Elektrische hefboomconnectoren

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Elektrische hefboomconnectoren




par GuyGadebois » 03/05/20, 17:48

Ik heb zojuist een aansluitdoos vervangen die gevuld is met draden en dominostenen met maximaal 4 draden soms in een behuizing ... (omdat ik nul was in elektriciteit, was ik een beetje bang om te beginnen) en ik verving ze door die :
Beeld
Beeld
Het is ongelooflijk eenvoudig en schoon, om nog maar te zwijgen van tijdwinst! Persoonlijk heb ik deze accessoires onlangs ontdekt, maar ik vind ze essentieel.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ENERC
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 725
Inschrijving: 06/02/17, 15:25
x 255

Re: elektrische hefboomconnectoren




par ENERC » 03/05/20, 18:07

Ik ben het ermee eens. het vervangt met voordeel de dominostenen. U hoeft alleen het aantal draden te tellen dat moet worden aangesloten op het moment van aankoop :schok:
De gids voor strippen is erg praktisch.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: elektrische hefboomconnectoren




par GuyGadebois » 03/05/20, 18:13

ENERC schreef:Ik ben het ermee eens. het vervangt met voordeel de dominostenen. U hoeft alleen het aantal draden te tellen dat moet worden aangesloten op het moment van aankoop :schok:
De gids voor strippen is erg praktisch.

Ik moest soms een brug maken tussen twee van "5". Maar het is heel simpel.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2485
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 359

Re: elektrische hefboomconnectoren




par Forhorse » 03/05/20, 18:19

Ter informatie: wagons bestaan ​​al 30 jaar gemakkelijk.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: elektrische hefboomconnectoren




par Macro » 03/05/20, 18:21

En wat meer is.
Het unitair aandraaien door middel van veer op 1 draad tegelijkertijd garandeert een elektrisch contact dat veel duurzamer en effectiever is dan een vastdraaien met een schroef die wordt blootgesteld aan uitschuivingen, intrekkingen ... aan de andere kant voor overbrugging met meer dan 5 draden ... Tenzij c 'is voor een land ... is dat er ergens een wolf is ... Maar in 90% van de gevallen zal deze wolf niet worden gezien als het gebruik ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: elektrische hefboomconnectoren




par GuyGadebois » 03/05/20, 21:41

Forhorse schreef:Ter informatie: wagons bestaan ​​al 30 jaar gemakkelijk.

Het is nooit te laat om dingen te ontdekken.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2485
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 359

Re: elektrische hefboomconnectoren




par Forhorse » 03/05/20, 23:30

Macro schreef:aan de andere kant voor bruggen met meer dan 5 draden ... Tenzij het voor land is ... het is dat er ergens een wolf is ... Maar in 90% van de gevallen doet deze wolf dat niet zal een gebruik zien ...


Er is een versie met 8 locaties, deze wordt niet vaak gebruikt, maar hij wordt gebruikt ... vooral voor de nulleider in verlichtingscircuits bijvoorbeeld ... en voor aarde eigenlijk.
0 x

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 170-gasten