elektromagnetische vervuiling - Lijnen HT: EDF overtuiging

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

elektromagnetische vervuiling - Lijnen HT: EDF overtuiging




par Christophe » 08/12/08, 09:56

Een eerste die goed kon maken jurisprudentie:

Een hoogspanningslijn geacht verantwoordelijk voor het kwaad van de landbouw [17 / 11 / 08 - 04H00]

Een onteigeningsrechter van het Tulle tribunal de grande instance beval op 28 oktober RTE (een dochteronderneming van EDF) om 390.648 euro te betalen voor de "directe, materiële en bepaalde" schade geleden door een boerderij gelegen langs 'een zeer hoogspanningslijn bij Latronche (Corrèze).

Dit is de eerste keer dat justitie en legt een oorzakelijk verband tussen een lijn op zeer hoge spanning en gezondheidsproblemen bij dieren. RTE zei vrijdag het zal aanspreken. Een Latronche, het lichtnet was 1990 geworden in een lijn bij zeer hoge spanning. De boerderij van de familie was snel gevonden Marcouyoux gezondheidsvraagstukken bij zijn vee en een technicus was in 1998 om overbelichting van de dieren aan elektromagnetische velden ingevoerd.

Het vonnis meldt dat "het moederschap van het varken is stopgezet vanwege een abnormaal laag geboortecijfer en een hoge kindersterfte", dat "de stal plaats biedt aan nietige vaarzen die gedeeltelijk lijden aan bloedingen of 'onverklaarbare abortussen' en dat '10% van de melk verloren gaat' als gevolg van ziekten waaraan de koeien lijden.


Bron: http://www.lesechos.fr/patrimoine/famil ... levage.htm

Hier zijn enkele dingen waar Padawan lid van is forums: https://www.econologie.com/electricite-l ... -3885.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 08/12/08, 10:25

Ik zou 26 Milliard € op tafel hebben gelegd om nieuwe oplossingen te vinden ... voor het transport (zie productie) van energie.
In het kort niet Glop
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 08/12/08, 10:27

Ah je ook bent u boos :) :)

Wacht, het ergste is wanneer je dit soort dingen te lezen: https://www.econologie.com/forums/post107713.html#107713
0 x
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 08/12/08, 10:30

Ja, ik las, "zij" verdedigen hun biefstuk dat begrijpelijk is (zelfs als we het er niet mee eens zijn): ik zou voldoende zijn als meneer CEO EDF onder een dergelijke lijn leeft en voor sommige politici om in de provincies te wonen. in warme buitenwijken ... (maar daar drijf ik af)

Tot de volgende weekend in de buitenlucht te gaan scheppen mijn olivies (linkse positie van mijn icoon)
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.

(Alessandro Marandotti)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 08/12/08, 10:37

Bah ik niet eens denk dat het een man met EdF ... in ieder geval hoop ik niet, want het vertelt zelfs niet als het kwaad bullshit ...
0 x
sebastienC
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 04/04/09, 19:09




par sebastienC » 04/04/09, 19:32

Hallo,
Ik weet niet of ik in de juiste sectie zit forum maar ik zou graag naar deze HT-lijnen willen informeren. Ik wil me als boer vestigen en een boerderij interesseert me, maar het ligt 400 meter van een "mastenveld". Het is een punt waar alle lijnen samenkomen die een stad van 250 inwoners voorzien. De hoogste lijn zou 000 volt zijn. Ik zou graag de elektromagnetische stroom willen meten die kan passeren op het niveau van de boerderij en van mijn mogelijke toekomstige huis. Kent u verenigingen die het meten, is het mogelijk om het zelf te doen en met welk apparaat. Voordat ik deze boerderij koop, wil ik graag enkele voorzorgsmaatregelen nemen ...
dank u voor uw antwoorden
Sebastien.
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 04/04/09, 21:19

Je bent in welke hoek?
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
sebastienC
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 04/04/09, 19:09




par sebastienC » 04/04/09, 21:45

in de landen van de Loire
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 04/04/09, 21:51

Oke nou dan spijt me, maar ik kan u niet helpen: hier weet dat ik mensen die dit soort maatregelen, maar naar huis te doen, ik weet het ...
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Hallu
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 06/04/09, 15:03




par Hallu » 06/04/09, 15:21

Hallo, ik ben een natuurkundige (eindelijk in een natuurkundig proefschrift) en ja, hoogspanningslijnen hebben opmerkelijke effecten op levende wezens. Zo werd in de VS rond een hoogspanningslijn opgemerkt dat de vegetatie door deze lijnen een groei van 50% verhoogde snelheid onderging (dit merkten ze doordat tijdens een reparatie van deze lijn en zijn stop, de bomen groeiden onmiddellijk langzamer en controleerden daarom alles). Alles wat een elektromagnetisch veld is, beïnvloedt levende wezens, ook al staan ​​we nog maar aan het begin van deze onderzoeken. Het proefschrift van Philippe Vallée, dat online beschikbaar is, over "Onderzoek naar het effect van laagfrequente elektromagnetische velden op de fysisch-chemische eigenschappen van water" bevestigt bijvoorbeeld. Dit levende wezen bestaat in wezen uit water en is dus een eerste stap.
Velen denken dat het paranoia is om te denken dat elektromagnetische golven, of het nu hoogspanning, wifi of radio is, een invloed hebben op levende wezens, en dat natuurkundigen allemaal denken "maar nee, dit is onzin. ". Integendeel, we maken ons grote zorgen, vooral met de escalatie van steeds meer gegevens die via wifi worden overgedragen, we spreken zelfs van een nog bredere band van wifi, zelfs van draadloze schermen, transmissies van HD-signalen. bestaan ​​al draadloos. Zelfs als ik de pathologie van allergie voor EM-golven (pathologie die bijvoorbeeld in Scandinavië wordt herkend) niet herken, is het duidelijk dat wifi-golven, microgolven (die van mobiele telefoons) schadelijk zijn, omdat ze 'is een ongelukkig compromis tussen een laag vermogen maar niet zo laag en een golflengte die doordringt tot het levende wezen dat ermee in wisselwerking staat, in tegenstelling tot de langegolf radiogolven die door alles heen gaan zonder te interageren.
Op dit moment is de grootste bedreiging zijn de elektrische leidingen, ik ben niet verbaasd over alle van invloed op de arme boer die hierboven is geciteerd. Voor antennes hebben de autoriteiten pas realiseerde dat de show was veel erger antennes ( http://www.lesnumeriques.com/news_id-8360.html ), Dat is duidelijk, gezien de geometrie van deze zenders ... (zet jezelf in een slang die naar voren uitzendt, zal je gewoon nat) ... Kortom hebben we de twee uitersten , landen die een slechte en een pathologie zonder iets te herkennen worden bewezen, en landen die een doof door het installeren van alles en nog wat (denk propagandafilms op DDT die werd besprenkeld kinderen in zwembaden in de jaren 40 / 50 de VS om malaria uit te roeien).
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 280 gasten