Handel in "halal" organen van Oeigoerse gevangenen in China !!

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Handel in "halal" organen van Oeigoerse gevangenen in China !!




par Christophe » 23/06/20, 15:32

Het abject van de mensheid is een tandje hoger gesprongen ... of herstelde ik moet ik zeggen? Het nieuws is net gevallen, maar de praktijk is al jaren aan de gang ...

Ik ga terug om over te geven ... : Cry: : Cry: : Cry:

Hoe China de "halal-organen" van zijn Oeigoerse gevangenen verkoopt aan de rijken

Opgesloten in interneringskampen zouden Chinese moslimminderheden dienen als orgaanbanken. Organen die "halal" worden genoemd, zijn met geweld genomen en tegen een hoge prijs verkocht in de Golfstaten.

Screenshot_2020-06-23 1592467649534-BENJAMINTEJERO_ORGANES jpeg (WEBP-afbeelding, 1600 × 900 pixels) .jpg


Het is niet goed om van een andere etniciteit te zijn dan de Han, de meerderheid, in China. Religieuze minderheden worden in China al jaren vervolgd. Moslims, katholieken, Tibetanen en zelfs Falung gong worden door hun geloof beschouwd als vijanden van de staat. In 2014 werden interneringskampen gebouwd in de autonome provincie Xinjiang in het noordwesten van China. Het doel is om honderdduizenden Oeigoerse, Kirgizische, Hui- en Kazachse moslims daar op te sluiten. Volgens Amnesty International worden momenteel een miljoen Oeigoeren vastgehouden zonder proces of om een ​​bepaalde reden. Maar naast dwangarbeid in deze kampen zouden de organen van de gedetineerden worden verwijderd voor doorverkoop.

Na lange tijd het bestaan ​​van deze kampen te hebben ontkend, heeft China ze in oktober 2018 officieel erkend onder de naam 'transformatiekampen door middel van onderwijs'. Sommigen verlaten het nooit. Volgens veel onderzoekers is de reden voor deze verdwijningen eenvoudig: ze zijn gedood voor hun organen.

Sinds 2016 heeft de Chinese regering een uitgebreide medische controlecampagne gelanceerd in de autonome regio Xinjiang. Tests zijn alleen verplicht voor de Oeigoerse inwoners van 12 tot 65 jaar. In de reeks aangeboden tests wordt bloed afgenomen, maar soms worden ook echografische onderzoeken uitgevoerd. Hiermee kunt u de grootte, vorm en interne structuur van een orgel visualiseren. Twijfelachtige medische rapporten die China nooit heeft proberen te rechtvaardigen.

Voor velen lijdt het geen twijfel dat deze tests het mogelijk maken om een ​​database van toekomstige donoren te verzamelen. De Amerikaanse onderzoeksjournalist Ethan Gutmann heeft jarenlang aan orgeloogst in China gewerkt. Voor hem is het duidelijk dat China via deze medische controles etnische minderheden in de gaten probeert te houden: 'Alle overlevenden van kampen die ik heb kunnen interviewen, of het nu Oeigoeren, Kazachs, Kirgiezen of Hui zijn, hebben had elke maand bloedmonsters. Je zou kunnen zeggen dat het is om besmettelijke ziekten te voorkomen, maar het is niet mogelijk omdat de Han-Chinezen meer dan de helft van de bevolking in Xinjiang vertegenwoordigen en toch worden ze niet getest. Deze beoordelingen maken het daarom mogelijk om ze te bewaken en mogelijk te identificeren voor orgaanoogst. Dankzij deze tests kan de overheid dus de bloedgroep van Oeigoeren kennen en verzamelen, evenals de toestand van hun organen.

China is een van de landen met de kortste wachttijd voor een transplantatie. In de Chinese cultuur is het echter belangrijk om het lichaam na de dood intact te houden en daarom zijn organen niet te doneren. Hoewel orgaandonatie niet gebruikelijk is, zijn er nog steeds donateurs beschikbaar. Hoe komt China aan al deze organen? Het wachten wordt vaak geteld in dagen en soms in weken. Terwijl het voor veel landen soms enkele maanden of zelfs jaren kan duren. In de Verenigde Staten duurt het gemiddeld 3,6 jaar om een ​​transplantatie te krijgen, terwijl 145 miljoen mensen zijn geregistreerd als orgaandonor. In China duurt het slechts ongeveer 12 dagen voor hetzelfde verzoek, terwijl 373 mensen zijn geregistreerd als orgaandonor. Sommige mensen leren zelfs van tevoren de exacte datum van de transplantatie. Met andere woorden, ziekenhuizen kennen de data van overlijden van patiënten vooraf.

