Beoordelingen en voordelen van een motoradditief

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3

Beoordelingen en voordelen van een motoradditief




par Alain G » 08/03/13, 17:31

Om HS te vermijden!

Naar aanleiding van wat ik zag als een opmerking over het onderwerp:

new-transports/still-taxing-diesel-t12328-60.html

en hier:

new-transports/still-taxing-diesel-t12328-70.html

de ongelode benzine met te veel agressieve chemicaliën eet alle afdichting van de motor: dat maakt dat de oude motor altijd draait, maar overal olie ontvlucht ... en over het algemeen is een volledige demontage nodig om ze terug te zetten in staat

we hebben een nieuw motorontwerp nodig met minder zwak punt van afdichting, met betere toegankelijkheid van alles dat moet worden veranderd om het te laten duren


Auto's die zal 400 000 km niet meer bestaan ​​op de huidige productielijnen ...


Er zijn metalliserende additieven die motorslijtage stoppen (anti-wrijving) en regeneratoren voor afdichtingen bevatten, ik gebruik ze al meer dan 20 jaar op mijn motoren, van kleine grasmaaiermotoren tot automotoren, dit additief hermetalliseert, dat wil zeggen dat het de microscheuren in het metaal afdicht en ook een regenerator voor afdichtingen bevat die na verloop van tijd te droog wordt en lekken veroorzaakt en een lek kan stoppen dat al is begonnen. na zoveel jaren "flessenmechanica".

Ik gebruik Wynn's producten en dit is niet om reclame te maken, maar om mijn positieve ervaring met hun producten te delen die uw versleten jalopy-motoren kunnen terugbrengen naar een staat die dichter bij hun jeugd ligt.

Een motor met bijvoorbeeld 350 km afgelegd in de stad, gorgelend met dit product, was zelfs bij deze kilometerstand in nieuwstaat, geen slijtage en geen lekken, zelfs de krukasafdichting was niet vervangen, een andere auto met 000 km gekocht gebruikte en opblazende olie stopte volledig met verbruiken na 200 olieverversingen met dit additief en liep als nieuw.

Een olieverversing gespannen op 35 km vertoont door de transparantie van de olie minder slijtage dan een gewone olie van 000 km.

Omdat ik niet weet of moderatie me toestaat om te adverteren, plaats ik geen link, maar als je geïnteresseerd bent, kan ik het in pm doen!

Als het niet economisch verantwoord is om je oude doos voor een paar euro te houden...

: Mrgreen:
1 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
loopyng84
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 114
Inschrijving: 12/01/13, 07:38
Plaats: 84




par loopyng84 » 08/03/13, 19:22

hallo alain G, ik ben geïnteresseerd, als je het naar mij kunt sturen, alvast bedankt!
0 x
"we erven het land niet van onze voorouders, we lenen het van onze kinderen" St Exupéry
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 08/03/13, 19:27

Hoi Alain bedankt voor deze getuigenis ;) ...

alsof jouw ding is zoals de Mot..ul 5 is het niet?


Sorry, ik kon niet zien hoe ik het anders moest zeggen zonder een merk te citeren;) ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33




par Philippe Schutt » 08/03/13, 20:59

oliën in mayonaise
er is Mecacyl dat leuke eigenschappen heeft, zoals het afstoten van water uit olie. het zorgt ervoor dat je je auto wit rookt totdat dat water is geëlimineerd, behoorlijk indrukwekkend.
anders gebruik ik molykote als anti-wrijving en merk ik een echte daling van het brandstofverbruik en mechanisch geluid.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 09/03/13, 00:16

Een debat uit 2010 over de C99 Mecarun: https://www.econologie.com/forums/mon-avis-s ... 10083.html
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 09/03/13, 06:30

Hallo iedereen!

Christophe uw link heeft slechts één opmerking over het onderwerp in drie pagina's, die van Citro!

Ik neem het risico om de links van de producten die ik gebruik te plaatsen, als de moderatie daar een probleem ziet, kunnen ze ze verwijderen en doe ik het in pm.


Hier is het motoradditief voor benzine of diesel:

http://www.wynns.fr/produits/additifs-huiles/gold-f1

http://www.wynns.fr/a-quoi-servent-les-additifs-huiles

Brandstofadditief:

http://www.wynns.fr/produits/additifs-c ... urs-diesel

http://www.wynns.fr/produits/additifs-c ... rs-essence

Helaas zijn sommige producten niet verkrijgbaar in Frankrijk, zoals het additief voor automatische transmissie dat zeer effectief is om de transmissie in zijn oorspronkelijke staat te herstellen. Naast het verminderen van slijtage door de ingebouwde antifrictie, bevat het een regenerator van de afdichting die de meerdere olieleidingkleppen opknapt. Het resultaat is zelfs erg goed bij nieuwe transmissies die soepeler worden bij het schakelen. Helaas ontbreekt ook het antifrictie-additief voor handgeschakelde versnellingsbak en differentieel.

Dit bedrijf is niet gisteren geboren en was de eerste van allemaal voor zijn anti-wrijvingsadditieven, hier is de geschiedenis:

http://www.wynns.fr/historique

Dit in combinatie met een paar andere trucjes stelt me ​​in staat om de verbruiksnormen van de autofabrikant te overtreffen.

Met andere woorden:

Rondrijden in een grote Amerikaanse tank met het verbruik van een kleine tank! Het is niet mooi!

In meer!

: Mrgreen:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 09/03/13, 06:45

loopyng84 schreef:hallo alain G, ik ben geïnteresseerd, als je het naar mij kunt sturen, alvast bedankt!



Hallo looping!

Sorry, ik ken Motul alleen bij naam en ik kan de voordelen van hun producten niet bevestigen of bevestigen.

Als anderen zoals Phillipe anti-wrijvingsadditieven hebben die hen goede resultaten geven, zijn ze welkom!
: Mrgreen:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 09/03/13, 10:18

Alain G schreef:Hier is het motoradditief voor benzine of diesel:

http://www.wynns.fr/produits/additifs-huiles/gold-f1


Ik twijfel nog steeds over de 40% en 30% geadverteerd...vooral als je het mengt met de nu standaard olie voor moderne diesels, d.w.z. 0W30...dat wil zeggen een zeer vloeibare olie...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33




par Philippe Schutt » 09/03/13, 10:53

De mecacyl bracht me ook geen winst in de motorolie van mijn diesels. Aan de andere kant had ik winst in de versnellingsbakken en in de motorolie van mijn overleden benzine Xantia. Een vriend stopt het in zijn fietsen en beweert dat het betere prestaties levert, wat erg subjectief is.

met MoS2 is het hetzelfde, de zuinigheid is er niet bij alle voertuigen, ondanks een vermindering van het geluid en een duidelijke prestatiewinst.

Ik heb de indruk dat een goed ontworpen motor deze toevoegingen niet echt nodig heeft
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 09/03/13, 16:20

Christophe schreef:
Alain G schreef:Hier is het motoradditief voor benzine of diesel:

http://www.wynns.fr/produits/additifs-huiles/gold-f1


Ik twijfel nog steeds over de 40% en 30% geadverteerd...vooral als je het mengt met de nu standaard olie voor moderne diesels, d.w.z. 0W30...dat wil zeggen een zeer vloeibare olie...


Natuurlijk gaan ze tot het uiterste met een motor die geacht wordt klaar te zijn met hoesten en boeren!

We hebben hier niet dezelfde publiciteit over het equivalent, namelijk Metaloil.
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 227-gasten