U en uw EGR klep ...

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.

Voor u, de EGR-klep is:

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12

U en uw EGR klep ...




par abyssin3 » 01/12/06, 20:59

Zoals de meesten weten, is deze klep ontworpen om NOx te verminderen, wat werkt +/- goed, tenminste wanneer het voertuig is nieuw. Dit is wanneer het klompen / verstopping van de controverse komt ...

Dus voor een overzicht van de voordelen / vloeken van de EGR-klep van diesel op het milieu en 1 2 ° ° schone motor, verbruik, lange levensduur, enz. Ik nodig iedereen die eens had losgemaakt , veranderd, opnieuw aangesloten, of zelfs weet niet wie op dit gezet plaatsen zijn opmerkingen over dit vreselijke onderwerp, voor en na het maken van wijzigingen.
0 x
daraq
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 13/11/06, 23:50
Plaats: finistere




par daraq » 01/12/06, 23:41

hallo, ik gewoon niet precies zeggen of het effectief is of non.tout wat ik kan zeggen is dat het een bron van in de war.
Ik moet de Miene schoon te maken en het kan goed dat eens worden gedemonteerd als ik vind dat een goede diameter slang zal ik helemaal Moin .a iemand om me te vertellen dat het ecologisch efficiënt uitgesloten.
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 02/12/06, 01:22

Eigenlijk, sloot ik mijne ~ 10.000Km. Sindsdien draait ze zich beter en beter, dat is niet verwonderlijk als ik het roet geaccumuleerde pakket dat regelmatig verkruimeld in te gaan op de motor zag.
Toen hij zag dat ik echt afgevraagd wat het doel van het luchtfilter, zoals de cochonnnerie de EGR brengt is veel belangrijker.
Het enige belang dat ik zie is de komst van een water doping uiteindelijk stekker.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 02/12/06, 02:43

Hallo,
een nieuwe dieselmotor die nog gebeuren, maar als de motor moet dus damp olie uit te dragen via de adempauze, deze druk op om deze klep te veroordelen, of opnieuw de motor.
Laat het me uitleggen de olie damp die uit de adempauze zijn om de toelating gestuurd en toen we voegen roet ERG klep die een zwarte slib in het inlaatspruitstuk, dat de luchtstroom en het verminderen van de prestaties vermindert maakt engine en dit heeft de ERG klep corrrectement lopen (niet dat het open is) verstrekt.
Een benzinemotor het anders is
Eerst de ERG klep en betrouwbaar en werken zelfs na 15ans en 280000km. de uitlaatgassen minder dan diesel roet en de hoeveelheid geïnjecteerd gas lager (alleen rekening houden met de grootte van kleine gaten voor gassen)
Ik heb een aantal tests van ERG kleppen motor multipoint benzine (Buick)
net deconecter het circuit zodat de klep gesloten blijft.
De motortemperatuur roos en de consomation, dit laatste het vinden van mijn verbazing ik verwacht het tegenovergestelde.
Diesel is de consomation légerment verbeterde de motor was meer versleten.

Persoonlijk denk ik dat de ERG is nog steeds niet goed onder controle is en dat het in auto's in haast werd geïntroduceerd alleen maar om de normen van NOX te voldoen. Hoewel het dateert uit het einde van de jaren 1970 systeem in Amerika, toen onderzocht differrents modellen, sommigen is het gewoon een korting met een rustieke modulatie, terwijl andere GM-motoren Cadillac, Buick wordt gemoduleerd met een ERG sophystiqué verschillende differrente grootte modules.
En ik denk dat het een beetje als de Panton moet een goede balans voor te zijn Efficace zijn.

We zijn beter gebruikt worden om de ERG klep het zal een noodzaak voor de nieuwe motoren draaien koud te worden ...
En voor mij een koude motor loopt (ontsnappen en weinig warmteverlies in de cilinderkop) is een motor die een goede prestatie heeft.

