DMT, de Spirit Molecule (lichaamsuitgangen, psychologische tijd en bijna-doodervaring...)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

DMT, de Spirit Molecule (lichaamsuitgangen, psychologische tijd en bijna-doodervaring...)




par Christophe » 26/11/18, 12:35

Ik dacht dat ik heb al deze interessante documentaire over het vermogen van de menselijke geest (en dieren) geplaatst, maar in feite heb ik niets heb gevonden .... Dus hier is het, neem 1h30 het kijken rustig als je geïnteresseerd bent metafysica (omdat er meer is in 100% in de metafysica omdat we het hebben over biologie en chemie ...)



Lees ook over het onderwerp: media / enter-the-leegte-a-film-over-the-book-of-dead-Tibetaans-t10317.html

De wikipagina: https://fr.m.wikipedia.org/wiki/Diméthyltryptamine

9F7B5DFE-6C61-4C91-B66D-4A5F7BD2C1D9.png
9F7B5DFE-6C61-4C91-B66D-4A5F7BD2C1D9.png (5.89 Kio) Consulté 3216 fois
3423F5EB-F24A-4497-BA4A-B191AD48DE50.gif
3423F5EB-F24A-4497-BA4A-B191AD48DE50.gif (138.67 KiB) 3216 keer bekeken
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: DMT, de Molecule van de Geest (lichaam verlaat, overleeft na de dood, bijna-dood ervaring ...)




par Exnihiloest » 26/11/18, 22:19

Het voelt alsof je terugkeert naar de XNIXXe eeuw, toen kringen van drugsverslaafden samenkwamen om ze te testen, bijvoorbeeld. de hasjclub.

Ik heb nergens gezien dat dit soort ervaringen heeft geleid tot iets concreets en nuttigs, behalve misschien de poëzie van Beaudelaire, maar het is onwaarschijnlijk dat alleen drugs voor iets zijn.
Deze mensen denken een realiteit te bereiken die hen overstijgt wanneer ze alleen de interne beestjes van hun kreupele hersenen te verduren krijgen, die zichzelf bezeren als een neurologische feedback die hen in extase brengt.

Dit soort video combineert wetenschap en mystiek door ons te laten geloven dat er een brug is. Op RMC ontdekten we ook regelmatig dit soort pseudo-wetenschappelijke docu, het ergste van alles omdat het mengen van tirannen en feiten, leugens en waarheden; niet een kwestie van spiritualiteit, maar van publiek voor de producent en van proselitisme van goeroe bij de verlichte die het spelen, alle PhD die ze zijn.
Wat is de enige DMT: een medicijn.
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: DMT, de Molecule van de Geest (lichaam verlaat, overleeft na de dood, bijna-dood ervaring ...)




par Christophe » 26/11/18, 23:11

Geen DMT is niet echt een drugs-dixit-wiki "Het wordt in sommige landen als een verdovend middel beschouwd."

Zelfs als we (zelden) bij sommige dealers kunnen vinden (dit is het thema van de film ENTER THE VOID media / enter-the-leegte-a-film-over-the-book-of-dead-Tibetaans-t10317.html ) de DMT veroorzaakt geen afhankelijkheid en wordt op natuurlijke wijze door de hersenen geproduceerd (bijvoorbeeld door meditatie) en sommige planten ... we kunnen niet overdoseren denk ik ...

Dus kijk naar de documentaire vol voor het classificeren van goeroe degenen die tussenbeide komen ...