Orgaanoogst is niet nieuw in China. Jarenlang heeft het land monsters genomen van ter dood veroordeelde gevangenen voordat het in 2015 aan de internationale gemeenschap het einde van deze praktijk aankondigde.

(...)


https://www.vice.com/fr/article/bv8m3q/ ... urs-riches

Andere bron: https://www.melty.fr/chine-le-trafic-d- ... 23602.html

ps: de afbeelding is prullenbak ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Handel in "Halal" organen van Oeigoerse gevangenen in China !!




par Obamot » 24/06/20, 01:41

Het is volkomen abject, maar de vlag op de verpakking, waar het is gemarkeerd als "Oorsprong", lijkt het Turkse wapen te zijn.
https://fr.wikipedia.org/wiki/Turquie

Wat wel interessant is, is de index van de sector, want het staat vast dat Turkije de terroristische groeperingen in Syrië (Idlib + van de Koerdische zones in het noorden, evenals Daesh en groepen gekoppeld aan Al Qaeda), en deze praktijken bestaan ​​in deze omgeving, feiten die bekend zijn sinds rond 2011. En onder hen zijn er Oeigoerse strijders. We mogen niet vergeten dat de gebieden in China waar ze wonen een gemeenschappelijke grens vormen met Afghanistan, een bolwerk van terrorisme.

In Syrië staat China aan de kant van de Russen om terrorisme te bestrijden, ze hadden daar discreet militaire adviseurs ... Het moet altijd bestaan. Deze organen zouden dus worden verwijderd van slachtoffers van moslimminderheden en worden verkocht aan andere rijke moslims. Wie ze koopt, is daarom laakbaar, omdat ze deze markt in stand houden (en dat is natuurlijk illegaal). Gratis en vrijwillige orgaandonatie (na overlijden door ongeval enz.) Moet worden aangemoedigd om deze markt te doorbreken.

Dit artikel, dat je duizelig maakt, is daarom erg interessant (dit valt niet te ontkennen, deze informatie circuleert overal)

https://fr.wikipedia.org/wiki/Pr%C3%A9l%C3%A8vements_forc%C3%A9s_d%27organes_en_Chine

Ik zou geen politicus (of diplomaat) willen zijn en moet over deze vragen debatteren ...!
https://www.parlament.ch/fr/ratsbetrieb/suche-curia-vista/geschaeft?AffairId=20164164
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Handel in "Halal" organen van Oeigoerse gevangenen in China !!




par Macro » 24/06/20, 06:43

We geven niet wat wordt verkocht ... Het geeft me nog een idee voor mijn toekomstige verkiezingscampagne ... Gevangenissen overladen met goede jongens in goede vorm die bodybuilding bouwen ... Hop orgelbank voor onze kostbare zwavelaandeelhouders die geen tijd hebben om te sporten ... : Mrgreen:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Handel in "Halal" organen van Oeigoerse gevangenen in China !!




par Christophe » 24/06/20, 14:43

Obamot schreef:Het is volkomen abject, maar de vlag op de verpakking, waar het is gemarkeerd als "Oorsprong", lijkt het Turkse wapen te zijn.
https://fr.wikipedia.org/wiki/Turquie


Ja, het is logisch: https://fr.wikipedia.org/wiki/Ou%C3%AFghours

Oeigoeren of Oeigoeren (letterlijk "eenheid"; in Oeigoerse taal: ئۇيغۇر; in vereenvoudigd Chinees: 维吾尔; traditioneel Chinees: 維吾爾; pinyin: Wéiwú'ěr) zijn een Turks sprekende en overwegend soennitische moslims woonachtig in de autonome regio Xinjiang Uighur (voormalig Oost-Turkestan) in China en Centraal-Azië.


Dus Turks, moslim ... en halal ... :schok:

De huidige debatten over (zogenaamd) anti-zwart racisme in het Westen doen me daarom een ​​beetje glimlachen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Handel in "Halal" organen van Oeigoerse gevangenen in China !!




par Obamot » 24/06/20, 15:51

Christophe schreef:
Obamot schreef:Het is volkomen abject, maar de vlag op de verpakking, waar het is gemarkeerd als "Oorsprong", lijkt het Turkse wapen te zijn.
https://fr.wikipedia.org/wiki/Turquie


Ja, het is logisch: https://fr.wikipedia.org/wiki/Ou%C3%AFghours

Oeigoeren of Oeigoeren (letterlijk "eenheid"; in Oeigoerse taal: ئۇيغۇر; in vereenvoudigd Chinees: 维吾尔; traditioneel Chinees: 維吾爾; pinyin: Wéiwú'ěr) zijn een Turks sprekende en overwegend soennitische moslims woonachtig in de autonome regio Xinjiang Uighur (voormalig Oost-Turkestan) in China en Centraal-Azië.


