Mening en test: ik heb SALTO getest, de Franse VOD VS Netflix (Android-applicatie null)

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Mening en test: ik heb SALTO getest, de Franse VOD VS Netflix (Android-applicatie null)




par Christophe » 29/11/20, 20:16

Ik heb nu meer dan een maand een SALTO-abonnement ... "om te zien" wat het is en vooral om de Franse productie te steunen versus de grote Amerikaanse schurken die de giganten Netflix en Amazon Prime Video zijn ...

Salto dat is het: https://fr.wikipedia.org/wiki/Salto_(plateforme_SVOD) of dat: https://www.salto.fr/

Het is dus duidelijk dat we ver verwijderd zijn van de catalogus van 2 kolossen (er zijn andere) en veel programma's zijn herhalingen die gratis via andere middelen kunnen worden bekeken (alle sites van FR-kanalen bieden nu herhaling aan. .) die veel kritiek en de lach van internetgebruikers heeft verdiend ... zeker gewend om zich te overgeven aan de blockbuster Rican buster van QI ...

Omdat er interessante inhoud is die je nergens anders zult vinden ... vooral op documentaires (vol met de verschillende Apocalyps), oude films geclassificeerd door "acteur" of regisseur (zie Audiard of Bebel op Netflix niet zeker het gebeurt op een dag ...), Franse series (er zijn een aantal zeer goede!)

En er worden elke dag verschillende films toegevoegd ... het is niet slecht!

Een redelijk complete presentatie: https://www.cnetfrance.fr/news/salto-pr ... 891721.htm

Aan de andere kant hadden ze de video-inlays van de kanalen kunnen verwijderen: ik kijk naar een serie die wordt uitgezonden op TF1 en het TF1-logo verschijnt evenals de "To be continue" -inlay ... niet zo geweldig!

De grote fout die ik heb opgemerkt ... ENORM ZELFS is het gebrek aan applicatie op tv of PS4 EN VOORAL ze codeerden de Android-applicatie als mouwen !! :schok: :onheil:

Screenshot_Google Play Store.jpg
Screenshot_Google Play Store.jpg (134.29 KiB) 9407 keer bekeken


Inderdaad; mijn Samsung S8 uit 2018 is niet compatibel met de app !! Dat is nogal betreurenswaardig ... dat een 5 of 6 jaar oude telefoon niet, we kunnen begrijpen ... een 2-jarige veel minder !!


Je hebt een ultramoderne telefoon nodig om de Salto-app te kunnen installeren en, erger nog, het is niet mogelijk om de telefoonbrowser te gebruiken (die naar de applicatie linkt ... niet compatibel ... wat dan ook!)!

Dus als je een Android-systeem hebt dat ouder is dan 2018 en geen andere manier om het te bekijken, vergeet dan ... Salto ...

Ik kan het nog steeds niet geloven!

Je moet ook in Frankrijk zijn gevestigd ... anders blokkeert het!

Dus als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust.

Anders is er een gratis Belgische concurrent, het is Auvio: https://www.rtbf.be/auvio/ (ook gratis app)
0 x
n.Chr. 44
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 15/04/15, 15:32
Plaats: Bij mij thuis
x 225

Re: ik heb SALTO getest, de Franse VOD op Netflix. Android-app op straat!




par n.Chr. 44 » 29/11/20, 22:54

Bonsoir,

Het grote (enorme) verschil is dat salto niet produceert (het gebruikt content van partnerzenders (bv. Televisie, TF1 ... enz.).

Terwijl Netflix, Amazon, et al. Produceren.

En dat is niet het enige andere punt.
0 x
n.Chr. 44
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 15/04/15, 15:32
Plaats: Bij mij thuis
x 225

Re: ik heb SALTO getest, de Franse VOD op Netflix. Android-app op straat!




par n.Chr. 44 » 29/11/20, 22:57

Ik zou zoveel te zeggen hebben over dit onderwerp ... maar ik zou volkomen onpartijdig zijn, aangezien ik relatief betrokken ben.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: ik heb SALTO getest, de Franse VOD op Netflix. Android-app op straat!




par Christophe » 30/11/20, 00:04

AD 44 schreef:Bonsoir,

Het grote (enorme) verschil is dat salto niet produceert (het gebruikt content van partnerzenders (bv. Televisie, TF1 ... enz.).

Terwijl Netflix, Amazon, et al. Produceren.

En dat is niet het enige andere punt.


Dubbel fout:

a) Netflix produceerde niets tot 2015 of 2016 ... wat niet verhinderde dat het al tientallen miljoenen abonnees had ... Ik herinner me nog heel goed de eerste productie van Netflix het was op kindsoldaten in Afrika ... ben de naam vergeten en wil daar niet zoeken ...

b) En er zijn veel producties van de kanalen die Salto bezitten ... maar deze producties worden uiteraard ook uitgezonden op tv ... gratis ... hier is de nuance ...

Salto onderhandelde nog steeds over de uitsluiting van de S4 uit de uitstekende Fargo-serie ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: ik heb SALTO getest, de Franse VOD op Netflix. Android-app op straat!




par Christophe » 30/11/20, 00:13

AD 44 schreef:Ik zou zoveel te zeggen hebben over dit onderwerp ... maar ik zou volkomen onpartijdig zijn, aangezien ik relatief betrokken ben.


Leg uit ?

Anders is er Molotov.tv ...
0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2212
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 504

Re: ik heb SALTO getest, de Franse VOD op Netflix. Android-app is waardeloos !!




par phil59 » 30/11/20, 00:34

Met netflix, op een oud Android, meer compatibel met de nieuwe versies, neem je een oudere versie, die je downloadt en die je handmatig start, en het is allemaal goed ...
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: ik heb SALTO getest, de Franse VOD op Netflix. Android-app is waardeloos !!




par Christophe » 30/11/20, 00:54

Ja of via de browser die salto niet toestaat op Android ...

En aangezien de app net is uitgebracht, zijn er geen van de oudste ...
0 x
n.Chr. 44
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 15/04/15, 15:32
Plaats: Bij mij thuis
x 225

Re: ik heb SALTO getest, de Franse VOD op Netflix. Android-app is waardeloos !!




par n.Chr. 44 » 30/11/20, 06:07

Hallo,

Christophe schreef: Dubbel fout


Oke...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2485
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 359

Re: ik heb SALTO getest, de Franse VOD op Netflix. Android-app is waardeloos !!




par Forhorse » 30/11/20, 07:59

Christophe schreef:Je moet ook in Frankrijk zijn gevestigd ... anders blokkeert het!



Gelukkig is NordVPN hier met 95% korting voor 10 jaar ... : Mrgreen:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: ik heb SALTO getest, de Franse VOD op Netflix. Android-app is waardeloos !!




par izentrop » 30/11/20, 08:34

Forhorse schreef:
Christophe schreef:Je moet ook in Frankrijk zijn gevestigd ... anders blokkeert het!
Gelukkig is NordVPN hier met 95% korting voor 10 jaar ... : Mrgreen:
Heb je je gezien : Lol: :? https://nordvpn.com/fr/pricing/
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 130-gasten