Naderhand kunnen we begrijpen dat sommige landen (inclusief Frankrijk) dit classificeren door te bedwelmen: het gebruik op grote schaal zou de maatschappij verstoren! : Cheesy:

Sjamanen uit Zuid-Amerika gebruiken ze vaak en hun samenleving is zeker gezonder, menselijker dan de onze! : Mrgreen:

Ik denk eerlijk gezegd dat DMT moet worden gebruikt voor bepaalde therapeutische gevallen: bijvoorbeeld zelfmoordterroristen en alle andere gekken die willen sterven door zoveel mogelijk schade aan anderen te richten! En ook enkele criminelen of seriemoordenaars ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: DMT, de Molecule van de Geest (lichaam verlaat, overleeft na de dood, bijna-dood ervaring ...)




par Exnihiloest » 27/11/18, 11:20

Ik behoud wat ik zei. Het is niet omdat een molecuul overal in de natuur zou worden gevonden, of geen verslaving zou creëren, dat het geen medicijn zou zijn. Het is een medicijn wanneer doses kunstmatig worden ingenomen en psychotrope effecten veroorzaakt.

Neem bijvoorbeeld de definitie van Larousse:
"Natuurlijke of synthetische psychotrope stof, over het algemeen schadelijk voor de gezondheid, die waarschijnlijk drugsverslaving veroorzaakt en wordt geconsumeerd buiten een medisch recept."

"schadelijk" voorafgegaan door "algemeen", of "drugsverslaving" voorafgegaan door "vatbaar", vertel ons dat deze karakters niet nodig zijn om over drugs te praten.
Aan de andere kant wordt DMT goed gedefinieerd als een "krachtige psychotrope stof", die voldoet aan de definitie van een medicijn.

Dus bekijk de documentaire in zijn geheel voordat je de goeroe indeelt, degenen die tussenkomen ...

Goeroes, je hebt ze in alle categorieën. Als wetenschapper het risico verkleint om verlichter, gelovige of een nederige politieke activist te zijn, elimineert hij het niet en vind je het altijd om zijn hobby te promoten.

Dan kunnen we begrijpen dat sommige landen (waaronder Frankrijk) de klas in duizelingwekkende: de grootschalige gebruik van streek samenleving! : Cheesy:

Wat zeker is, is dat verslaving opzij gaat, we zullen dezelfde risico's hebben als met andere drugs. Als je het meeneemt voordat je gaat rijden, twijfel ik dat je ver gaat. Als de chirurg het inneemt voordat je het scalpel op de operatietafel opent, weet je niet zeker of je ontsnapt.

Sjamanen uit Zuid-Amerika gebruiken ze vaak en hun samenleving is zeker gezonder, menselijker dan de onze! : Mrgreen:

Ja, ik had ook gehoord van ayahuasca na de reis van een geliefde in Zuid-Amerika. Deze modieuze drug heeft nog steeds gedood, de juffers die de ervaring aan toeristen aanbieden, niet altijd de controle over het product.
Hun samenlevingen die gezonder zouden zijn, is een mening van de geest. Mannen hebben overal hetzelfde kruis. Ik zie geen enkele gezondheid onder de Azteken die menselijke offers brachten, vooral van kinderen. Geloven in goede primitieve en andere lokale mensen in hun goede primitieve samenlevingen is een intellectueel afwijkend gedrag beschaafde geobsedeerd met zijn kleine problemen van de rijken en die verbeeldt een elders of in het verleden die nooit paradijs bestond.

Ik denk eerlijk gezegd dat DMT moet worden gebruikt voor bepaalde therapeutische gevallen: bijvoorbeeld zelfmoordterroristen en alle andere gekken die willen sterven door zoveel mogelijk schade aan anderen te richten! En ook enkele criminelen of seriemoordenaars ...

Het effect lijkt voortvluchtig. Ik zie niet echt wat hij op de lange termijn zou kunnen doen.

