Gerecycleerde jeans thuis

Milieu-impact van afgedankte producten: plastics, chemicaliën, voertuigen, agri-food marketing. directe recycling en hergebruik (upcycling of upcycling) en hergebruik van goede items voor de prullenbak!
Alison
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 13/02/19, 12:48

Gerecycleerde jeans thuis




par Alison » 13/02/19, 13:07

Hallo allemaal ☺️
Studenten aan het ista, ons project is om meubels en decoratie te ontwikkelen die gemaakt zijn van gerecyclede jeans.
Tegenwoordig belandt 85% van de textielproducten in de prullenbak, deze industrie is de tweede meest vervuilende ter wereld. We zijn op zoek naar oplossingen om dit textiel en vooral jeans te recyclen.
We willen dit denim recyclen (materiaal voor het maken van jeans) om interieur- en exterieurdecoratie te maken en uw mening is bijzonder waardevol.
Deze vragenlijst neemt u niet meer dan 5 minuten in beslag en is volledig anoniem.
Heel erg bedankt voor het steunen van ons in ons project!

Klik op de link hiernaast om toegang te krijgen tot de vragenlijst: https://urlz.fr/8U8p
0 x
Avatar de l'utilisateur
1360
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 26/07/13, 07:30
Plaats: Zwitserland
x 36

Re: De gerecyclede jeans thuis




par 1360 » 14/02/19, 20:47

Ik begon deze vragenlijst te beantwoorden, maar de vraag over de stad en het postnummer beviel me sterk (zelfs als uiteindelijk "Zwitserland" voldoende was als antwoord).

Ik liet op het bord vallen waarin het onmogelijk is om twee vakken in een regel aan te kruisen (dat is logisch), noch twee vakken in dezelfde kolom (en dat is alles)

In het kort: NAC.
0 x
Proberen te moeilijk te krijgen in de mal, het eindigt op zoek als een taart.

Terug naar "afval, recycling en hergebruik van oude voorwerpen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 64-gasten