Andre
0 x
Colmant
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 101
Inschrijving: 05/09/06, 10:40
Plaats: vaucluse




par Colmant » 06/12/06, 19:19

Ik ben om te weten wat het is en waar het is
merci
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 06/12/06, 20:41

EGR: Exhaust Gas Recirculation klep of uitlaatgasrecirculatie, in het Frans.
Het is een systeem dat de passage van een deel van het uitlaatgas bestuurt wordt teruggevoerd naar de inlaat voor (als ik me goed herinner) vermindering van de verbrandingstemperatuur en dus produceren minder NOx.
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 06/12/06, 21:03

Houthakker schreef:en dus produceren minder NOx.


Steeds onverbrande : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 06/12/06, 21:39

Christophe schreef:
Houthakker schreef:en dus produceren minder NOx.
Steeds onverbrande : Mrgreen:
In theoretische operatie, ik denk niet dat ...

In werkelijkheid, ik heb een vraag, waarom?
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 06/12/06, 23:01

Houthakker schreef:EGR: ... een deel van het uitlaatgas dat wordt hergebruikt voor de toelating tot (als ik me goed herinner) vermindering van de verbrandingstemperatuur en dus produceren minder NOx.


Ik vraag me af of dit geen geluiden die courrent :!:

Logisch, als we opnieuw injecteert gas exch. Ze zijn centie warmer dan lucht uit de luchtfilter

het principe is een vicieuze cirkel (of oudbakken als je wilt : Mrgreen: ):

als dat recycleert :P

Het feit om een ​​deel van gas exch recyclen. beperking van de productie van NOx, met name door het feit dat een deel van deze gassen is van NOX, en dat deze NOX geen anderhalf NOX kan worden: stikstof kan, eenmaal geoxideerd, niet meer oxideren, terwijl als de motor 'gloednieuwe' stikstof inslikt, deze 'gloednieuwe stikstof' "hij kan het (oxideren)

maar het kan niet worden hergebruikt als de motor deellastOmdat het essentieel dat slikt O2 genoeg om alle brandstof die hem drinken delen (anders onverbrande :onheil: )

Maar alles hier heeft niets te maken met een daling van T ° verbrandingsproducten daarentegen deellast, het de voorkeur om de temperatuur van de verbranding te verhogen voor een betere verbranding brandstof

In ieder geval moet er vollast recycling worden
er is tenminste een lading, hoe meer kan worden gerecycled:
1) waardoor slikken N NOX al zo onbelangrijk geworden (zoals hierboven vermeld)
2) brandstof meer geneigd om zuurstof te grijpen, als de motor niet teveel slikken, is er minder beschikbaar voor stikstof nemen

Dat gezegd hebbende, en hier niets te maken, geen verbranding ° T is hoog, de meer stikstof toevallig zuurstof binden aan NOX produceren, maar hier is de T ° maximale prestaties Volle belasting:

maximale efficiëntie bij deellast, heeft T ° niet te veel stijgen, terwijl bij volle belasting (Terwijl de brandstof centie nemen alle zuurstof) de temperatuur stijgt zo hoog dat het stikstofatoom komt poking brandstof zuurstof (de Brigant)

samen te vatten:
deellast: recycling te verminderen NOX, hoewel sommige stijgt hier de T °
bij vollast: vertraging in de injectie, die vooral verminderde de maximale T ° tot NOX (verminderen, maar noodzakelijkerwijs de specifieke conso verhogen :onheil: )

ze kunnen ook een beetje injectie vertraging bij deellast, ik weet het niet, moet de T ° te zien in het spel

bout
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 06/12/06, 23:18

welkom
Ik wil positief te reageren op de 1 en 2 enquêtevragen, is het niet mogelijk ?? : Cheesy: : Cheesy:
Garages obscure de EGR kleppen dat te veel problemen opleveren op de turbo diesel, maar op hetzelfde moment dat deze klep goed werkt het in staat stelt efficiënter opruimen.
De vraag is, is dat de EGR-klep is echt essentieel op een TD wetende dat wanneer hij crasht de auto spuugt een faraonische rook?
Pantone is het niet meer effectief zijn in dit gebied?
Eindelijk een Pantone met gedeeltelijke recycling van uitlaatgassen wordt verbeterd EGR-klep.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 185-gasten