeling met HCQ of ivermectine de sterfte tot bijna nul kan terugbrengen?

persoonlijk heb ik geen idee.

Contactgegevens en openingstijden van de Consulaire Dienst van de Ambassade

Adres: 11 AVENUE GEORGE V, 75008 Parijs
lingbao@amb-chine.fr
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: China verkocht aan Bigpharma?




par ABC2019 » 17/06/21, 23:15

GuyGadeboisLeRetour schreef:
ABC2019 schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:China heeft drastische maatregelen genomen om de pandemie in te dammen. In tegenstelling tot thuis werkte het. Achteraf kunnen we altijd nog commentaar geven, maar ik zie niet wat Big Pharma hierin doet.


de vraag van slapeloosheid: waarom al deze voorzorgsmaatregelen als een kleine behandeling met HCQ of ivermectine de sterfte tot bijna nul kan terugbrengen?

persoonlijk heb ik geen idee.

Contactgegevens en openingstijden van de Consulaire Dienst van de Ambassade

Adres: 11 AVENUE GEORGE V, 75008 Parijs
lingbao@amb-chine.fr

Goed idee, ik zal ze bellen om het te vragen. Ze zullen zeker geel lachen : Mrgreen:

of anders wachten we op de volgende IHU-video waarin Raoult ons dit allemaal uitlegt, een video die u zeker ijverig naar ons zult doorsturen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14913
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4338

Re: China verkocht aan Bigpharma?




par GuyGadeboisTheBack » 18/06/21, 00:14

(Hij is leeg, de Bozo, er is niets meer over, geen druppel... :( )
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: China verkocht aan Bigpharma?




par ABC2019 » 18/06/21, 07:15

GuyGadeboisLeRetour schreef:(Hij is leeg, de Bozo, er is niets meer over, geen druppel... :( )

owiii, een kleintje voor de ochtend, het is booooo : Mrgreen:

: Arrowd: : Arrowd:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : sicetaitsimple en 189 gasten