Een volledig functionele DECT-telefoon ...

Milieu-impact van afgedankte producten: plastics, chemicaliën, voertuigen, agri-food marketing. directe recycling en hergebruik (upcycling of upcycling) en hergebruik van goede items voor de prullenbak!
Avatar de l'utilisateur
RV-P
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 158
Inschrijving: 27/09/12, 13:07
Plaats: Sainte-Marie (Réunion)
x 10

Een volledig functionele DECT-telefoon ...




par RV-P » 07/10/16, 13:16

- Hallo opnieuw.
— Ik was in een van "mijn" favoriete supermarkten en besloot de prullenbakken te "bezoeken"... Ik "stuitte letterlijk op" een DECT-telefoon met zijn basis, wat zeldzaam is... Noch één noch twee, ik heb hem teruggevonden, schoongemaakt, verwijder de oude batterijen om ze te testen... Dood! Ik vervang ze en pas een transformator aan voor de basis...
— Wat een voldoening om te zien dat deze telefoon perfect werkt! Hier is het voorwerp:
20161007_144654.jpg
DECT-telefoon en het basisstation.
20161007_144710.jpg
DECT-telefoon en zijn basisstation (in rust).

— Wist je trouwens dat als je volledig ontbundeld bent en een telefoon gebruikt op je internetbox, je meer dan één telefoon kunt aansluiten? Hier is een verklarend document:
Meerdere telefoons op een doos.pdf
Toelichting bij het aanpassen van een bestaande telefoonlijn om meerdere telefoons aan te sluiten op een internetbox.
(1.68 miljoen) Downloaded keer 683

- Dus ... naar je soldeerbouten!
0 x
Het is makkelijker om gewoon dingen ingewikkelder dan compliceren eenvoudige dingen te maken!
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Een perfect werkende DECT-telefoon…




par chatelot16 » 07/10/16, 13:38

Ik kijk vaak in de recyclingdozen van supermarkten ... en wat ik daar vind werkt vaak de eerste keer ... vaak computerelektronica die vaak wordt weggegooid zonder te begrijpen waarom het niet werkt

Ik vind zoveel dingen dat ik soms niet eens tijd heb om ze snel te proberen: ik snuffel door mijn voorraad als ik iets nodig heb
0 x
Avatar de l'utilisateur
RV-P
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 158
Inschrijving: 27/09/12, 13:07
Plaats: Sainte-Marie (Réunion)
x 10

Re: Een perfect werkende DECT-telefoon…




par RV-P » 07/10/16, 13:51

— … En over het algemeen, als ik zo'n apparaat krijg, "ren" ik het internet op om de gebruikershandleiding te zoeken! Want uiteraard zit de originele handleiding niet bij het afgedankte apparaat...
- En als ik het eenmaal heb, lees ik het meteen!
— Een andere keer, enige tijd geleden, pakte ik deze draadloze muis:
20161007_155411.jpg
Een Microsoft Graphics-muis!

, met zijn USB-module en batterij!
- Zoals…
0 x
Het is makkelijker om gewoon dingen ingewikkelder dan compliceren eenvoudige dingen te maken!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "afval, recycling en hergebruik van oude voorwerpen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 93-gasten