Grafische tablet met Wacom- of XP-Pen-scherm?

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Avatar de l'utilisateur
Qianglie
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 03/03/20, 10:29

Grafische tablet met Wacom- of XP-Pen-scherm?




par Qianglie » 03/03/20, 10:33

Hallo,

Hier heb ik je mening nodig, ik was van plan om te investeren in een grafische tablet met scherm voor een gemiddelde prijs variërend van 400-600 euro.

voor een keer weet ik er niet veel van maar ik vond 2 modellen tussen 15.6 inch die me niet zo erg lijken

dit zijn de XP-Pen Artist 15.6 pro en de Wacom Cintiq 16. Ik wil graag informatie over Wacom-tablets en XP-PEN .

Heeft u meningen of feedback over een van de tablets? zijn ze betrouwbaar in de loop van de tijd enz.... of heb je andere tablets om aan te bevelen?


Alvast bedankt.



Salutations.
Dernière édition par Qianglie de 03 / 03 / 20, 10: 39, 2 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: grafisch tablet met Wacom-scherm of XP-Pen?




par Christophe » 03/03/20, 10:37

Het stinkt een beetje spam je bericht!

Ben ik verkeerd? : Cheesy:
0 x
gekke kat
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 15/03/21, 09:41

Re: Grafische tablet met Wacom of XP-Pen scherm?




par gekke kat » 15/03/21, 09:48

Salut!
Zelf heb ik een Wacom (de 13-inch versie) en ben er erg blij mee. Het doet absoluut alles wat ik ervan vraag, en ik heb het nog niet tot het uiterste kunnen drijven. Dit is de beste grafische tablet die ik heb gehad (ik moet ook zeggen dat ik er maar één heb gehad).
Voor XP Pen begrijp ik dat een vriend van mij blij was met de zijne, maar ik weet niet veel over dit merk. Hij heeft er nooit over hoeven klagen en hij doet er echt stijlvolle dingen mee.
Als je echt twijfelt, raad ik je aan om naar vergelijkingen op internet te kijken. Zo heb ik de mijne gekozen. Ik kan het je vertellen als je het niet wilt googlen.
Ik hoop dat ik je heb geholpen
Bonne journee
0 x
gekke kat
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 15/03/21, 09:41

Re: Grafische tablet met Wacom of XP-Pen scherm?




par gekke kat » 18/03/21, 16:17

Sillycat schreef:Salut!
Zelf heb ik een Wacom (de 13-inch versie) en ben er erg blij mee. Het doet absoluut alles wat ik ervan vraag, en ik heb het nog niet tot het uiterste kunnen drijven. Dit is de beste grafische tablet die ik heb gehad (ik moet ook zeggen dat ik er maar één heb gehad).
Voor XP Pen begrijp ik dat een vriend van mij blij was met de zijne, maar ik weet niet veel over dit merk. Hij heeft er nooit over hoeven klagen en hij doet er echt stijlvolle dingen mee.
Als je echt twijfelt, raad ik je aan om naar vergelijkingen op internet te kijken. Zo heb ik de mijne gekozen. Ik kan het je vertellen als je het niet wilt googlen.
Ik hoop dat ik je heb geholpen
Bonne journee

Nogmaals hallo, ik kom om mijn vorige bericht te verduidelijken.
Ik denk dat ik op bepaalde punten niet precies genoeg was.
Om u een voorbeeld te geven, gisteren vond ik deze site [url]-https://la-tablette-graphique.fr[/url] tijdens mijn onderzoek. Ik ben geïnteresseerd in grafische tablets van andere merken (Gaomon, Huion) omdat het onderwerp me interesseert en ik er heel weinig over weet.
Ik kon weer praten met mijn vriend die in mijn bericht werd genoemd. Hij bezit zelfs een XP Pen Artist 13 Pro. Het is min of meer het equivalent van mijn Wacom behalve dat:
- Het is goedkoper (veel minder)
- Hij tekent er gekke tekeningen mee, maar je moet in gedachten houden dat hij veel meer talent heeft dan ik.
Van wat hij zich herinnert, heeft hij het al ongeveer twee jaar en het gaat nog steeds goed. De mijne moet iets meer hebben, maar het is sinds de eerste dag niet vertraagd.
Ik hoop dat al deze informatie nuttig voor je is geweest. Aarzel niet om mij om meer details te vragen.
hopen
0 x

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 149-gasten