Google Takeout: maak een back-up van al uw Google-gegevens en het is zwaar ...

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Google Takeout: maak een back-up van al uw Google-gegevens en het is zwaar ...




par Christophe » 05/04/21, 10:00

Google staat het opslaan toe van alle persoonlijke informatie die het over u heeft verzameld sinds het aanmaken van uw Gmail-account...

De meeste informatie wordt verzameld via Android-gsm's, aangezien het nu verplicht is om een ​​smartphone of tablet aan een Google-account te koppelen (wat nog niet het geval is op pc... maar meer en meer wordt aanbevolen... .)

Het is er en het duurt maar een paar minuten: https://takeout.google.com

Persoonlijk heb ik meer dan 40 GB (hebben we een wedstrijd jongens?) en ik heb de inhoud van deze 40 GB nog niet bestudeerd... Ik gebruik alleen Google Foto waarvan, dacht ik, steeds meer gegevens worden (maar het is beperkt tot 15 GB...) dus de rest??? 30 GB gezipt tekstbestand?? WTF!

Hoeveel miljoenen tbc vertegenwoordigt dit in totaal? Hoeveel datacenter heeft Google nodig om de back-up van miljarden Google-gebruikers te beheren? Welke energie- en milieukost? :schok: :schok: :schok:

ps: mijn werkbrowser op pc is niet verbonden met een Google-account (maar ik heb een andere browser die op dezelfde pc staat en als ik dit zie elektriciteit-elektronica-informatica / Remarketing-retargeting-amazon-exchange-your-informatie-met-facebook-en-google-t15158.html ...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Google Takeout: maak een back-up van al je Google-gegevens en het is zwaar...




par Obamot » 05/04/21, 10:16

Ik was vergeten dat ik 1 oude g-mailaccount heb die niet mobiel is gevalideerd. En ik ga ze niet GROOT maken:

— “hallo, ik ben het, terug, ik wil gewoon valider "onschuldig verifiëren" alle informatie die je over mij hebt verzameld”

Beeld Beeld Beeld

...oud gezegde: “wie niet wijzigt: stemt impliciet in!"
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Google Takeout: maak een back-up van al je Google-gegevens en het is zwaar...




par Christophe » 05/04/21, 10:29

Bin ga daarheen, het zal het precies mogelijk maken om te vergelijken !! Draagbare VS statische data...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Google Takeout: maak een back-up van al je Google-gegevens en het is (een) zwaar...




par Christophe » 25/05/21, 17:43

Hoeveel wegen jullie? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14825
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Google Takeout: maak een back-up van al je Google-gegevens en het is (een) zwaar...




par GuyGadeboisTheBack » 25/05/21, 18:08

Google kan aan de slag...
0 x
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: Google Takeout: maak een back-up van al je Google-gegevens en het is (een) zwaar...




par thibr » 25/05/21, 18:55

slechts 421 MB voor mij : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Google Takeout: maak een back-up van al je Google-gegevens en het is (een) zwaar...




par Exnihiloest » 25/05/21, 19:36

Christophe schreef:Hoeveel wegen jullie? : Cheesy:


in de 2 TB, inclusief een paar speciale vectorgegevensbestanden, enorm, zijn twee genoeg om een ​​µsoft-schijf te verzadigen.
Dus bedankt voor de info, ik zal ze op Google kunnen beveiligen.
1 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Google Takeout: maak een back-up van al je Google-gegevens en het is (een) zwaar...




par izentrop » 28/05/21, 14:09

Christophe schreef:Hoeveel wegen jullie? : Cheesy:
Nou ik, niet veel.
Ik had OneDrive vanaf pc's ontslagen sinds mijn vrouw zich in een verzadiging van 5 giga bevond, omdat alle persoonlijke bestanden systematisch in de cloud stonden.
Ik ben er weer in geïnteresseerd omdat ik domweg alles ben kwijtgeraakt zonder te sparen.

Ik realiseer me nu pas dat je de applicatie moet downloaden onedrive microsoft om toegang te krijgen tot al zijn bestanden in de onedrive-directory van de pc.

De hulp van OneDrive zet je er meestal toe aan om de premium-versie te kopen door je in de war te brengen in plaats van je te helpen.

Ik ben van plan mijn persoonlijke bestanden daar te plaatsen, mijn wachtwoorddatabase, maar geen afbeeldingen en video's, die alleen op externe dd gaan. : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Google Takeout: maak een back-up van al je Google-gegevens en het is (een) zwaar...




par Exnihiloest » 28/05/21, 20:56

izentrop schreef:...
Ik ben van plan mijn persoonlijke bestanden daar te plaatsen, mijn wachtwoorddatabase...

Ik hoop dat het tenminste serieus versleuteld is.
Zelfs ik die de GAFA's waardeer, zou ik niet hebben gedurfd!
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Google Takeout: maak een back-up van al je Google-gegevens en het is (een) zwaar...




par izentrop » 28/05/21, 22:29

Exnihiloest schreef:
izentrop schreef:...Ik ben van plan mijn persoonlijke bestanden daar te plaatsen, mijn wachtwoorddatabase...

Ik hoop dat het tenminste serieus versleuteld is.
Zelfs ik die de GAFA's waardeer, zou ik niet hebben gedurfd!
Kan niet beter elektriciteit-elektronica-computing/uw-wachtwoorden-beheren-t16854-20.html#p448407
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 150 gasten