Dus Turks, moslim ... en halal ... :schok:

De huidige debatten over (zogenaamd) anti-zwart racisme in het Westen doen me daarom een ​​beetje glimlachen ...


... inderdaad, het zou nodig zijn om het woord te corrigeren en te VERWIJDEREN "moslim"
... voor mij schokte het artikel me dubbel, vanwege de aanwezigheid van dit woord!

Voor degenen bij wie organen zijn verwijderd (met name het hart omdat ze noodzakelijkerwijs dood zijn ...) kan er in geen geval een verband worden gelegd tussen het feit dat ze het slachtoffer zijn van deze praktijken ... en hun verondersteld lidmaatschap van een of andere religie te zijn, is het in wezen privé dat aan elke slachtoffer toebehoort en die niet tegen hun wil kunnen worden uitgebuit, in een persartikel ... omdat ze niet konden geven omdat ze dood zijn (niet alle Oeigoeren zijn trouwens moslim) dat heeft er niets mee te maken. En de term halal is een totaal misbruik bedoeld om de lezer te focussen.

En voor de "begunstigden" denk ik dat ze geen aanspraak kunnen maken "nog steeds moslim'Na het ontvangen van organen verwijderd uit de lichamen van hun' broers '(na gruwelijke misdaden). Zo'n praktijk heeft genoeg om elke beoefenaar van welke religie dan ook in opstand te brengen! En ik ben er absoluut zeker van dat de Koran het verbiedt, want het verbiedt doden!

Om deze redenen moet het woord "moslim" in verband met deze barbaarse praktijken worden verwijderd!

We weten al lang dat criminelen: of ze nu moordenaars zijn van de Klu-Klux-Klan, binnenvallende zionisten en Palestijnse moordenaars, of leden van Daesh, genocidale strijders van vrome boeren, niet kunnen beweren erkend te worden. als leden die hun respectieve voorkeuren waard zijn: ze worden gestraft als gewone criminelen!
Dernière édition par Obamot de 24 / 06 / 20, 16: 09, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Handel in "Halal" organen van Oeigoerse gevangenen in China !!




par GuyGadebois » 24/06/20, 16:09

Weet je zeker dat de foto van het hart geen montage is om de info te illustreren?
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Handel in "Halal" organen van Oeigoerse gevangenen in China !!




par Obamot » 24/06/20, 16:10

GuyGadebois schreef:Weet je zeker dat de foto van het hart geen montage is om de info te illustreren?


Ik weet helemaal niets zeker in dit artikel!
Het wijkt ook af van bepaalde ethische regels.
Dit betekent niet dat dergelijke feiten niet bestaan.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Handel in "Halal" organen van Oeigoerse gevangenen in China !!




par Christophe » 24/06/20, 16:12

Uh Obamot, stel me gerust ... je begreep dat het CHINESE was (dus wat? Shenisten *, Taoïsten of zelfs Boeddhisten ??) die dit beoefenden OP moslims VOOR moslimklanten ...

* Ik moest zoeken: https://fr.wikipedia.org/wiki/Religion_ ... e_chinoise
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Handel in "Halal" organen van Oeigoerse gevangenen in China !!




par Christophe » 24/06/20, 16:13

GuyGadebois schreef:Weet je zeker dat de foto van het hart geen montage is om de info te illustreren?


Het is duidelijk een montage (trash)! We verkopen geen organen om onder cellofaan te transplanteren !! :schok: :schok: :schok:

Zie mijn ps van het 1e bericht !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Handel in "Halal" organen van Oeigoerse gevangenen in China !!




par GuyGadebois » 24/06/20, 16:15

Christophe schreef:
GuyGadebois schreef:Weet je zeker dat de foto van het hart geen montage is om de info te illustreren?


Het is duidelijk een montage (trash)! We verkopen geen organen om onder cellofaan te transplanteren !! :schok: :schok: :schok:

Zie mijn ps van het 1e bericht !!

Ja, maar nadat je het op het etiket van de verpakking hebt besproken, is het niet duidelijk ... Je praat eigenlijk over een nep ... : Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 266-gasten