Ik zou niet tegen zijn marketing zijn, niet om het persoonlijk uit nieuwsgierigheid te ervaren. Alleen moet je nog steeds weten wat we bedoelen: een product dat de geest verandert en heeft niets meer te maken met de metafysica dan LSD. Het verwijdert zelfs, metafysica en mystiek, want het biedt dezelfde ervaring als die in de buurt van de dood, wordt geannuleerd de uitleg een flirt verlicht met het hiernamaals en gesprekken met hun voorouders stierf.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: DMT, de Molecule van de Geest (lichaam verlaat, overleeft na de dood, bijna-dood ervaring ...)




par Christophe » 27/11/18, 15:01

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: DMT, de Molecule van de Geest (lichaam verlaat, overleeft na de dood, bijna-dood ervaring ...)




par Christophe » 27/11/18, 15:04

trailer:

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: DMT, de Molecule van de Geest (lichaam verlaat, overleeft na de dood, bijna-dood ervaring ...)




par Christophe » 27/11/18, 15:16

Een opmerking die ik op Facebook heb geplaatst:

"Voor degenen die dromen en het zich herinneren: de psychologische tijd van de hersenen is erg variabel! 1 echte minuut kan 1 dag, 2 weken, 1 maand zijn ... Dus als we sterven, kan het goed zijn in onze tijdschaal en hier is de uitleg van "eeuwig leven" (als 1 minuut in aardse tijd = 1 miljoen jaar in "hersen bijna dood" -tijd ... nou we hebben iets om plezier te hebben in het paradijs)

ps: voor degenen die niet dromen, onthoud je lessen filosofie of wiskunde ... het is ook een variabele psychologische tijd (maar minder effectief dan dromen) ... : Cheesy: "
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: DMT, de Molecule van de Geest (lichaam verlaat, overleeft na de dood, bijna-dood ervaring ...)




par Exnihiloest » 27/11/18, 15:37

De dood bestaat.
De ziel bestaat niet.


Dat is mijn weerlegging, sindsdien
"wat zonder bewijs wordt beweerd, kan zonder bewijs worden ontkend"
Euclid.

Het is cool.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: DMT, de Molecule van de Geest (lichaam verlaat, overleeft na de dood, bijna-dood ervaring ...)




par Christophe » 27/11/18, 16:32

Natuurlijk heb je nog steeds niet gekeken en geef je je mening * ... want er zijn er medisch bewijs van een "hersenorgasme" bij overlijden! Zien: media / enter-the-leegte-a-film-over-the-book-of-dead-Tibetaanse t10317-30.html # p348852

Nadat je gelooft wat je wilt, heb ik mijn geweten ...
1 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: DMT, de Molecule van de Geest (lichaam verlaat, overleeft na de dood, bijna-dood ervaring ...)




par Exnihiloest » 27/11/18, 17:15

Christophe schreef:Natuurlijk heb je nog steeds niet gekeken en geef je je mening * ... want er zijn er medisch bewijs van een "hersenorgasme" bij overlijden! Zien: media / enter-the-leegte-a-film-over-the-book-of-dead-Tibetaanse t10317-30.html # p348852

Een orgasme, echt, kan onwillekeurig worden veroorzaakt tijdens interventies op de hersenen bij het aanraken van bepaalde gebieden. Dus als ik je volg, wat zou dan het bewijs zijn van een echte seksuele relatie?
Stel je voor dat een organisme op t = 0 nog in leven was en dat het op t + 1µs zou zijn gestorven, is te geloven dat het wettelijke tijdstip van overlijden dat door artsen is gespecificeerd, overeenkomt met een echt fysiek proces. We hebben miljarden cellen, ze sterven niet meteen op tijdstip t. Tegenwoordig hebben we bijna geen kennis van dit "uitstervingsproces", deze studie lijkt het begin te zijn.
Het is bizar hoe een fysiologisch teken kan worden gebrandmerkt als bewijs van wat dan ook. Het geloof werd gezien met religie heeft altijd geprobeerd om zijn geheimen te leuren hun werkelijkheid in wat is de grens van onze kennis te bevestigen, meedogenloos fouten uit het verleden zo en zo kennis en vooruitgang elimineer deze niches.

Nadat je gelooft wat je wilt, heb ik mijn geweten ...

En jij denkt dat jij de enige bent? Je zult het hebben, dit bewustzijn, zoals ik, tot de dood (als het geen ongeluk is, omdat je ook kunt leven zonder geweten, en niet figuurlijk) : Cry: ).
0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 305 gasten