Censuur op twitter, facebook, youtube... Heb er genoeg van!

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Censuur op twitter, facebook, youtube... Heb er genoeg van!




par Christophe » 20/08/20, 14:19

Ik weet niet waarom, maar ik had het verwacht ... na de YouTube-censuur van de collectieve immuniteitsvideo ... dit was het soort dingen dat voorspelbaar was !!



Ik wilde op de fuckbook-pagina het uitstekende artikel delen dat we samen met Adrien schreven over ivermectine en vanmorgen publiceerden: https://www.econologie.com/ivermectine- ... loroquine/ en dit is wat het geeft:


censuur_facebook.png
censure_facebook.png (52.93 KiB) 5697 keer bekeken


Sorry Adrien maar ik denk dat we al het antwoord hebben op de vraag van de aantrekkingskracht van het artikel ... stelletje klootzak !!
1 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Covid-censuur van Facebook, YouTube ... Beu!




par Adrien (voormalig nico239) » 20/08/20, 16:22

Zet het terug en u vervangt ivermectine door redemsivir Beeld

Wij kunnen tenslotte ook als de gekke bende zijn, nietwaar?
Aangezien er sommigen zijn die het fantastisch vinden
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Covid-censuur van Facebook, YouTube ... Beu!




par Christophe » 20/08/20, 16:24

Het is niet mogelijk dat het in de url en de titel staat ... Ik zal ze niet veranderen om de censuur te plezieren!

Google censureert in ieder geval niet, aangezien het artikel op de eerste plaats verschijnt in Google-nieuws over "ivermectin": https://www.google.com/search?q=ivermec ... 80&bih=939

Ik heb je tweede zin niet begrepen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Covid-censuur van Facebook, YouTube ... Beu!




par Adrien (voormalig nico239) » 20/08/20, 16:39

Christophe schreef:Het is niet mogelijk dat het in de url en de titel staat ... Ik zal ze niet veranderen om de censuur te plezieren!

Google censureert in ieder geval niet, aangezien het artikel op de eerste plaats verschijnt in Google-nieuws over "ivermectin": https://www.google.com/search?q=ivermec ... 80&bih=939

Ik heb je tweede zin niet begrepen ...


Vergeleken met de hoax van het medische tijdschrift.
We kunnen omgekeerde hoaxes doen ... je doet een reguliere titel ... en het artikel zegt het tegenovergestelde

Voor de url voilou is er altijd een manier
https://tinyurl.com/y35trqbb
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Covid-censuur van Facebook, YouTube ... Beu!




par Christophe » 20/08/20, 16:48

Censuur is iets ingewikkelder dan alleen een url-omleiding uitvoeren (het is de uiteindelijke url die wordt geanalyseerd) ... denk ik ... maar ik heb het nog steeds getest!

Ik ben te eerlijk om me in de hoax te wagen ... sorry ... ik denk dat het niet in mijn aard ligt om mensen te verknoeien ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Covid-censuur van Facebook, YouTube ... Beu!




par Adrien (voormalig nico239) » 20/08/20, 16:50

Christophe schreef:Censuur is iets ingewikkelder dan alleen een url-omleiding uitvoeren (het is de uiteindelijke url die wordt geanalyseerd) ... denk ik ... maar ik heb het nog steeds getest!

Ik ben te eerlijk om me in de hoax te wagen ... sorry ... ik denk dat het niet in mijn aard ligt om mensen te verknoeien ...


Ok
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Covid-censuur van Facebook, YouTube ... Beu!




par Christophe » 20/08/20, 16:54

met https://tinyurl.com/y35trqbb het toont alleen de link ... geen fb-voorbeeld zo nutteloos ... persoonlijk klik ik nooit op geanonimiseerde links die je naar waardeloze sites kunnen sturen ... en ik weeg mijn woorden ...



Hier is het fb-bericht van vroeger:

0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Covid-censuur van Facebook, YouTube ... Beu!




par sicetaitsimple » 20/08/20, 17:02

Adrien (ex-nico239) schreef:Zet het terug en u vervangt ivermectine door redemsivir Beeld

Wij kunnen tenslotte ook als de gekke bende zijn, nietwaar?
Aangezien er sommigen zijn die het fantastisch vinden


Nee, je bent verwarrend ...
Het artikel dat werd gepubliceerd over "de invloed van hydroychloroquine op scooterongevallen" (ik vereenvoudig) was een hoax (lees het gewoon), en inderdaad was ik persoonlijk verbaasd ("Ik vond dat fantastisch!") dat het alle stadia van een publicatie kan doorstaan.

De jouwe, lijkt het mij, wil "serieus" zijn? Door te beweren dat Ivermectine de nieuwe 100% "gegarandeerde" remedie is?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Covid-censuur van Facebook, YouTube ... Beu!




par Adrien (voormalig nico239) » 20/08/20, 17:05

sicetaitsimple schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:Zet het terug en u vervangt ivermectine door redemsivir Beeld

Wij kunnen tenslotte ook als de gekke bende zijn, nietwaar?
Aangezien er sommigen zijn die het fantastisch vinden


Nee, je bent verwarrend ...
Het artikel dat werd gepubliceerd over "de invloed van hydroychloroquine op scooterongevallen" (ik vereenvoudig) was een hoax (lees het gewoon), en inderdaad was ik persoonlijk verbaasd ("Ik vond dat fantastisch!") dat het alle stadia van een publicatie kan doorstaan.

De jouwe, lijkt het mij, wil "serieus" zijn? Door te beweren dat Ivermectine de nieuwe 100% "gegarandeerde" remedie is?


Het was om het niveau van censuur te testen.
Vanaf het moment dat u het niveau kent, neemt u uw beslissing
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Covid-censuur van Facebook, YouTube ... Beu!




par Christophe » 20/08/20, 18:59

sicetaitsimple schreef:De jouwe, lijkt het mij, wil "serieus" zijn? Door te beweren dat Ivermectine de nieuwe 100% "gegarandeerde" remedie is?


Opgelet hè!

Wij (nou ja Adrien vooral) hebben alleen een compilatie gedaan van onderzoeksbronnen of initiatieven over dit molecuul ...

We hebben daarom de commentaren van anderen verzameld en herbevestigd ... We zijn geen onderzoekers in de biologie (tenminste ik niet) ... alleen samenstellers! : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 203-gasten